שלום לכולם

שלום לכולם ../images/Emo206.gif

יש לי שאלה מאוד מאוד אישית.. הייתי שמחה לדעת שהגעתי למקום הנכון.. יש גבר שהכרתי לפני חצי שנה +, ולפני חודשיים באמת נפגשנו (סוג של בליינדייט) ל אראינו אחד את השניה לפני כן. הוא גר באילת ואני במרכז.. ככה שמפגשים זה בערך פעם בחודש.. כל המפגשים שלנו מתבססים על סקס (סקס ממש טוב), בהתחלה חשבתי שזה יזיז , שוואלה באים לאילת והוא בא למרכז נפגשים עושים דברים (כשאני אצלו באילת אז אני נמצאת כמה ימים) ובזמן האחרון הוא תמיד אומר אולי תבואי לגור איתי, שיכפלתי לך מפתח לדירה שלי וכו'... אמרתי לו שזה לא מצאותי כי יש לי עבודה, חברים, משפחה במרכז... הפעם האחרונה שנפגשנו היה לפני 3 שבועות חודש במרכז, והיה לנו ערב מדהים באמת, גילתי שהקשר איתו לא רק סקס אלא יצאנו למסעדה, פאבסנוקר והיה ממש מעולה... אחר כך ישבנו ודיברנו על זה שאנחנו מחפשים קשר רציני ואני ציינתי שיש לנו את בעיית המרחק... אחרי כמה דקות הוא גם אמר את בעיית המרחק ואמר שאם לא היה את בעיית המרחק היה מצב לקשר בננו. מאז אנחנו מדברים כמעט כל יום במסנגר עם מצלמה, וזה לא שיחות של דקה שתיים אלא שיחות של שעה + אם לא יותר... עם הזמן דיברנו על זה שיש לנו מעבר לסקס ויש כבר רגשות בננו... תוך כדי תכננו שאקח חופש מהעבודה ונסע לטיול ונעשה משהו ביחד.. התאריך המיועד הוא ב20/7.. בימים האחונים אני לא עובדת ככה שיש לי עובר זמן והיום יום שני והפעם הארונה שדיברנו רציני זה היה בשישי לפנות בוקר. בשבת אמר שעבד בבוקר ובערב ידידה שלו אצלו ולא רציתי להפריע, אתמול לא ענה לטלפונים, אחרי ששלחתי הודעה אמר שהיה בבוקר בים ובערב עובד (שיחה של 2 דקות)... היום אמר שהוא בים ועד עכשיו לא דיברנו... מה אני אמורה לעשות.? אני לא יודעת מה לעשות?איך להגיב?כן לנסוע לטיול?לא לנסוע? אשמח לקבל תשובות!! תודה רבה רבה על העזרה!!
 

אפריל80

New member
הי מירבי האחת ../images/Emo176.gif

יקירה, אני יכולה להכנס איתך לספקולציות ולהתחיל לשער מה הסיפור שלו.. ויהיו לי מאה ואחת השערות וסיבות (לפחות). אני יכולה גם להגיד לך לנסוע ,לא לנסוע, להתקשר, לא להתקשר , לסמס, לא לסמס וכו' וכו'. אבל, העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך היא כזו: תאום ציפיות. לא לפחד לדבר. לא לפחד לפתוח את הדברים. לנסח את זה בכך שאת מדברת על כך ש"חשוב לי לדעת כך וכך כדי לדעת איפה אני עומדת ואיך להתייחס לקשר הזה... כי אני מבינה היום שאני מעונינת בקשר רציני... ואשמח לדעת איפה אתה ביחס לזה.." (זו דוגמה ) , וכך את לא תוקפת, לא חוקרת, רק מעבירה את המקום שבו את נמצאת רגשית ומנטלית ומבקשת להבין האם אתם משדרים על אותו הגל.. תעריכי את עצמך ופשוט תדברי ותשאלי. עדיף על כאב הראש שבהשערת ההשערות המעייפת והסוחטת... בהצלחה!!!
 
היי../images/Emo41.gif

תודה רבה על ההצעה, אבל כנראה שעם הבחור הזה זה לא ייצא לפועל, עם בחור הבא אני מקווה שתיהיה בננו יותר תיאום צפיות ויותר תקשורת חיובית... תודה רבה!!
 
למעלה