שלום לכולן ואודה לעזרתכן

א.ע.ו.ע.

New member
שלום לכולן ואודה לעזרתכן

ראשית - מזל טוב על הפורום. שנית - אודה לעידוד ומידע של כל מי שעברה דיקור מי שפיר. היום קיבלתי טלפון מרופאת הנשים שלי שמסרה לי שתוצאות בדיקת החלבון העוברי שלי הן גבוליות ולפיכך עלי לעבור דיקור מי שפיר. אני בשבוע 18.5 וביום ד´ הקרוב עלי לבצע בדיקה זו. אני מאוד חוששת, בעיקר מהבדיקה עצמה. שמעתי שהיא מאוד כואבת וכן מסוכנת. אם מישהי יכולה להסביר לי איך נעשית הבדיקה ולהרגיע אותי במעט, אודה לה מאוד. אני מאוד - מאוד - מאוד לחוצה.
 

נירית1

New member
הרגעה לגבי מי-שפיר

דבר ראשון כנראה עד שלא עוברים את הבדיקה עצמה לא מבינים כמה הדקירה כלכך קטנה וכמעט לא משמעותית. ודבר שני קצת הסבר את הדקירה מבצעים בבטן במחט מאד דקה כיוון שהבטן מאד מתוחה בקושי מרגישים בבדיקה, הרופא מבצע את הדיקור תוך כדי התבוננות באולטראסאונד ולאחר הדקירה שואבים ממי-השפיר כל התהליך הוא עניין של דקות ספורות ורוב הרופאים מאד מנוסים. אני גם מאד פחדתי מהדקירה ולא האמנתי שזה היה כלכך מהיר ובכלל לא כאב. אני בהריון עם תאומות ולכן הרופא ביצע שתי דקירות. לאחר הבדיקה חשוב מאד להכנס למיטה לכיומיים ולזוז רק לכוון השרותים והאוכל, לשתות הרבה מים ולשמור על עצמך במידה ואין לחצים או פעילות רחמית אז הכל יהיה בסדר שבעלך יפנק אותך הרבה
ביומיים האלו. תוצאות מקבלים כשלושה שבועות לאחר הבדיקה. שיהיה הרבה
ותשתדלי לא לדאוג ויהיה בסדר
 

טל66

New member
שלום לא.ע.ו.ע

לי באופן אישי אין נסיון בדיקור מי שפיר ואין מידע בנושא אך ערכתי חיפוש קל באינטרנט והרי כתבה מאד מעניינת ומרגיעה. צרפתי כתבה שמצאתי ב - Y-NET בנושא דיקור מי שפיר שמישהי כתבה לאחר הבדיקה. (ראי קובץ מצורף) מקווה שעזרתי להרגיע את הרוחות. עדכני אותי, שאדע להבא מה לענות אם שואלים! בהצלחה טל
 

א.ע.ו.ע.

New member
תודה. תודה. ../images/Emo51.gif

אני מודה לכל מי שהגיבה, הצלחתן להרגיע את סערת הרוחות שהיתה בי. אני כבר מתה להיות אחרי מחר בערב ולגמור עם זה (עד לתשובה בכל אופן). הכתבה נ ה ד ר ת! ושוב - תודה מקרב לב!
 

anat_i

New member
הרגעה נוספת לגבי בדיקת מי שפיר

גם לי היתה תוצאה גבולית בבדיקת החלבון העוברי וכמוך חששתי מאד מלבצע את בדיקת מי השפיר. הופתעתי לגלות עד כמה הבדיקה בכלל לא כואבת (פחות מדקירה של המחט בבדיקת דם!). אמנם נכון שיש סיכון מסויים בבדיקה, ולכן חשוב לבצע אותה אצל רופא מומחה וידוע בתחום. אני מאד ממליצה לך לבצע את הבדיקה ולו רק בשביל השקט הנפשי שבא בעקבותיה. בהצלחה!
 
למעלה