שלום לכל ההונגרים, ואוהביהם!

שלום לכל ההונגרים, ואוהביהם!

פתחתי את דף הראשון, והרגשתי קצת מוזר.... OK - גם עיניין אותי אך עשיתם קולות לדף ראשון, אבל אחר-כך הבנתי שזה ההימנון ההונגרי... מנהלות הפורום צעירות, אני לא בטוחה, שאתן מכירות את הטקסט של ההימנון... אולי גם לא חשוב לכם...לי הייה מוזר לשמוע את ההימנון הנוצרי המובחק, בפורום ישראלי... כמה חודשים טובים, משתתפת בפורומים הונגרים. גם יזמתי בעצמי כמה נושאים. שיטת הפורום קצת שונה שם...יש הרבה ישראלים, אבל האנטישמיות, האנטיישראליות חוגגת...נצים, נאונצים בשפע, סגנון כתיבה נוראית...הבורות איומה! יפה, שיש פורום בתפוז, לתרבות ההונגרית...השאילה, איזה תרבות אנחנו מכבדים... KERTESZ IMRE סופר הונגרי קיבל השנה פרס נובל...הונגרים רבים לא ידעו, שיש סופר כזה, אחר-כך שאילות רבות, שהוא הונגרי, או סתם יהודון, שהישראךים קנו לו את פרס הנובל? אתם יודיעם, מה קורה היום בהונגריה? או קצת נוסטלגיה, אוכל טוב, חיפוש קרובים...
אווה עמיחי מנהלת פורום תכנון, שיפוץ ובנייה 342
 
בדקתי את הקישורים....בשמחה יכולה

לתת לכם רשימה של כתובת, עיתונים טובים, עיריית בודאפשט, ואתרים רבים, שבזמן אחרון הוספתי. יש בשפה אנגלית, וכמובן בהונגרית... תמונות, כתבות מעננינות. שנים של ניתוק כמעט מוחלט מתרבות ההונגרית, דרך האינטרנט חידשתי את הקשר. אותי מעניין רק התרבות מהונגריה : ארכיטקטורה, סרטים, מוזיקה קלסית, ספרות.
 
אפשר לארגן רשימה של חתן פרס

נובל, יהודים - הונגרים. לפי דעתי, יש כ:8-10. כל אחד יכול לקחת אדם, שמכיר את פועלו, וכותב מאמר עלו...
 
אווה יקרה..

אמנם אני לא הכי יודעת במתרחש עכשיו ממש בהונגריה אך אחותי קרן גרה שם כבר ארבעה חודשים והיא כן יודעת כל מה שמתרחש וקורה ממש עדכני שם... לגבי אוכל טוב כנסי למדור הלוחות שלנו שם תמצאי מתכונים טובים מה גם שבגלריה שלנו תוכלי לראות תמונות של מקומות מרהיבים וגם תמונות של מאכלים הונגרים שסיפקו פה החברה בפורום.. לגבי ההמנון תתפלאי אנחנו מכירות את המילים מכיוון שאני ואחותי נשואות להונגרים יהודים כמובן, ולכן מכירות את המילים
ועכשיו הייתי רוצה לקבלך לכאן בברכה
ואף נשמח מאוד אם תיזמי ותעלי נושאים לשיחות פה בפורום אפילו נשמח מאוד
ברוכה הבאה
 
היום, חבר טוב שלי אמר,

שבהמנון ההונגרי גורל הרעה, בישראלי התקווה... מודה לך על קבלת הפנים... מרשמי אוכל הונגרי יש לי מספיק בראש שלי, האומנם, עשיתי שינוים, כדי להמאים לאקלים שלנו, ובכלל, אוכל המסורתי, ההונגרי כבד נורא... על אוכל הונגרי, נזכרת בשושנה האגדתית, שעשתה מהבלינצ´ס סידרת מעכלים ישראלים עם ניכוח הונגרי - חבל שכבר לא יכולים לטעום!
 

קרן משם

New member
ברוכה הבאה אווה

נושא ההמנון מוצא כעת לדעתי...העלנו סקר שבו כל יושבי הפורום הנ"ל יוכלו להחליט והרוב הוא שיקבע....בתקווה שזה פייר אינף... בקשר למנהלות הפורום הצעירות-צעירות זה עניין יחסי אם כי אשמח להשאר בת 29 לנצח:)) לגביי ידיעות בקשר למה שקורה בהונגריה כיום המממ אני יודעת רק מה שאני רואה/נתקלת וכו´....לא מעבר לזה...אה בעצם כן, גם שומעת...אני שומעת רבות על האנטישמיות הקיימת , חייבת לציין שהרבה פחות מרגישה בה (לא יודעת אך זה) ומקווה שלא נצטרך לטעום ממנה אני ומשפחתי.
מוזמנת להעלות רעיונות לשיחות ודיונים...
 
למעלה