שלום לכולן (ם)

little s

New member
שלום לכולן (ם)

היי, נראה לי שמצאתי לי מקום...חבל שלפני שנתיים וחצי,כשבאמת הייתי כל הזמן לבד, לא הייתן כאן... אני ליטל, אמא ל-2 צוציקים פושטקיים, בת 4.5 ובן שנתיים בסוף החודש, אותו אנחנו מגדלים ביחד, אותה גידלתי כמעט לבד... האיש ישן בבית בדר"כ, אבל חוזר כמו מת... חזר הבוקר ב-6 מניסוי ומאז לא מתפקד.. ומי קם בלילה? אין לי חשק לקטר עכשיו - ברכות על הפורום, אשתפך בהמשך לילה טוב!
 

candybox

New member
למה אין לך חשק לקטר עכשיו?

אני דווקא נכנסתי בדיוק בשביל זה כרגע! אולי הקיטור שלי ידרבן אותך: 20:30: החצי השני שלי מגיע הבית - הוא והVPN... משוחחים ביניהם, הבייבי שלי מתעורר לשמע קולו של אביו ולא מוכן לחזור לישון.. 22:30: אנחנו במיטות, מתה כבר להשלים קצת שעות שינה, סוף סוף יש מישהו אחר שיקום במקומי לילד: עאלק! כל הלילה שיחות טלפון... אבל מה, חוצמבשביל הטלפון הוא לא מתעורר! בקיצור: אני כ"כ עייפה!!!!!!!
 

אמאל4

New member
מה הקטע שלהם עם הטלפון?הבעלול

נכנס הביתה עם הטלפון מחובר לאוזן(אני כבר מתחילה לחשוב שפשוט ככה הוא נולד)וכך זה נמשך כל הערב.... רק לא ברור לי דבר אחד!! למה כשהוא בעבודה ועסוק ואנחנו מנסים להשיג אותו אז הוא פשוט לא זמין או אוצר לנו שהוא לא יכול עכשיו?! אז למה????? כשהוא בבית הוא לא אומר ל ה ם אני רגע עסוק????!!!! למה??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גם אצלכם זה ככה?
 

גליתrt

New member
אחחח, ה-VPN ה-VPN...

הייתי פותחת עכשיו שירשור: מהו המקום הכי מצחיק/מרגיז/תמוה שה-VPN צילצל/רטט לכם? - אך זה בהחלט עלול להיות כבר מביך...
אז אשתף אתכם באנקדוטה קטנה שקרתה אמש: ה'חצי' התחיל תפקיד חדש ולכן את המכשיר הישן השאיר בתפקיד הקודם ומכשיר חדש עדיין לא קיבל ואני מיהרתי לשמוח שהנה בפעם הראשונה שום דבר לא יפריע לנו.... והנה ב-23:30 - צלצול טלפון.... אההההההה, הטלפון שלי מצלצל...
-"הלו??" -"שלום, אה.. בה.. אפשר לדבר עם ***(ה'חצי')?" דההההההה
 

רינת 26

New member
אז אם ככה, שימי לב לזה...

כשעוד היינו רווקים ובעלי היה ביחידה סגורה, נסענו לנופש באילת. שבוע. מה כבר יכול לקרות? אהה! מסתבר שהרבה... ביום השני צלצלו לו שהייתה תקרית, ידה ידה ידה, נסיעה ללוויה - שימו לב - בפרדס חנה. שורה תחתונה, החצי מתניע למחרת בחמש בבוקר, נוסע הביתה, עולה על מדים, נוסע ללוויה, חוזר הביתה, יורד מהמדים, חוזר לאילת - כל זה נגמר בשלוש לפנות בוקר... ואני רק רציתי קצת שקט... אבל נורא בכיתי בגלל המשפחה של ההרוג... וגם הוא בכה אחרי שהוא ראה את הויזה..
 
למה טלפון ? אצלינו זה שלושה - הVPN,

עוד אחד שאני אפילו לא יודעת איך קוראים לו והאזרחי. לפעמים הוא בבית ואני פשוט מתקשרת אליו כדי שישים לב גם אלינו.... פנינה
 

רינת 26

New member
קוראים לו מירס...

אצלנו לכל אחד יש vpn, וסלקום (לא ברור למה אנחנו ממדיכים עם הסלקום...). לא פלא שצריך כזה תיק גדול כשיוצאים....
 

little s

New member
כי...

כבר היה מאוחר, ואם אתחיל... אבל הכל מוכר... אגב, אני התניתי ילד שני בירידה מהים...למרות האהבה (שלו) לשקט שלו לא שמאז נהייה ממש קל.. וחוצמזה-מדהים עם כמה מעט שעות שינה לומדים לתפקד...הלילה ישנתי כלכך טוב שכבר קמתי עם כאב ראש..
 

אמאל4

New member
כן,כן ,מוכר שכשהוא סוף סוף מגיע ואת

מצפה למעט עזרה. הוא נמרח על הספה/מיטה/שטיח חצי מעולף וצריך לגרד אותו עם שפחטל... את נשארת שוב לבד ויכולה לדבר אל הלמפה...
 

Sphinga

New member
אני זוכרת

שאיזה פעם כשהלכנו למסעדה הוא לא הפסיק לדבר בVPN אז פשוט מרוב עצבים לקחתי לו וניתקתי באמצע השיחה... מיותר לצין שדקה אחרי זה הוא חזר לדבר!
 

אמאל4

New member
הכי מרגיז זה הטלפנים אחרי 10 בלילה

כשסוף סוף יש זמן להיות יחד.
 

Sphinga

New member
חחחחחחחחח

כרגע אנחנו לומדים אבל בעלי בקרבי אז אם הוא עושה טלפונים אחרי 10 בלילה אני לא לידו
 

רינת 26

New member
אתן ערות בעשר בלילה????

כל הכבוד... אני לא מצליחה להחזיק ערה.... הגדול נרדם בשמונה באופן קבוע, והקטן ממילא קטן אז הוא ישן כל היום (בן חודשיים)... אתמול בעלי בא - שימו לב - בשבע ורבע!!!! כל אלה שמקנאות בי, אני רוצה להרגיע שאין סיבה, כי הוא היה עם הפלאפון עד 23:00!!!! כאילו מה, לאף אחד בצבא אין חיים???? אני מקווה שכשאני אחזור לתפקיד, לא יהיה לי גם ככה, למרות שבתפקיד הקודם היה פחות או יותר the same
 
למעלה