שלום לכולם

shleva

New member
שלום לכולם../images/Emo6.gif

גם לי נודע רק לא מזמן על הפורום המדהים הזה, אני גם כן כתבתי רבות בעבר בפורום אובדן היריון וסיפורי האישי מופיע שם. אני, לשמחתי העצומה כמו כמה מחברותיי לפורום הקודם, הצלחתי להגשים את משאת חיי וילדתי בסוכות שעבר את בתי בכורתי אהובתי, אהבת חיי. ההיריון היה חרדתי ביותר, לווה באשפוזים בשל חששות לירידת מים מוקדמת, בהיריון עברתי גם ניתוח תפירת צוואר הרחם שהיה לא קל ולא יכולתי לעשות כמעט כלום במהלך ההיריון. אסור היה לי להתאמץ כמובן ומאוד הגבלתי את עצמי, אפילו לא סיבנתי לבד את כפות רגליי באמבטיה. עברתי ניתוח קיסרי, רעדתי כמו עלה נידף ברוח בחדר הניתוח, עד שמצאו את הנקודה בגב לדקור ולהרדים לי את פלג גופי התחתון, ולבסוף שמעתי את צרחותיה של בתי אהובתי כששלפו אותה מרחמי, עיניי נמלאו דמעות ענקיות של אושר עצום שלא אוכל לתארו במילים- חוויה שמגיע לכל אחת מאיתנו לעבור. מאז אני צמודה אליה, מאוהבת בה, מטורפת עליה ומשתדלת למלא את כל צרכיה על הצד הטוב ביותר. אני מאחלת לכל אחת מכן שתזכה לאושר הזה. שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולכן, שלווה.
 

shleva

New member
תודה חביבתי

אני לא מעודכנת בסיפורך ובסיפורן של יתר בנות הפורום כי מעל שנה שאינני גולשת ומתעדכנת. אשמח לשמוע את הקורות אותך. שתהיה לך שנה טובה וגמר חתימה טובה ושיתגשמו כל משאלותייך. שלווה.
 

happy

New member
כל כך ריגשת אותי

איזה כיף לשמוע עוד סיפור אופטימי שנה טובה וגמר חתימה טובה
 

shleva

New member
היי גם לך יקירה,

אני מאחלת גם לך המון הצלחה. שוב, אני לא מעודכנת בסיפורך האישי ואשמח אם תספרי לי אותו, בכל מקרה מחמם את הלב לקרוא את תגובתך להודעתי ואאחל לך שתדעי רק התרגשויות חיוביות מהסוג של היריון בריא ולידה מוצלחת ושתזכי לחוות את האושר הגדול ביותר בחיים, להביא לעולם ולחבוק בידייך ילד/ה בריאים ומדהימים. שנה טובה וגמר חתימה טובה לך, משלווה.
 

shleva

New member
היי יקירה,

תודה על דברייך החמים. אני מאחלת לך המשך היריון קל ומשעמם ולידה קלה ומוצלחת. וברגע שתפגשי פנים מול פנים עם נסיכתך היקרה את תתאהבי בה שבעתיים, הלידה והמפגש הזה עם התינוקת, שלא יודעים איך היא נראית במשך כל תקופת ההיריון, מרגשים עד טירוף. אני התאהבתי בבתי קשות מהנשיקה הראשונה בחדר הניתוח. לא יכולתי להחזיק אותה בהתחלה כי הייתי אחרי קיסרי אך הנשיקה הייתה כ"כ מרגשת, להרגיש את העור הרך שלה על השפתיים זה הרגשה כ"כ פנטסטית שלא ניתן לתאר במילים. אני מאחלת לך המון הצלחה ואושר, שנה טובה וגמר חתימה טובה. שלווה.
 

shleva

New member
תודה על ההזמנה

אני אכן אבקר. שנה טובה ומועדים לשמחה.
 

Tנקר בל

New member
תודה ששיתפת אותנו!

זה באמת מאוד מעודד ומחזק לשמוע סיפורים אופטימיים כאלה, עם סוף טוב. כל סיפור כזה מעלה את מפלס התקווה. תודה רבה!
 

shleva

New member
היה לי לעונג, יקירה,

לשתף אתכם בהצלחתי, מי ייתן ולכל בנות הפורום יוולדו ילדים בריאים ומקסימים. אנו כ"כ ראויות לכך בייחוד אחרי מה שעברנו. שנה טובה ומועדים לשמחה. שלווה.
 
למעלה