שלום לכולם מקווה שפה אמצא תשובה :)

שלום לכולם מקווה שפה אמצא תשובה :)

טוב אז מאיפה אני יתחיל זה קצת ארוך קרה לי המון בלילה שהיו באים אלי מין יצורים שאני לא יכולה להגדיר אותם ותמיד זה היה מתוך שינה ושהם היו מופיעים הייתה לי תחושה של שיתוק משהו מפחיד ביותר זה קרה לי מעל 10 פעמים ואיכשהו עליתי על שיטה ותוך כדי שיתוק או חלום אני אומרת שמע ישראל ורק ככה אני מצליחה להשתחרר מהשיתוק ולהתעורר , ועוד נושא נפטרים תמיד מגיעים אליי בחלום ומבקשים ממני להעביר מסר לקרובים שלהם , יש לציין שכל נושא המיסטיקה תמיד עניין אותי וריתק אותי רציתי לדעת מה המשמעות שכל העניין הזה ואם יש יכולת לפתח את החוש הזה ואף לעסוק בזה אשמח לתשובה
 

רותי 11

New member
לא רוצה שם 90

שלום לך - סליחה על האיחור בתשובה ראשית לגבי שיתוק שינה ישנן מספר גרסאות לכך שזה קורה ואני הולכת על ההיבט הרוחני ולא ההיבט הפסיכולוגי. יש כאלה שטוענים שאלה חוצנים ויש כאלה טוענים שאלה ישויות שליליות שגורמות לכך אני נתקלתי בזה שזה קורה לאנשים בעקבות מפגש עם חוצנים. לגבי קרובי נפטרים שמגיעים אלייך הם כנראה יודעים שאת אחת שיכולה להכיל את המסרים שלהם ואת המפגש איתם ולכן הם באים דרכך להעביר הלאה אתהמסרים שלהם. בהחלט יש לך את היכולת לפתח את זה וישנן מספר דרכים לעשות זאת - יש אפשרות דרך למידה בסדנאות או למידה עצמית דרך ספרים וכדומ, אבל זאת למידה מוגבלת ואם אין יד מנחה אפשר להגיע למקומות לא ממש רצויים.
 
היי רותי ושבוע טוב

טוב הלחצת אותי לרגע שכתבת חוצנים האם התכוונת לעבמ"ים ???? למה יש אנשים שטוענים שקרה להם ככה והם טוענים שזה עבמים זה לא יכול להיות מזיקים או ש-ד ?? ואיפה אפשר ללמוד את הנושא ?? תודה על תשובתך
 

רותי 11

New member
כן חמודה הכוונה היא בהחלט למה שקוראים

לעבמי"ם. זה בהחלט יכול להיום גם ש-ד וציינתי ישויות שליליות. אני לא יודעת איפה אפשר ללמוד על הנושא הזה החשוב הוא להיו תבמקום של פחות מתח לישון עם הגנות ולהרחיק ממך כמה שיותר פחדים כדי שלא תמשכי אלייך את אותן אנרגיות משום שאנחנו מושכים אלינו את מה שאנחנו משדרים, ואם אנחנו משדרים פחד אנחנו נמגנט אלינו ישויות או התנסויות שליליות.
 
זהו התחלתי לפחד

רציתי לדעת לאייזה הגנות התכוונת כי ניסיתי תהילים מתחת לכרית ציפורן בפינות המיטה ומין מגן דוד אדום תלוי מעל הראש שדוד שלי הכין לי ואמר שזה להגנה אם יש עוד משהו אשמח לדעת תודה על היחס :)
 
למעלה