שלום לכל המתוקים..

שלום לכל המתוקים..

שלום לכולכם.. נכנסתי לפורום וקודם כל ברכות לרגל הפתיחה.. אני בת 21 ולפני חצי שנה גילו אצלי סכרת נעורים כתוצאה ממשבר שעברתי.. כרגע אני ב"ירח דבש" כך שטרם יצא לי להזריק אינסולין.. אני גם משתתפת בניסוי של פרופ´ רז מבי"ח הדסה ואני מקווה שאוכל לעזור לחולי סכרת או לאנשים שעתידים לפתח את המחלה.. לילה טוב..:)
 
היי שוקולד, ברוכה הבאה!../images/Emo8.gif

על איזה ניסוי את מדברת? לא שמעתי עליו. אני מאוד מקווה שתישארי איתנו. הרבה בריאות. **חן**
 
תודה על הברכה ו..

הניסוי שאני מדבר עליו הוא מה שפורסם בעיתון בסוף נובמבר על החיסון לחולי סכרת חדשים.. הניסוי עכשיו מתמקד במציאת המינונים הנכונים לכך.. החיסון הוא בעצם חלבון שאמור לגרום לנוגדנים נגד הלבלב להפוך להיות בלתי פעילים..
 
אהה...

נראה לי שכן שמעתי משהו על זה אבל לא לעומק... בכול מקרה בהצלחה. **חן**
 

elad2040

New member
ברוכה הבאה!

גם אני כמעט השתתפתי בניסוי הזה. כמו שהבנתי מקווים לא רק לפתח חיסון, אלא גם לאפשר לחולים שעדיין ב"ירח הדבש" להפסיק לפתח את המחלה. האם אני צודק? האם את יכולה לתת לנו עוד פרטים? אגב, טריוויה מעניינת, אני אישית בקושי חוויתי "ירח דבש", וכבר שבוע אחרי שגילו לי את הסוכרת (כשהסוכר שלי עמד על 567, תוצאה שמאז לא התקרבתי אליה יותר) התחלתי להזריק אינסולין.
 

אקווה

New member
ירח דבש

הוא כינוי לתקופה שבה תאי הביתא שעל הלבלב עדיין מפרישים אינסולין, ועוד לא הפסיקו לגבמרי. אני לא שמעתי על מקרים בהם לא צריך להזריק בכלל אינסולין גם בתקופת ירח הדבש. אני יודעת שצריך להזריק פחות, כי הרי אם לא צריך להזריק - איך יודעים בכלל שיש סכרת? בכל מקרה - תהני מירח הדבש! :)
 
תודה רבה...

על התשובה... ודרך אגב רשמת לי "תהני מירח הדבש" לא נראה לי שיש לי כזה אחרי 9 שנים אם סכרת... **חן**
 

איליקו

New member
עוד יהיה...

היי חן, עוד יהיה לך ירח דבש וגם אמיתי (בלי מרכאות כפולות)... כשתתחתני. אני מבין שאת בת 14 וזה יקח עוד כמה שנים טובות. אבל עד אז יש הרבה מה להנות מהחיים גם עם ולמרות הסוכרת. אז שיהיה לך כל טוב ותעשי חיים. החיים הם איך שאנחנו בונים אותם והם יכולים להיות ירח דבש אחד גדול... אם רק נרצה. איליקו
 
נכון...

לדעתי אתה צודק כי באמת חשוב לזרום אם מה שיש ולהנות גם ממה שיש וגם ממה שאין... אני משתדלת לעשות חיים עד כמה שאפשר... מאחלת לכולם כיף בחיים, מי לא?!? **חן**
 
לאקווה וכולם

תודה תודה על הברכות. אני לא זוכרת אם כתבתי אבל אני חולת סכרת כבר חצי שנה (מאז השתחררתי מהצבא) ואני עדיין לא מזריקה (ואף פעם לא הזרקתי) אינסולין. לגבי הניסוי- אני לא מפתחת הרבה תקוות..
 
למעלה