שלום לכולן- עדכון חם מהתנור- ג'קו

hela19

New member
התחדשנו!בארץ נהדרת הכותבים מנתניה

רבים מהנושאים, השמות, האישים מוכרים לי, ברמה האישית הקרובה,כך היה בשישי האחרון, בכל מקרה מצפה בסקרנות , לראות, מה יקרה, הם מקסימים ומוכשרים דודי ליפשיץ ואסף שלמון, ומוכשרים בטירוף. כמו עוד נתנייתי, שאני מכירה, רק שהוא בשירה, וכתיבה, בעצם , גם הם בכתיבה, אבל שונה.. ביי, נכנסתי רק להתעדכן ולברך, סורי,..
 

מגושקה

New member
ההופעות בת"א הכי חשובות

ולכן צריך להפגין בהם נוכחות גדולה (להביא גם חברים, חברות, בעלים, וכו') ורעשנית. כי להופיע בחיפה ולהתקבל יפה זה טוב, אבל לעשות את זה בת"א זה מצויין. וכמו שמישהו אחר אמר: if you can make it there you can make it everywhere בכל אופן ככה זה מבחינת התקשורת, אז לכל הבנות שהיו כבר בהופעות ולכל הצפוניות והדרומיות, אני יודעת שזה קשה, אבל מאוד חשוב. ובקשר לארץ נהדרת אני מקווה שלא יתנו לבחרוה (עלמה זק /אורנה בנאי) לגלם אותו.
 

a d i d a s 2 1

New member
if it's make you happy

it can't be that baddddd if it makes you happy then why the hell are you...so saddd עשית לי דודה כל הכבוד מגושקה!! איזה שיר נדיר! (וכן, אני בהחלט יודעת שזה לא השיר שמגושקה כתבה, פשוט הזכירה לי..) וכל מה שכתבת -מה שנכון נכון! שבת שלום!
 

talytal

New member
../images/Emo6.gif לא חשבתי על האופציה הזו!

האמת, לעלמה זק יש פוטנציאל לא רע... (סתם! סתם!) ולגביי ההופעות בתל אביב - ייצטרכו לעצור את רובנו עם מחסומים כדי שלא נגיע להופעות של ג'קו. מה, עד חיפה חלקנו הגיע, אז עד תל אביב לא נבוא? אני רק מקווה שטדי ייתנו לו לשיר קצת יותר שירים, כי עם האוכל בא התיאבון ולא נראה לי שייתנו לג'קו לרדת מהבמה בלי לבצע איזה הדרן ארוך במיוחד.
דרך אגב - מישהו הולך להופעה היום בדנטה?
 

a d i d a s 2 1

New member
לא נראה לי שהולכת היום אבל

אצלי דברים יכולים להשתנות ברגע האחרון, עם קצת ספונטניות...מה שלא חסר לי.. אמממ, מישהי מתנדבת להוציא מעצמה קצת מעבר ולבוא להופעות בת"א ולעשות איתי רעש וצלצולים? חחח מה לא עושים בשביל פאדיחות לתות... (סמרט תות)... בא לי לבוא עם משרוקיות חחחחח ומאוד בטוח שיכניסו אותי גם..:) שבת שלום לכולם!
 
היי שכחת עם המשרוקיות גם...

פונפונים של מעודדות... Give me a J… Give me an A… Give me a C… Give me a K… Give me an O… What do we get? J-A-C-K-O Jacko… Go Jacko
 

a d i d a s 2 1

New member
אין לי פונפונים...

רציתי להתקשר אליך קודם, ואז אמרתי שאני אסיים פה במחשב ואתקשר.. את פנויה עוד מעט? ככה אני אדבר איתך ואעשה את העיסוקים שלי בדרך... כפרה על הואקו החתיך הזהההההה עד שכמעטטט כמעטטטט חלמתי עליו אתמול, הוא פתאום הסתובב עם הפנים אליי וגיליתי שזה לא ואקו, זה שלום שלי מפעם... נפלאות הקוקו!
 
אני פנויה עכשיו יאללה תתקשרי נשששמה

תשמעי אפשר לנתח את החלום שלך בכיףףף.... שלום/ג'קו העיקר שיש קוקו... יאללה אני מקקה...
 

a d i d a s 2 1

New member
לבזקי להתקשר?

כי אני אצל ההורים...הום סוויט הום..זהו שלא... אז אפשר מבזק לבזק... או מהפלאפון..למרות שהוא עושה לי בעיות לאחרונה ..כמו כולם!
 

מגושקה

New member
אולי אפשר להעביר דרך מוני

אולטימטום או דרישה תקיפה, ליותר מאשר 4 שירים. ומה הוא לא ישיר יקירתי ונשארתי נורמאלי??? אין מצב.
 

a d i d a s 2 1

New member
את לא יודעת מה עושים??

כשהוא ישיר וכמעט ירצה לרדת..נעשה שלוש ארבע ו.. ואז כולם יחד (והרי ברור שנדחף לקדמת הבמה, כן?) (לא?!) אמממ נתחיל לשיר לו שיר שנבחר, נגיד אחרי ה-34 ו.. "כמו נהר כאב נשפךךךךךךךךךך 8ואני נשארתי נורמלייייייי" ואז הוא יהנה מהספק לפחות גם אם לא ישיר, הוא יתרגש... ומוני תהיה שם ותצלם ויהיה כיף יהיה פנאן.. אגב חצי מהדברים שאני אומרת שאני אעשה, אני לא אעשה...:)
 
למעלה