שלום, עברתי לאפ-אפנדיקס

Mנטה

New member
שלום, עברתי לאפ-אפנדיקס

שלום, עברתי לאפ-אפנדיקס לפני כחודש, בשבוע ה15 להריון. כעת אני בשבוע ה20 ועדיין יש לי בחילות לאחר האוכל, אני יכולה לאכול רק מנות קטנות יחסית ועדיין מורידה במשקל. יש לי כמה שאלות: 1. האם זה תקין שחודש אחרי הניתוח עדיין יש לי תופעות לוואי ? 2. אני עומדת לקראת הפלה (גרידה מאוחרת), האם זה ישפיע שוב על המעיים ? בבקשה אל תאמרו לי שזה בגלל ההריון (הבחילות), זאת תשובה שאני מקבלת יותר מדי פעמים והיא מאוד לא נכונה (יש הבדל בסוג ובעיתוי של הבחילות).
 
כריתת תוספתן בהריון

כריתת תוספתן בהריון בגישה לפרוסקופית מבוצעת כדבר שבשגרה כיום. ידוע היום שהלפרוסקופיה כשלעצמה אינה מסכנת את העובר וההריון יותר מאשר ניתוח דומה בגישה פתוחה. במידה ועברת את הניתוח ללא סיבוכים מיוחדים-למשל זיהום של חלל הבטן- אני לא רואה הסבר לבחילות ולירידה במשקל כתוצאה של הניתוח. מדובר בניתוח קטן יחסית ואת כבר יותר מחודש אחריו. לא מסרת מה הסיבה להפלה בשלב כל כך מתקדם של ההריון והאם יש בעיה עם ההריון עצמו. כדאי גם לדעת האם התוספתן שנכרת היה מודלק בזמן הניתוח או שמא יש לחפש בעיה תוך ביטנית אחרת שמסבירה את כל התלונות שלך. במידה ואת מייחסת את הבחילות והקושי באכילה לשינויים שחלו לאחר הניתוח כדאי שתבדקי שוב היכן שבוצע הניתוח על מנת לשלול סיבוכים מאוחרים של הניתוח, גם אם הם פחות סבירים. מאוד יכול להיות שאת זקוקה לבדיקות ומעקב נוסף לברר את סיבת הבחילות והירידה במשקל, במידה ואכן ההסבר אינו בהריון עצמו. בברכה
 

Mנטה

New member
השינוי באכילה לא נובע מההריון, הוא

לא היה לפני הניתוח. אני מפסיקה את ההריון כי העובר נמצא עם תסמונת דאון. אחרי הניתוח אמרו לי שיהיו לי בחילות לתקופה מסוימת, אבל התקופה הזאת לא עוברת. התוספתן היה מודלק (גנגרנוטי ומסביבו רצועה של מוגלה). אין לי כאבים. נראה לי שאני אחכה עד אחרי ההפלה (גרידה מאוחרת, עוד סוג של ניתוח בעצם) ואז אם יהיה עוד צורך אבדוק את זה. תודה.
 
למעלה