שלום לכולם.זה בקשר לטיפול שאני מנסה...

גבריאל75

New member
שלום לכולם.זה בקשר לטיפול שאני מנסה...

אני מטפל ברפוא שנקראת-סו ג'וק...לרפוא זאת יש תוצאות שהם פשוט לא יאמנו בכל פעם מחדש.
אני חולה CF בן 31,אני שומר על עצמי(משתדל לפחות)עושה ספורט ופיזוטרפיה כמעט יום יום.
אני שוחה פעמים בשבוע ופעם אחת בשבוע אני משחק כדורסל.התפקודי הראות שלי בירידה מתמדת ב3 שנים האחרונות וזה נהיה ממש מלחמה לעצור את ההדרדרות ושלא לדבר על לעלות אותם ואפילו טיפה.
לפני בערך שלושה חודשים סימתי טיפול ביתי של חודש שלפני הטיפול התפקודים שלי ביו 41 ואחרי עלו ל46 וכך היה גם חודשים אחרי(46).
לפני חודש הפסקתי לשחות בגלל החורף גם ירד החשק אבל אני עוד משחק כדורסל כשאפשר בגלל הגשם.
גם אחרי הטיפול האחרון שבא אחרי עוד טיפול חודשיים קודם לכן ו3 חודשים לפני וכולי...עדיין הייתי משתעל והרבה לחה כמו כל הזמן אבל עם הקלה מסויימת שבאה אחרי הטיפול ביתי.

לפני 3 שבועות החלטתי אחרי שטיפלתי באנשים והייתי עד לתוצאות פשוט מדהימות למה שאני לא ינסה לטפל גם בCF...אז לפני שהלכתי למרפא כי לא הרגשתי כל כך טוב עשיתי לעצמי טיפול קצר של כמה דקות הלכתי למרפא ונדהמתי מהתוצאות! התפקודים שלי עלו לרמה שלא היו בא חודשים!הם עלו ל51 שמבחינתי זה היה ממש חדשות טובות.
אחרי שבוע הייתי במרפא מסיבה אחרת שוב פעם אבל הפעם טפלתח בעצמי כמו שצריך כמה ימים לפני והייתי נורא סקרן לראות אם תהיה עליה או שהמצס יחזור לקדמותו כי זהיה פשוט איזה יום כזה מוזר או שישאר אותו דבר...
עשיתי ולשמחתי עליתי ל52 (אחרי שהפסקתי לשחות לא לשכוח) ולתדהמתי המגמה התהפכה ואני כרגע במגמת עליה ואם לא לפחות לא בירידה.
ביום יום ההרגשה שלי השתפרה פלאים,אני משתעל 60 אחוז בערך ממשהשתעלתי וכך גם הלחה שפשוט ירדה באופן משמעותי ביותר. האיכות חיים שלי השתפרה ממש כי אני מצליח לישון בלי שעולים ובכלל ההרגשה הכללית שלי השתפרה פלאים!

בקשר לרפוא זאת,היא יחסית חדשה(קיימת רק 30 שנה) היא כרגע הרפוא האלטרנטיבית הכי עוצמתית שיש ומשהכי מדהים שאחרי טיפול יכול לקרות 2 דברים-1.לא היה שיפור 2.יהיה שיפור ,אי אפשר להזיק ובדרך כלל השיפור הוא מידי.

אפשר לטפל בכל גיל והטיפול מתבצע או בכף יד או בכף הרגל.

משאני מנסה לומר פה שאני מחפש משהו שאני יוכל לטפל בוא חוץ ממני ולראות אך זה ישפיע,אין פה מה להפסיד אלה רק להרוויח.

דוגמא קטנה להצלחת הטיפול- לא מזמן טיפלתי במשהי בגיל 40-50 שהיו לה כאבי גב משתקים,היא יכלה ללכת אבל כשקמה היא הייתה סובלת ןכמעט בעצם בכל תנוע היא היית מותקפת בכאבים.
היא עד הטיפול היית על תרופות,הלכה לדיקור סיני וכל השאר במשך כמה שנים טובות אבל שום דבר לא עזר לה.הטיפול יתבצע במקרה באיזה מפגש לא מתוכנן.אחרי בערך שעתיים הצלחתי בעזרת הסו גוק להעלים לה את כל הכאבים!היא פשוט בכתה מאושר,היא קמה וישבה ללא כאבים ואפילו הלכה לרקוד אחרי כמה שנים טובות.
 

orii

New member
שלום גבריאל

קודם כל, זה נשמע נהדר שהצלחת לשפר אתך מצבך. יישר כוח.

שנית, האם אתה יכול לתת יותר מידע על השיטה סו ג'ו, וכן קישורים לאתרים שלה.

יש רק עניין אחד שנראה חשוב לשים עליו לב בקשר לקריאה שלך לבדוק את השיטה על חולי CF נוספים וזה כמובן הדבקות צולבות. אני לא אומר שזה לא אפשרי רק צריך להתיחס לנושא.

ואיך היית רוצה שיצרו איתך קשר?

בהצלחה,
אורי
 
היי גבריאל

שיתפת את הצוות במרפאת CF בחוויה שלך? אם כן, איך הם הגיבו? ושים נא לב ששלחתי לך גם מסר אישי.
 

גבריאל75

New member
היי ריקי

כן שיתפתי...והם לא התיחסו כל כך ובקשר למששלחת לי בפרטי, לא רשמת איזה שם לחפש...
 

גבריאל75

New member
היי אורי

הסו גוק היא רפוא קוריאנית יחסית חדשה קיימת כבר בסביבות ה30 שנה.
הטיפול מתבצע או בכף היד או הרגל או שניהם(תלוי בצורך)
תהליך הטיפול יכול להתבצע בכמה כילים שונים-עיסוי,דיקור,מגנטים,זרעים, מוקסות ,צבעים או כל דבר שהמטפל או המטופל מרגישים בנוח איתו ובדרך כלל ההקלה היא מידית.

בתפיסה של הסוגוק היא כזאת שאין מחלה שאי אפשר לטפל בה וכך היא בעצם לא מוגבלת לחוקים של הרפוא המערבית.

כרגע מתבצעים מחקרים בהדסה שמנסים להבין איך יכול להיות שבעזרת הסו גוק אפשר להשפיע בכזאת עוצמה על גוף האדם ובכזאת מהירות...


בקשר להדבקות שציינת מקודם,הפתרון היחיד שאני חושב עליו הוא שאני ישים מסכה בזמן הטיפול...מספיק לא?

הנה הסבר באנגלית טיפה יותר מעמיק...
http://www.acupuncturetoday.com/archives2000/oct/10woo.html

ליצור איתי קשר באימייל[email protected]
 

orii

New member
הי גבריאל

אני מבין שהשיטה היא גירסה של הרפאוה הסינית.
בשביל הסקרנות שלי אני שמח לדעת מה ההבדל בינה לבין הגישה הבסיסית של הרפאוה הסינית.
ממי/איפה למדת את השיטה?


כדי להמנע מהדבקות צולבת אני חושב שצריך יותר מרק שאתה תשים מסכה. אני חושב שזה תלוי באיזה מקום יהיה הטיפול - כל הסיבבה צריכה להיות נקייה מחיידקים... וחשוב ששניכם תהיו עם מסכה. המטופל צריך להיות מודע לסכנה בקרבה בניכם. במקומכך הייתי מתיעץ באילו אמצעי הגנה לנקוט.

אני אשמח לשמוע עדכונים על איך השיטה עוזרת לך ואולי איך לאחרים.

בהצלחה,
אורי
 
למעלה