שלום לכולם .. ו.. על הדרך- מחפש משהיא מיוחדת

שלום לכולם .. ו.. על הדרך- מחפש משהיא מיוחדת

שלום לכל חברי הפורום.. האמת ש.. אני די חדש בפורומים ובכלל .. אבל.. החלטתי לנסות (אני קצת חולה, לא לדאוג, לא סופני , ובזמן הפנוי חשבתי שאולי זו הזדמנות לנסות). אז ככה, האמת שזה סיפור מעט ארוך ואני לא ממש מאמין שהחלטתי ככה לספר אותו .. אבל... לפעמים מקלדת היא פלטפורמה נוחה יותר להיפתח.. אז נתחיל - , אני בחור בן 31 (אני יודע שאין הנחתום מעיד על עיסתו.. אבל .. באמת.. מי שיכיר אותי ילמד להכיר בחור איכותי שנראה באמת סבבי – אני מהנדס תעשיה וניהול ועובד בחברת ייעוץ בתחום של מערכות מידע .. חנון, אבל אופטימי  ) .. ו.. לפני שנתיים וחצי בערך עמדתי לקראת חתונה עם מישהיא שיצאתי איתה מספר שנים.. ו.. חודש בערך לפני החתונה תפסתי אותה על חם עם החבר הכי טוב שלי.. באמצע אקט (די דומה לסצנה בסרט דלתות מסתובבות... אם אתם זוכרים / מכירים ).. כמובן שהחתונה בוטלה ואני לא ממש בקשר עם אותו "חבר" אבל... מעבר לזה , זה יצר אצלי משבר וטראומה לא קטנים בכל הקשור לאמון במין הנשי ..ו.. החלטתי שאני קצת מתרחק ומנתק מגע... ו.. מתרכז בפיתוח עבודה / קריירה... ושנתיים וחצי בערך לא הייתי עם אישה - לא חיבוק, לא נשיקה, לא מגע.. כלום.. סוג של התנזרות מבחירה.... אתם בטח נופלים מהכסא עכשיו :) ו.. לאחרונה חזר לי החשק לטעום, להרגיש, לדעת ולחוות תשוקה מחדש... ו.. אני מחפש משהיא מיוחדת וסובלנית שתבין את המצב שלי ויעניין אותה להוביל, ליזום... ולהחזיר לי מחדש את טעם התשוקה.. אני לא אשקר, אני לא בנוי לדבר האמיתי.. אני עדיין פגוע.. מצד שני גם לא פוסל.. אבל.. חשוב לי ש 2 הצדדים ידעו לקראת מה הולכים ושזה יתאים .. אני מניח שבלי תיאור קצר זה לא יעבוד .. אז .ככה .. אני בחור גבוה, 189, בהיר, עיניים כחולות / אפורות (תלוי בשמש) מכוסות במשקפיים, זקן צרפתי קצר, שיער חום קצר, רחב בכתפיים, מבנה גוף מוצק / רחב. .ו.. זהו נראה לי .. חשוב לי להיות כנה ולאמר ש...מי שאוהבת את המראה השחיפי, אני לצערי, לא ממש כזה.. אבל .. אם אין לך בעיה עם גברים גבוהים, רחבים אז.. יהיה בסדר (אני ממש ממש ממש לא שמן... אלא בחור שבנוי טוב). למען ההגינות אני אומר שאני מפרסם את ההודעה במספר פורומים .. אז... לא להתעצבן למי שבא.. .אני אשמח לקבל הודעה פרטית.. מבטיח שתגלי בחור איכותי שנראה באמת טוב זהו.. סיימתי ... ג.
 
אומנם באיחור קל - אבל ברוך הבא ../images/Emo13.gif

סיני זקן וחכם אמר פעם : חברה, אני לא סיני ולא זקן, אז תפסיקו לצטט אותי.... עוד דבר שהוא אמר - הזמן הדרוש להתאוששות מקשר היא בדר"כ חצי מתקופת הקשר. כלומר - זה בסדר גמור שלקחת לעצמך את הזמן ונחת וכעת אתה חוזר למשחק בכוחות מחודשים. פורום הוא בהחלט פלטפורמה טובה להיכרות - טובה, אך לא מצויינת. כאן תכיר אנשים דרך אופן כתיבתם, דעתם על נושאים שונים ומשם קצת להכיר את האדם מאחורי המילים. אך עצתי לך היא - צא החוצה, תבלה, תכיר, תחייה - שם תוכל להכיר בדרך הטובה ביותר את מי שתתאים לך. בהצלחה.
 

Just e l l a

New member
גלעד,

מגודל הפגיעה שלך אני יכולה להבין שמאד ייתכן שאף פעם לא צפית את זה מראש. אף פעם לא תכננת שייתכן שיקרה מקרה ובת זוגך תבגוד בך, אז נכון, זה לא כל כך כיף לחשוב על דברים כאלה כשאנחנו באמצע קשר טוב, אבל תמיד צריכה להיות לנו פינה בראש, בלב, בתת מודע, שדברים כאלה יכולים לקרות, וכשאנחנו יודעים זאת, ייתכן והפגיעה עדיין תהיה משמעותית וכואבת, אבל לפחות חשבנו על האופציה מראש, וזו לא הייתה הפתעה מוחלטת. אני חושבת שהתאבלת מספיק, שנתיים וחצי זה זמן ארוך מאד, מידי אפילו. אתה מוכרח לקחת את עצמך בידיים ולהמשיך הלאה. מאד ייתכן שתמצא מישהי אמינה, בעלת ערכים וגם מאד ייתכן שתתקל במישהי שאולי תבגוד בך. גם אם זה קורה, אתה צריך לזכור, זה לא סוף העולם. זו לא סיבה לנתק קשר עם כל המין הנשי, ממש לא. מקווה שיהיה לך בהצלחה.
 
למעלה