שלום לכול השחקנים שחקניות ובימאים

Big Al

New member
שלום לכול השחקנים שחקניות ובימאים

אני במאית צעירה מהצפון ויש לי קבוצת תאטרון שרובן בנות ובן אחד. בני 14 15כולם רציתי לעלות איתן\ם מחזה שנקרא "שעת הילדים" מאת לילאן המלין אך אגף החינוך של הערייה לא הסכים שאני אעלה אותו מפני שהוא עושה בבעיה ההומו לסבית, אני לא אפרט מה היתה התענה. בקיצור אני מחפשת מחזה שיש בו כמה שיותר תפקידים לנשים אבל היא לא יוכלה להיות כבדה כמו "מקווה" או "מניין נשים" או "בית ברנרדה אלבה" הוא יכול להיות קומדיה או דרמה אם היתפתחות מעניינת. בבקשה עזרו לי קראתי כבר מעל 30 מחזות בשבועים אין לי הרבה זמן ההצגה עולה במאי. אני מודה לכולם אל העזרה.:)
 

Cabaret

New member
"רוקדים בלונאסה" של בריאן פרייל

5 בנות ו-3 בנים. (אפשר לעבד את זה לבן אחד) "הרוכבים אל הים" של ג'והן מ. סינג 4 בנות ובן "צעד קדימה" של ריצ'ארד האריס 9 בנות ובן הכי הייתי ממליץ על האחרון- כי הוא דרמטי קומי עם הרבה בנות, כמו שאת מחפשת.
 
תגיד רגע...

איפה אפשר להשיג את רוקדים בלונאסה??? כי לפני כמה זמן חיפשתי אותו בסניפים של צומת ספרים וסטימצקי ועוד כמה חנויות שמוכרות גם מחזות ולא מצאתי.... ואממממ על מה הוא?
 

Cabaret

New member
הוא על משפחה אירית משנות ה-60

של 5 אחיות וילד של אחת מהן. כמו ברוב מחזותיו של בריאן פרייל, הדגש במחזה הוא לא על העלילה. העלילה היא שבעלה של אחת האחיות, שעזב אותה עם הילד חוזר בחזרה לכפר. אבל זה לא מה שמעניין במחזה: במחזה רואים את מערכות היחסים והכוחות בין האחיות במשפחה. וזה פשוט יפה. מראים הרבה פעמים את "השיגרה" שלהם וכל מיני דברים מבצבצים מתחת לפני השטח. מחזה מקסים. תוכל להשיג את זה באחד מהארכיונים או ב"פרוזה" בדיזינגוף 163. אני חושב שיש את זה שם, אבל לא ממש בטוח.
 
תודה רבה רבה רבה!!!!

ואני בת
 

KiShKooSh

New member
דנד רוצה שנלך לפרוזה מתישהו?../images/Emo13.gif

אפילו אם את רוצה אפשר בשילשי, נלך לאיזה שעה שעתיים.
 
למעלה