ברור שאין קשר, אז מה?
זה כל כך ברור שאין קשר, שנראה לי מצחיק לדבר על זה. ברור לגמרי למה סאב על הטראק, וברור לגמרי שזה עזר לטראק להיות להיט. גם ברור לגמרי שזה ממש לא רק סאב שהפך את הקטע ללהיט (קחו לדוגמה את השיר ההוא של שירלי צפרי עם סאב שאף אחד לא ניגן). מדובר בקטע שהוא במקור נוגה ומלנכולי, וההגשה של מומי יחד עם סאב נותנים לו לדעתי פרשנות אופטימית ומאפשרים לו להיות להיט רקיד למסיבות, כמו שהוא באמת כרגע. כבר אמרתי בעבר שהיה לסאב בית כן "קשור" לשיר, והבית הזה לא עבד כי זה לקח את השיר למקומות מלנכוליים יותר. דווקא הבתים האלה עובדים, וזוהי עובדה - השיר תפס ואנשים מתים על הראפ של סאב. יש בו משהו קליט ופשוט לאוזן. כל הרעיון ב"שטח" הוא לא רק לקחת את הטקסט כפשוטו, אלא להתייחס לעובדה שמדובר בחידוש היפהופ, דבר שלא נעשה כאן בעבר, אבל מקובל מאוד בז'אנר. מי היה מאמין שירקדו ב-TLV שיר נוגה של יוני רכטר וגידי גוב? זה הכוח של ההיפהופ, ועל זה לדעתי מדבר הבית של סאב. בסדר? חוצמזה, גם ב"גם אם לפעמים" היה לרמיקס של קוטג' בית מאוד קשור, ולעומתו לרמיקס של הרביעיה בית לא קשור. שניהם עבדו לטעמי מצוין. כמי שכתב את צלול, שהוא שיר הרבה יותר אישי, התעקשתי להיות קשור לטקסט של הראפ ולכן גם נבחר קאשי, שעשה עבודה מעולה לדעתי. ואם כבר אהרוני הזכיר, כשהפרברים שרים על אקדחים וחיסולים בשכונה שלהם, זה יותר סביר והגיוני? למה זה בדיוק קשור?