שלום לכולם

ענת פ.

New member
שלום לכולם ../images/Emo39.gif

אני ענת ואני שמיניסטית במגמת פסיכוסוציו. עשיתי פסיכומטרי באוקטובר וקיבלתי ציון די טוב. אני אמנם לא חושבת על עתודה אבל אני די בטוחה שפסיכולוגיה הוא התחום שאותו אני רוצה ללמוד אחר כך. ולכן השאלה שלי היא: איפה (באיזו אוניברסיטה) כדאי ללמוד פסיכולוגיה?
 
איפה שנוח ונעים ללמוד.

בשלב התואר הראשון יש חשיבות מצומצמת לאוניברסיטה שבה את בוחרת. אמנם כל אוניברסיטה מציעה תוכנית שונה במקצת, אולם כולן טובות וכולן ברמה סבירה וכולן מאפשרות המשך ללימודים מתקדמים בכל המגמות. במילים אחרות, לכי על מה שנוח וזמין - לאן את מתקבלת ואיפה נוח ונעים לך לגור, ללמוד, לחיות.
 

exterior

New member
אני מציעה את אונ' י-ם

מי יתן ואתקבל לתואר שני בנירופסיכולוגיה או קלינית בי-ם... :) לגבי תואר ראשון, יש לי חברה שלומדת שם, חברה שלומדת באת"א וחבר שלומד בחיפה. החברה שלומדת בי-ם הכי מרוצה (כולל ש"ר בחינה חברתית). בכל מקרה, הכי קשה להתקבל לתואר שני (קלינית) בי-ם, אז עדיף ללמוד שם תואר ראשון, ואולי תהיה לך עדיפות על סטודנטים חיצוניים אם אותו הציון (במתא"ם כמובן).
 
למען הדיוק, הכי קשה בגלל ציונים

הדרישות של ירושלים הן הכי גבוהות בקטגורית הציונים, אבל זה לא רק חסרון-- כי למעשה די ברור לך שאם עברת רמה מסוימת התקבלת, ואם את לא עומדת בסף, אז לא. לעומת זאת, במקומות שהציונים הם בגדר אלמנט סינון ראשוני אי הודאות גבוהה יותר, ואולי זה הופך את זה ליותר קשה (כי איך אפשר לצאת 'הכי גבוה' בראיונות ?). בכל מקרה, השמועות אומרות שאוניברסיטאות נוטות לקבל את בוגריהן - ירושלים, ת"א וחיפה די הצהירו גלויות בנושא, בר-אילן מכחישה (הסטטיסטיקה די מצדיקה אותם) ולא יודעת לגבי ב"ש. כך שאם למישהו יש העדפה ברורה לאחת מהשלוש שכן נוקטות בהעדפה לבוגרים -- ודאי שזה יתרון.
 

1strawberry1

New member
שומר על חשאיות ../images/Emo11.gif ?

טוב, אתה לא חייב לענות אם אתה לא רוצה.
 

1strawberry1

New member
../images/Emo13.gif שיהיה בהצלחה!

>ושיגיעו כבר התוצאות של המתא"ם, עד כמה שאני חוששת מהעניין<
 

zoe80

New member
להתפתחותית לא צריך מתא"ם....

הלוואי וזה היה הכיוון שלי..... :)
 

עדידושש

New member
להתפתחותית, עד כמה שאני יודעת

בהחלט צריך מתא"ם...וגם ציונים לא רעים, אם לשפוט לפי חתכי הקבלה בב"ש ב-3 השנים האחרונות...
 

עדידושש

New member
מחכה לך בסיבוב Unicorn...

איפה כל השאלות שהבטחת לי? בכל מקרה, כמובן, המון בהצלחה, ושהציפיה לציוני המתא"ם תהיה קצרה, ועם תוצאות טובות בסוף. לשמחתי, אני אפילו יכולה כבר לתת תשובות הלכה למעשה מה לעזאזל עושים עם זה אח"כ...
 
למעלה