שלום עליכם אחיי על הארבע...help

stilgur

New member
אני לא בטוח שאופנוע יכנס לארגז וגם

אני צריך לפעמים לשני אופנועים ! הסובארו נראית לי האופציה הכי טובה מכל הבחינות. אבל תמשיכו להזרים לי מידע חדש שעולה לכם, אני מעכל אותו בהנאה מרובה ולומד.
 

stilgur

New member
סובארו טנדר 1600

מחר אני הולך לראות/לבדוק טנדר סובארו. שנת 88´, מנוע 1600 סמ"ק, מנוע חדש בן שנה וחצי מקורי, מסרק הגה חדש, חיצונית לא יפהיפה, אין מכות שילדה. המוכר הוא מכונאי, עד כמה שהבנתי המחירון עומד על אזור ה-11000 הוא רוצה עליו 8000 ואני חושב שאפשר להוריד עוד (?). מניסיונו האישי, אופנוע בודד נכנס לארגז באלכסון, שניים עם דלת פתוחה ! הבחור קנה ת´אוטו לפני ארבע שנים לאותה מטרה כמוני. הוא יד רביעית. דעתכם,עצתכם,חוכמתכם... יתקבלו ב-
והאם יש מישהו שרוצה לחבור אליי להצצה אוטו באזור אשקלון או לחילופין המרכז-הרצליה/ת"א צפון.
 

itzik93

New member
ל - Stilgur

קודם כל, שיהיה בהצלחה מחר - אל תשכח לבדוק את הדברים שעברנו עליהם: דבר ראשון מסמכים, אח"כ תתחיל לבדוק את השאר (פנימית, חיצונית), צמיגים, טסט, קבלות על תיקונים (אם יש) ואל תשכח לעשות עליה סיבוב (זה לרוב אומר המון למי שמבין) - בדיקת שילדה, חובה ! איציק - מחזיק אצבעות נ.ב. הסינכרון בין ההילוך הראשון לשני בגירים הידניים בסובארו האלו לעיתים קצת קשה או קצת חורק - אין ממה להתרגש (שמן גיר "דק" יותר ואיכותי יותר פותר לרוב את הבעיה כמעט לגמרי - מנסיון).
 
היי זה אני סטילגר

אני לא משתמש כרגע במחשב שלי, לקחתי´אוטו לבדיקה... מה יהיה ? ? ? עוד גרוטאה... אני צריך אוטו שלא יתפרק לי בדרך, ושיהיה גם מוכר ישר, יש כאלה ? העלתי את התקציב לעד 15000, נראה לי שיותר חכם לרכוש רכב עם קצת יותר השקעה בקניה אבל פחות הוצאות תיקונים. שובו אליי עם ממצאים בבקשה. אולי לבדוק את ה-L200 ?
 

stilgur

New member
בוהארואים נוספים

אז כך, בדקתי היום עוד סובארו גרוטאה, הלכו עוד 360 שקל, והאוטו באותו מצב של הסקודה בערך. אבל... וכאן אני צריך את המלצתכם, ברמת גן ראיתי עוד סובארו, 1800 סמ"ק, 4X4,4 הילוכים, יד 3, שנת 91´, ב-16000 שקל כמדומני, עבר תאונה הוחלפו/שופצו המכסה מנוע והכנפיים בשני הצדדים. אני לא חושב שאני צריך רכב כזה כי אני צריך אותו גם ליומיום ובכלל לא באל לי עליו, אז הוא ירד. אלא אם כן תמליצו עליו ממש ממש בחום, ואז אני אשקול שוב ואגיד לא ! בירושלים ראיתי סובארו טנדר 1600, 2X4, עם מזגן, יד 5, עשה 230000 ק"מ ואני יודע שהוא מבית טוב, וטופל כראוי ובאהבה, בערך 1000-1500 מתחת למחירון. החליפו לו ציריה שמאל והשבוע תוחלף גם ימין, טסט עד אוקטובר, נראה אחלה, לא עבר תאונות אין מכות שלדה. מה דעתכם ?על זה מעיר הקודש, נכון ? עליו אני אזרוק את כספי הבדיקה העודפים שיש לי... דרור, איציק ומי ששכחתי, מה דעתכם ?
 

stilgur

New member
משהו נוסף

לסובארו האהוב מירושלים יש גם אזעקה (!!!) ואימובילייזר, ואולי אני אקבל גם וו גרירה. נאמר שלא אוכל שמן וצריכת הדלק שלו עומדת על 12.5 לליטר בערך, שזה יותר מכל השאר שבדקתי שעמדו על ה-10-11 במקרה הטוב.
 

roibe

New member
סוברו טנדר שנת 86

אני רוצה לקנות 7.500 מה ניסגר עם הסיפור שלך מצאת??????????.
 
למעלה