שלום לכל היאמנים שנמצאים כאן

שושי 13

New member
שלום לכל היאמנים שנמצאים כאן

שלום לכל החברים שמציצים לכאן וחג שמח לכולם. קודם כל התנצלות ענקית ממני, על העדרות ארוכה כל-כך. עקב בעיות רציניות במחשב, אי-יכולת לתקשר עם מערכת תפוז, בעיות פרטיות אחרות וחוסר זמן לא יכולתי להיות איתכם כאן..... קבלו התנצלות ענקית ממני. גם עם הנהלת הפורומים לא יכולתי ליצור קשר ולכן לא יכולתם לשמוע ממני דבר. אני חוזרת אליכם עם הרבה תקווה להפעלה חוזרת של הפורום. עיזרו לי להביא הנה את כל החברים שכתבו כאן בתחילת הדרך. נסו להביא לכאן עוד חברים, לא חייבים להיות רק יאמנים ונסו יחד איתי להרים שוב את הפורום על רגליו.... מה דעתכם?? שוב מתנצלת בפני כולם על העדרות ואי יכולת לעדכן אתכם. אז בואו אלינו שוב בהמונכם.
 

שושי 13

New member
הלו חברה - אני קוראת אליכם....כן אתם

Adi Chan apk Beeteljus המקורי Bmaya calyx clean grunge cottoneyejoe D a r k m an 72 danush no 1 danush dark side of moon golani12 harhanegev ibadishi maozeitan naja nik name Oren G pilot promo PrX rac120 roaic silver wings האחת snowy11 Sודית tal1340 the ror Winner100 y0el אבושירילי אביב וסתיו 10 אוהבת לרקוד אטיוד5 אלי צפון אליאור ריגבי אריליו גובלינית 8 גולש עם סגנון גרי רשף דומי 111 דנטל החיידנית השעיבית הפלאות של עליזה העונה החמישית התמ-ים זז מצד לצד זיו האמיתי טומי* יyoידה יזמת 25 יחבא ירדני 35 כבר אין לי דרך לעצור לאבלי1 לובן הדרקון לילה אפל מדיה פלייר מ ותר לי מינימלי מכרונסה נ י מ ר ו ד1 ניצן פורח1 סופיינה סיגל שהרבני עידו 750R עינבי ארנבי עמנואל199 פלמוני777 צהובה18 צחי בוקששתר צעד תימני קליאופטרה היחידה ראפ תימני רדאעי רובי סרבי רונן98 רן פורסט רסקול שוש פרסלי שושי 13 שיח סלימאן תיקי וזיו שגן ת מ נ ה בואו שוב לפורום....עיזרו לי להחיות אותו שוב......אני מחכה לשם
 

שושי 13

New member
אהלן אורן, אהלן לכולם ושיהיה לנו יום טוב

אני בכל זאת מנסה להחיות קצת את הפורום. יש לי שאלה אליכם - במיוחד ליאמנים שביניכם - האם אתם בעד שיסגרו את הפורום? זה לא היה קל לקבל אישור פתיחת פורום תימני והייתי עם תקווה גדולה שיהיה לנו כאן מקום כייפי, לפחות לכל היאמנים. היו לי בעיות ונאלצתי להעדר זמן רב, לא היתה לי גם אפשרות להודיע או לתת למישהוא אחר את הפיקוד עד לחזרתי ואני שוב מתנצלת על כך. עכשיו אני צריכה את עזרתכם - עזרת כולכם - להרים שוב את המקום. אורן, אתה היחידי שהגיב.....יש לך מושג מה קורה עם היתר? תביא את החברה לכאן ונפריח שוב את המקום שלנו - מה אתה אומר? מחכה לכם חברה.
 
למעלה