שלום לכולם.. צריכה
/ות

שלום לכולם.. צריכה ../images/Emo91.gif/ות

אני מתקשה בקליטת חומר מאוד יבש, תנו לי
המלצות איך ללמוד חומר יבש כל כך.
 
דבר נוסף... ../images/Emo36.gif

אני צריכה הדרכה לגבי אגרת מבחן.. מהן הפרוצדורות?
 

Black Shark

New member
בקשר לאגרה..

הולכים לדואר עם 113 שקלים חדשים,נותנים אותם לפקיד/ה מקבלים חתיכת נייר שנראית כמו סתם משהו אבל תחשבי על זה שהיא שווה 113 שקל.עם זה את הולכת לתיאוריה,כמובן שאת צריכה גם את "הטופס הירוק" מלא ובהצלחה!
 
עוד לא עשיתי את התאוריה,

אבל רכשתי את הדיסק של "נהיגה נכונה" זה הרבה יותר אטרקטיבי ומעניין ללמוד על המחשב, ולהבחן על כל יחידה. נראה לי שזה פתרון יעיל לשיעמום... בהצלחה!
 
היי אורית ../images/Emo13.gif

הדיסק שהצעת לי, מדבר על נהיגה בפרט או גם בתיאוריה? וחוץ מזה האם הוא ממש מכין לבחינה כמו חוברת התיאוריה הנפוצה?
 
שירה,

הדיסק הוא תחליף לספר התאוריה הכחול המוכר, ומכיל את כל החומר שצריך לבחינה בתאוריה.
 

funnydog

New member
גם האתר שלהם יפה

גם האתר שלהם DRIVER2B יפה. יש שם סרטים ותרגול טוב אחרי כל שיעור. בפעם הרשונה למדתי אם הספר, עכשיו אני שם באתר בשיעור 8 והשאלות דווקא דומות לשאלות שהיו לי בתאוריה. חבל שלא למדתי שם קודם אבל הפעם אני הולך לעבור על בטוח!!!!!!!!!!!!!!!!!! כדי לקשקש בזנב לא חייבים להיות כלב...
 
לאאא

הדיסק ("נהיגה נכונה") הוא של איתמר, אותו אחד שמוציא את הספרים. אני שילמתי עליו 35 ש"ח ואני לא מצטערת. החיסרון היחיד - אי אפשר ללמוד במיטה ובנסיעות... (אבל בשביל זה לקחתי ספר מחברה)
 

be_roo

New member
"הרטבת" חומר ../images/Emo13.gif

זו הבעיה העיקרית, החומר הוא "יבש" כי מנסים לשנן אותו בעל פה במקום להבין את ההגיון שמאחוריו. תנועה ונהיגה הם דברים מאוד דינמיים ומשתנים, ואין הכרח שהחומר התיאוריה יהיה כזה יבשושי. כשאת קוראת את התקנות וההוראות, נסי לדמיין את הסיטואציה בראש, את הרכבים, הולכי הרגל ותיאור המקום, תריצי את התסריט בראשך, "שחקי" עם כל מיני סיטואציות אפשריות, מה יקרה אם נהג א' יבצע פעולה מנוגדת לחוק וכו' אם טרם התחלת בשיעורים המעשיים זה עלול להיות קשה ומנותק מהמציאות ולכן מומלץ לשלב בין הדברים.
 
למעלה