שלום, קוראים לי מג'נטה

magenta73

New member
שלום, קוראים לי מג'נטה

וחזרתי...
היה כיף. טוב לראות אנשים כחולים פה...
 

אטיוד5

Active member
איפה הקישור?

קראתי שני פוסטים בבלוג שלך, מג'נטה. היה נעים.
 

bulb

New member
תגידי, היה צריך לטוס חצי עולם כדי ליבב?

רפרפתי על הפוסט ב-ynet ונתקפתי חלחלה ובחילה (וזה לא קשור לסטילטו מההודעה האחרת). אם יש משהו מאוס בעיני, זה הניגון בכינור של השיר הידוע "כמה אני מתגעגע/ת" (לחן: עממי). אבל אם זה עושה לך טוב - שיבושם לך.
 

magenta73

New member
מה אתה רוצה לדעת?

לשתף-שתף ארבעה חודשים זה קצת גדול עלי...
 
גם המסע הכי ארוך בתאילנד מתחיל בצעד אחד...

תתחילי במסלול, איך היה, מה היה.. נו, התיאור הסטנדרטי לחוזר מטיולים... ד"א - טובלרונים יש ?
 

Vdrums

New member
טובלרון ../images/Emo31.gif אחד השוקולדים המאוסים ביותר.

 

bulb

New member
דווקא אתמול אחרי ארוחת הצהריים חשתי

craving (באין מילה טובה בעבריתש תתאר זאת. אולי "ערגה") לטובלרון. לא המריר או הלבן. דווקא החלב הפושטי עם החתיכות שמפרנסות את מיטב רופאי השיניים בארץ.
 

magenta73

New member
הממ...

התחלתי בניו זילנד, נחתתי באוקלנד (פיכס) ולא ממש ידעתי לאן ללכת ולא ממש פגשתי ישראלים אז לקחתי מן טיול חצי מאורגן כשה, אתה עולה על אוטובוס שלוקח אותך לכל המקומות הנחשבים, ואתה יכול ללכת לפי המסלול שלו או להישאר עוד ואז לקחת אוטובוס אחר... ופגשתי מלא אנשים ועשיתי טרקים (אני!) וזורבינג (אתה נכנס לתוך כדור גדול ומתגלגל, כיף) וצניחה חופשית (כיף!) וראפטינג (פחות כיף) וכו' וכו'... ואז אוסטרליה. במלבורן די נתקעתי, יש לי שם גם חברים ובכלל, היא יפיפיה. ואז סידני. ואז פגשתי בחורה ישראלית, בערך בגילי (הרוב פשוט ילדים) וטילנו לאורך החוף המזרחי, והיה כיף... ממש. בטן גב ועוד קצת פינוקים. הכי כיף היה אי שנקרא פרייז'ר, שכולו חול ים, ואתה יוצא לשם בקבוצות עם ג'יפ ונוהג לבד ואז ישן באוהלים וכו'. ועוד עיירה קטנה שנקראת 1770, שלא היה בה כלום חוץ מאכסניה ממש טובה, פאב אחד וחוף ים מאלף. מי צריך יותר? עליתי עד לקיינס, שנורקלינג בגרייט בארייר ריף, מהמם. ואז עליתי לקייפ טריביוליישן - איפה שיער הגשם פוגש את האוקיינוס. שוב, מהמם. ואז חזרתי למלבורן ועליתי על מטוס לבנגקוקפיכס. ברחתי לקצ'נבורי (לא היה מזג אויר טוב לאיים), חזרתי לבנגקוקפיכס לעשו קניות והנה אני
 

זמשוש

New member
ברוכה השווה!

נראה שעשית חיים לא נורמליים טוב לשמוע
ושמחים לראותך כאן שוב...
 

mika tal

New member
../images/Emo171.gifברוכה השוה מג'נטה!

אז מה, עכשיו תיקחי ל"רגע" את מישרתו של "רגע עם דודלי"?
 
למעלה