שלום לכם, מועדים לשמחה ושבוע טוב ומבורך.

lili1812

Member
היה לי חלום היום שבת בבוקר בחג לפני שהתעוררתי שאני רואה מחבת עם שתי ביצים עין,חלום שני לפני יום יומיים, לא זוכרת ,אני רואה מחבת עם סופגניות. האם יש קשר בין החלומות. רקע ....אני מחכה בכיליון עיניים לחזרה למקום עבודתי,אני לא יודעת בוודאות כמו כולם מה קורה בשל בסגר. יש לי הרגשה שגם אם אני יחזור ,יהיה שינוי. יש לי איזשהו הרגשה משונה.
 

אלישבע777

Well-known member
הי לילי, האם הכינוי שלך היה פעם ליליה 24 אם כן, זה חשוב לי לרצף חלומות קודמים. הרקע שנתת לי דל ביותר. רצוי לתת גם סטטוס, גיל וגם ארועים שעוררו את החלום וכל מה שיכול לעזור לפרוש ככל שאפשר לכתוב פה.



הפרוש שלי לחלומות על מחבת עם ביצי עין ומחבת עם סופגניות

מחבת יכול לסמל – מחבט ( מחבט טניס) או חבטה. הסגר גרם לחבטה רצינית לרבים וגם לך. ביצים מסמלים שאיפות, רצונות שהרי מהם בוקעים אפרוחים, הדור הבא והתקווה. אבל בחלומך אלו ביצים מטוגנות במחבת והן כמובן לאכילה. שתי הביצים מציינות שאיפה לזוגיות. ביצים הן מזון מקור חלבון לגוף ויטמין די, שעליו מדברים לאחרונה כמגן מפני הדבקות בקורונה. אם תאכלי אותן - ותוכלי להכיר בן זוג וללדת את הדור הבא ( אם את ליליה 24, היה לך בעבר חלום על לידת בת) . הביצים מסמלות גם את שאיפתך לחזור לעבודה מחל"ת ולהיות פוריה בעבודתך.

אבל לחלום אין סוף אין אנו יודעים מה גורל הביצים. כמו בסגר הנמשך ללא סוף ואין יודעים מה יהיה הסוף ומתי. החלום קורא לך, לאכול בריא, לשמור על בריאותך ולהיות סבלנית כי הסוף לא נראה באופק.

החלום על מחבת וסופגניות אף הוא חלום של סוף! סופ- גניה. את מייחלת שהסוף יגיע בחנוכה. בחלום הקודם על עוגת גבינה, היה רמז לחג השבועות שהוא החג האחרון בשנה ואז היינו דווקא בראש השנה... עכשו, את חולמת שהכל יגמר בחג הבא. כמו כן יש קשר בין החלום על עוגת גבינה לסופגניה. שתיהן לא רק עוגות של חגים. סופ- גניה = (סופ )- גבינה. הסוף הטוב, יבוא עם עוגות הגבינה, בחג השבועות, או עם הסופגניות בחג החנוכה.

ומה מתאים יותר לסוף טוב, אם לא חג החנוכה שהוא חג של ניצחון וחרות? אגב, חג החנוכה הראשון של ניצחון המכבים, היה בעצם חג סוכות מאוחר!! בחג הסוכות של 164 לפנה"ס המקדש היה עדיין טמא ולכן לא יכלו לחגוג את החג. רק אחרי שהמכבים טיהרו אותו , יכלו לחגוג באיחור את חג הסוכות, וכמו חג סוכות, גם את חג החנוכה חוגגים בשמה שמונה ימים. ואנחנו עכשו בחג סוכות...

בחג החנוכה הוא חג סוכות מאוחר יקרה הנס או השינוי שאת חשה שיקרה - המגפה תסתיים ונאכל סופגניות לרוב סוף סוף, או סוב סוב ...


סביבון סוב סוב סוב סוב,
חנוכה הוא חג טוב...

סוב נא סוב כה וכה
נס גדול היה פה....
 

lili1812

Member
שלום לך אלישבע 777 יקרה , אני לילי 1812 זה השם שלי ברצף מהחלומות הקודמים שלי בשנים שהייתי אתכם לאורך הדרך...גיל קרובה ל-53 בדצמבר שזה בחג חנוכה, אולי יש קשר. אני רווקה ,אני עובדת במקום עבודתי כ-24 או 25 פחות או יותר והשנה יצאתי לחלת פעם שנייה. יש לציין שבשנה האחרונה במקום עבודתי ביקשתי העברה למחלקה אחרת משום שמנהלת מחלקה שאתה עבדתי במשך 4 שנים בשנה האחרונה התנהגה מאוד לא יפה אלי. בקשתי העברה בצורה יפה מבלי לגרום לאי נעימות, העבירו אתי למחלקה אחרת, שהייתי לפניכן , לתקופה שלפני החגים לעזרה ואז יצאנו לחלת בחגים. ברצוני להודות לך על פירוש החלומות המדהים., נדהמתי,קבלתי חבטה באמת מהמנהלת שהייתי כפופה לה , העבירו אותי למחלקה אחרת צורה אלגנטית בבקשה לעזרה,אני מקווה שאני יישאר במחלקה שהעבירו אותי. אם לא יתכנו שינויים בשל הסגר. מאמינה מאוד בנסים מבורא עולם...שזה יהיה כנראה בחנוכה אמן לכולם. באשר לביצים אני מקפידה על ויטמין די ואני דיי רוצה להראות את נוכחתי בחזרה לעבודה בצורה פורייה כמו שציינת. את מדהימה.
 

אלישבע777

Well-known member
תודה לילי על תגובתך ועל המילים החמות. מאחלת לך שתפילותייך יישמעו ויתגשמו.
 
למעלה