שלום לכם ולך אפי היקרה

תת רמה

New member
שלום לכם ולך אפי היקרה

יש לי בעיה , דברים שאני לא אוהבת אני אוהבת לתקוף . למשל אני לא אוהבת כדורגל ולכן לא יכולה לסבול את המונדיאל, האם אני נורמלית ? האם אני היחידה שלא רואה מונדיאל? הנה הודעה תוקפנית שכתבתי בפורום מונדיאל 2002 , המונדיאל אירוע תת רמת.
 

קולאז

New member
את לא היחידה - יש שתיים כמונו...

לדעתי הגזמת קצת... אני תומכת בגישה "חייה ותן לחיות" וההסבר (להלן
) המונדיאל יכול להיות בעינייך כתת רמה או אירוע מעצבן (שקורה פעם בארבע שנים, אפשר לסבול חודש לא?) אבל כל בן אדם שאוהב את המונדיאל לפי דעתי לא צריך להשפט על ידך (תסלחי לי, לא אישי, אבל מי את שתגידי לו מה לראות...) ולא צריך להפריע לך בשום אופן מה הוא עושה בזמנו הפרטי!!! אומנם האירוע נראה לך כתת רמה אבל לא ייתכן שתחשבי על כל אדם שמחליט מרצונו החופשי (לעולם לא אבין למה...) לראות שהוא נחשב כתת רמה כי כך בעצם את יכולה להגיד שכל הגברים תתי רמה וזוהי גזענות! מה שאני רוצה להגיד שלשרשר הודעה כזאת בפורום מונדיאל זה בעצם לקטול דעה של אנשים רבים והגיד אני יותר טובה ממכם... דבר נוסף-כשאנשים רואים או עושים משהו שמשמח אותם (כל עוד אין פגיעה באחר) אין זה שום דבר רע והם לא מבזבזים אנרגיה...הם משקיעים אנרגיה במה שעושה אותם מאושרים וכך הם יכולים להיות אנשים יותר טובים/לקוחות יותר נחמדים/נהגים אדיבים וכ´ו... דבר אחרון אני אישית לא צופה במשחקים כי אותי זה משעמם ואני לא אודיע את זה לכל האלה שכן צופים בזה (כי לא אכפת להם...) ולדעתי את משתמשת במילה תת רמה יותר מדי... ואני רוצה להבהיר אין לי שום כוונה לפגוע בשום צורה בכותבת ואל תנסו לעוות את דברי אני רק מביעה דעה אישית!!!
 

אושר מ

New member
אני דווקא בעד המונדיאל. להלן:

לא המונדיאל הזה. פה יש פאשלה רצינית. אבל בעיקרון: תסתכלי על חברי הנבחרת ההולנדית (שלא היו במונדיאל הזה. חוצפה), האיטלקית (שעפו) האנגלית (שגם עפו) ותביני למה זה שווה:)) ואם תחברי את כלה הערותה סזוגריים, תביני למה אני לא אוהבת את המונדיאל הזה!!!
. יומטוב
 
אני אמנם גבר

וזה אומר שאני לא אמור להיות פה עכשיו, אלא מול המסך כי התחיל משחק חצי הגמר. רק רציתי להגיד לכם שכל אחד יסתכל על מה שהוא רוצה, ואני מבין את תת רמה שנמאס לה, ושיש יותר מדיי הו-הא מסביב לזה, אבל לכתוב את זה בפורום מונדיאל? תשמעי, יש לך ביצים מברזל. ודווקא לא כיסחו אותך שם.
 

דן צ

New member
יסחו אותה בפורום מונדיאל.

ואתה יודע למה?? כי להבדיל ממה שאמרה כאילו כל אוהדי הכדורגל הם אלימים וחיות אדם הנה באו חברי הפורום והוכיחו לה כי הם אנשים רגילים ומתורבתים וענו לה בנימוס שאפילו אני הייתי המום ממנו , אז חבל להכפיש ציבור כל כך גדול שכזה וכמו שהיא אמרה יש בפורום 126 חברים ו -47 דפים וכל זאת רק בחודש וחצי אחד. שיהיה לך יום טוב אני חוזר למשחק , ניצלתי חילוף בגרמניה
 
מה שאני יכולה להוסיף

זה שאני גאה שהחלטת להצטרף אלינו כאן בפורום. אנו זקוקים לאנשים כמוך, תת רמה )זהו שמך, לצערי - לא הכוונה לאנשי הפורום, למרות שיש כמה שהיו פה שבהחלט ניתנים לכינוי בשם זה), אנשים שיפיחו רוח קרב, אנשים שיחרטו על דגלם את הנון-קונפורמיזם (שהוא אחת מתכונותיי הבולטות). ואגב, אנשים יקרים, אני לא רואה שהתפתח דיון רציני לגבי אילו מתנות אתם רוכשים עבור יום הולדתי (כמובן, כל אחד בנפרד), וכמה כסף אתם שמים על זה. ראו הוזהרתם, שינוי הנוירומטר הוא במרחק לחיצת עכבר !!!
 
למעלה