שלום לכולם\ן :)

zs1957

New member
ברוך בואך לפורום DarlingAdam

שלום אדם,ברוך בואך לפורום. האם אתה סובל מסמונת מניר? האם יש לך סחרחורת והקאות? אם כן אז הגעת לפורום הנכון. אנא כתוב לי בקצרה ממה בדיוק אתה סובל ? מהן שאלותיך? אנסה לעזור לך כמיטב יכולתי/ zs1957 מנהלת הפורום.
 

DarlingAdam

New member
אין לי שאלות :)

יש לי מנייר מעל עשר שנים, אבל מה לעשות. אלו החיים :) סתם באתי להגיד שלום.
 

zs1957

New member
שמחתי מאד שבאת לומר שלום

אולי תספר בבקשה לקוראיםכיצד מתמודדים עם מחלת מניר 10שנים. זה הרבה זמן. יש לנו חולים עם מנייר שימחו מאד לקרא את דבריך. אתה לא חייב להיחשף רק אם אתה רוצה לעזור לחולים אחרים.הברבה בריאות וכל טוב. zs1957 מנהלת הפורום.
 

DarlingAdam

New member
אני לא ממש בטוח מה לומר.

אני אשמח לענות לשאלות אם יהיו כאלה, ואם יהיה לי מושג איך לענות, אבל "איך להתמודד" זו שאלה מאוד כללית :) כל טוב :) אדם
 

bs777

New member
איך להתמודד עם מנייר

הבנתי שגם אתה סובל ממנייר וקשה לך להתמודד. נתתי לך קצת טיפים איך להתמודד. אולי יש לך טיפים נוספים? אם אכן ישלך אז תכתוב בפורום.
 

DarlingAdam

New member
טיפים

לא יודע... לפעמים, כשהסחרחורות חזקות, אני משתמש במקל הליכה. חשוב לאכול במנות קטנות לאורך היום (במקום מעט ארוחות גדולות), ובכלל לנסות לשמור על איזון בחיים בכלל - באכילה, שינה, שתייה. המנעות מסטרס יכולה להועיל בהקטנת כמות ההתקפים. לא ברור לי מה בדיוק הקשר, אבל נראה ששינויים בלחץ הדם יכולים להגביר את הסיכוי לשינויים בלחץ באוזן (שמביאים התקף). מנייר היא מחלה שככל הנראה קשורה גם למערכת החיסונית, ולכן חיזוק המערכת החיסונית (ספורט, ויטמינים) יכול להועיל במקרים מסוימים.
 

bs777

New member
תגובה לטיפים נוספים

שלום אדם : יש לי יותר טיפים לתת לך : אין לאכול גבינה צהובה, פיצות למינהין. בתשי תודה.
 
למעלה