שלום רב לכולם!

שלום רב לכולם!

אני מבקש לפנות באופן אישי לכל אחד ואחת מכם. בימים אלה לאחר 12 שנה שוב מתעוררים ניצני ההסתה של הימין הקיצוני והפעם כנגד נשיא מדינת ישראל מר שמעון פרס. כפי שזכור למפלגה כך התחילה ההסתה כנגד רה"מ מר יצחק רבין ז"ל. עם כפייה על הראש ולאחר מכן מדי אס. אס. ולאחר מכן ארון קבורה ולבסוף הסתיים ברצח בואו לא ניתן זה לקרות שוב. כחבר מפלגה אני פונה אליכם. בואו לא נשתוק בכוונתי להקים כוח או יחידת תשובה לימין הקיצוני על מנת שנצעק את תשובתנו ונאמר לפרס שהוא לא לבד. בכל דרך בה הוא פונה. הכתובת כבר מופיעה על הקיר שוב. יש לזכור נשיא המדינה שייך לכולם ולא משנה מאיזו מפלגה הוא. אנא צרו עמי קשר במסר אישי למי שמעוניין בפעילות למנוע את הרצח והפעם אני מבטיח לא נשתוק לא נהיה יותר הרב הדומם. עד שנוקיע את ההסתה מתוכנו ונבעיר אותה מקרבנו. תודה
 
כל הכבוד על היוזמה!../images/Emo45.gif

אני בכל אופן מאוד דואגת לטפח את ערכי הדמוקרטיה במדינת ישראל.
 
אחת הסיבות העיקריות

שבגללן אינני עוסקת בנושא ירושלים והר הבית. ודווקא עכשיו כשמדברים חלוקתה ועתיד הר הבית. זאת הסיבה של הדמוקרטיה. קודם כל,ממש אין לי זמן לזה. ובנוסף לכך,יש דברים שאוהבת לעסוק בהם והרבה יותר,ובחיי אני עושה מה שאוהבת ונהנת. אבל חוץ מזה,כי זאת זכותי! בעברי הדתי היו אנשים שכל הזמן ניסו לחנך אותי לשיטתם. ניסו שאעזוב דברים שאוהבת,ניסו לכפות עליי מקצוע ועוד. כמו כן,גם לאחר שעזבתי אותם המשיכו להישלח אליי מכתבים שהתנגדו למה שאני וניסו לחנך אותי לדרך מסויימת. כל הדברים האלו עלו להם בהר הבית. גם אם יהיה לי זמן ונניח שיהיה דבר שאוהב לעסוק בו בנושא וארוויח ממנו טוב. גם אם כל זה יהיה,לא אעסוק בשום פנים ואופן בנושא. כי זאת זכותי. בין עקרונות הדמוקרטיה הבסיסיים מצויי חירות הפרט וזכותו לחיות את חייו כפי שבחר. בשל כך שלא כיבדו את זכותי זו,אינני עוסקת בנושא ירושלים הקשור להר הבית.כי זאת זכותי שלא לעסוק בנושא. ועתה כשמדברים על חלוקת ירושלים ועתיד הר הבית. אני יושבת וצופה בזה מהצד.רק יושבת וצופה בזה,ולא עושה דבר בנושא. את מה שחשבתי לכתוב ברשת בנושא.חשבתי פעם לכתוב ספר,אך המשאבים הכלכליים שנגזלו לי בגלל ההתנגדות הזאת,עד שעזבתי מוסדות דתיים על תיכוניים והתחלתי את לימודיי מחדש,באו על חשבון המשאבים שהוקצו לנושא ירושלים.ספר לא אחבר,אך לכתוב ברשת שזה לא עולה כסף אני יכולה,אך למרות זאת,את מה שחשבתי לכתוב ברשת בנושא אכתוב אך ורק אחרי שיוחלט עתידה של ירושלים,לא לפני. אני לא זאת שתשפיע שהר הבית ישאר בידינו.כי זאת זכותי! לאחרונה חשבתי טיפונת לעסוק בנושא העיר העתיקה. (רק טיפונת,מתי שיוצא וללא הקדשת זמן רבה) אך עקב ניסיונות החינוך בניגוד לדרכי וניסיונות שאעזוב דברים שאוהבת. אני לא אעסוק בנושא ואפילו טיפה וטיפונת. כי זאת זכותי שלא לעסוק בנושא. וכשיוחלט על חלוקת ירושלים ועתידו של הר הבית,אני אשב ואצפה בזה מהצד. בשום הפגנה בנושא לא אשתתף.ולא אעסוק בשום דבר בנושא. קודם שיהיו פה בני אדם ויכובדו עקרונות הדמוקרטיה הבסיסיים. אחר כך נדבר על הר הבית בידינו. וגם אם לא יהיה בידינו,לא נורא. יש דברים חשובים והרבה יותר!
 
וכן

זאת אחת הסבות שבגללן אני מחרימה את חגיגות ה-40 לאחדות ירושלים. קודם כל מפני שאני בעד חלוקתה.(אני בעד הויתור על השוכונות הערביות שבמזרחה,חלוקת העיר העתיקה אך בנוסף לכך,כי זאת זכותי. עקב כך שקיצוניים בציונות הדתית התנגדו לזכותי לחיות את חיי כפי שבחרתי,עקב כך שניסו לחנך אותי לעזוב דברים שאוהבת,עקב כך שנשלחו אליי מכתבים שונים המנסים לחנך אותי בניגוד לדרכי וניסו לקבוע לי דברים בחיים. עקב כל זאת,אני מחרימה את חגיגות ה-40 לאחדות ירושלים. זאת זכותי להחרים זאת.כמו שזכותי לחיות את חיי כפי שבחרתי ולאהוב מה שאוהבת ולעסוק בזאת. כל דבר שאני רואה בו את סמל ה-40 לאחדות ירושלים אני לא משתתפת. ושיהיה יפה כמה שיהיה. זאת זכותי שלא להשתתף בזה. זה היה שיעור בדמוקרטיה. בין ערכי הדמוקרטיה הבסיסיים מצויי עקרון חירות הפרט וזכותו לחיות את חייו כפי שבחר. לא יתכן שאנשים שנמצאים באליטה יתנגדו לזכות זו. אי לכך זכותי להחרים את חגיגות ה-40 לאחדות ירושלים,זכותי שלא לעסוק כלל בנושא,וזכותי שלא להשפיע על כך שהר הבית ישאר בידינו. זה מה שיש לחזק היום במדינה.את הדמוקרטיה.
 
ואדגיש

הרובע היהודי והכותל ישארו בידינו תמיד.בכל הסכם שהוא.זה שלנו וישאר שלנו לעד.ואני מאוד שמחה ומתרגשת משחרורם בששת הימים. כמו כן אסור לנו לוותר על השכונות היהודיות שבמזרח ירושלים. אך לא בזה העיניין הפעם.אלא על הר הבית. לא אני זאת שתדאג שהר הבית ישאר בידינו.כי זאת זכותי. כמו כן,אם בכלל אעסוק בנושא ירושלים,הדגש הוא אם בכלל,זה יהיה אך ורק לאחר שיוחלט על עתידה. לא בתור אחד ממקצועותיי או משהוא כזה. אלא באופן ארעי,מעט ,מתי שיצא לי ובדרך שנראית לי. יש דברים שאוהבת לעסוק בהם והרבה יותר. ובכלל,לא זאת מטרתי בחיים. אני אוהבת את ירושלים,אוהבת מאוד. אך אוהבת יותר לבקר בה וליהנות מיופיה מאשר לעסוק בה. ובחיי אני עושה מה שאוהבת ונהנת.
 
ובקשר לחגיגות שחרור

חגיגות שחרור הרובע היהודי ייעשו בתאריך ה-7 ליוני.ביום שבו הוא שוחרר.אני מאוד שמחה ומתרגשת משחרורו. וכן יתר השכונות היהודיות בירושלים. אך בשום פנים ואופן לא אחגוג על כיבוש השכונות הערביות שבמזרח העיר. אני נגד המשך הכיבוש! רק לאחר שיוחלט על עתידה של ירושלים ושיהיה שלום. רק לאחר זאת אחגוג את יום ירושלים.
 

gershon17

New member
רגע רגע, אז את בעד ענישה קולקטיבית?

בגלל אותם קיצונים דתיים שגזלו את זמנך את פוגעת בכל היהודים שהר הבית חשוב להם? זה נראה לך הוגן?
 
תראה

אותם קיצוניים דתיים נמצאים באליטה.הם מנסים לחנך ולהנהיג בעם. אבויי לחברה שאלו הם הרוצים להיות מנהיגיה. וחוץ מזה,הם גם אזרחי המדינה.לא יתכן שבמדינה דמוקרטית אנשים יתנגדו לערכי הדמוקרטיה. צריך להוקיע את דרכם האנטי דמוקרטית. כמו כן,בדרך זו אני מטפחת את ערכי הדמוקרטיה במדינת ישראל. חירות הפרט וזכותו לחיות את חייו כפי שבחר.זכותי שלא לעסוק בנושא הר הבית.וזכות זו קודמת לכל. לא יתכן שאני באה למוסד לימודים על תיכוני דתי כדי ללמוד ומישהו מנסה שם לחנך אותי בניגוד לדרכי ולעזוב דברים שאוהבת. וכן לא יתכן שישלחו לאדם מכתבים בניגוד לרצונו וינסו לכפות עליו דברים ולחנך אותו בניגוד לדרכו. זכותי עקב כל זאת לא לעסוק בנושא הר הבית. כמו כן,הזמן שבוזבז לי בגללם. עזבתי מוסדות על תיכוניים וראקדמיים דתיים. הזמן והכסף שבוזבזו לי בגלל זאת,באו על חשבון משאבי הזמן והכסף לדברים הקשורים להר הבית.פשוט ביותר.
 
זה כאמור

מטפח את ערכי הדמוקרטיה במדינת ישראל. בין ערכי הדמוקרטיה מצויי חירות הפרט וזכותו לחיות את חייו כפי שבחר. אי לכך,זכותי שלא להשפיע שהר הבית ישאר בידינו בשום צורה שהיא. וזכות זו קודמת לכל. כשיוחלט על חלוקת ירושלים ואףאם יוחלט ויתור על הר הבית לגמרי. אני לא אעשה דבר לנושא.כי זאת זכותי. מה גם,שממש אין לי זמן לזה. הזמן שנגזל לי במוסדות על תיכוניים דתיים בא על חשבון הזמן שהוקצה לנושא ירושלים. פשוט ביותר. הוא לא יבוא על חשבון לימודיי האקדמיים והמקצועיים וגם לא על חשבון זמן עבודתי במקצועות שלי כמובן. וכן לא על חשבון חלומותיי. וכך כשיוחלט על חלוקת ירושלים וויתור על הר הבית. לא אעשה ולו דבר אחד לנושא.
 

gershon17

New member
אז כן, את בעד ענישה קולקטיבית

זה אומר שמותר לנו לענוש בפלסטינים קולקטיבית, או שאת רק בעד ענישה קולקטיבית של יהודים?
 
אני בכלל לא מדברת על ענישה

אלא על חיזוק ערכי הדמוקרטיה במדינת ישראל. וכן,צריך להעניש גם פלסטינאים קולקטיבית. זה שאני שמאלנית זה לא אומר שאני בעד הפלסטינאים. אני בעד השלום ובעד ויתור על השטחים הכבושים. חוץ מאשר השכונות היהודיות במזרח ירושלים הרובע היהודי והכותל. ועוד כמה מקומות שאסור לנו לתת כגון לטרון,הבקעה ועוד. אני שמאלנית ציונית. שייכת לשמאל הציוני במדינה. רואה את מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי. וכדי שהיא תשאר כזאת,עלינו לוותר על מרבית השטחים הכבבושים. אחרת נהיה מדינה אחת לשני עמים.
 

gershon17

New member
רק רציתי להגיד

שלהגיד שתמונה של פרס עם כפיה על ראשו זו הסתה זו הצהרה מוזרה למדי. אני די בטוח שהיו צילומים של אותו פרס בדיוק עם כפיה על ראשו באירוע כזה או אחר של בוחרים ערבים של מפלגת העבודה.
 

amiron3

New member
וכשביבי

זיין את כל ארה"ב-מה היית אומר אילו תמונות עירום שלו היו מתפרסמות בעיתון??? אתה פשוט חצוף. לא למדת כלום.
 

gershon17

New member
תמונות עירום זה בדיוק כמו תמונה עם כפיה

כנראה בגלל זה המוני ערבים מסתובבים בעירום כל היום, ועם כפיה אף אחד לא מסתובב. כשהפיצו על פרס שמועות שאמו ערביה, לפני די הרבה עשורים, זו גם היתה הסתה? זו לא היתה הסתה אז, וזו לא הסתה היום.
 

amiron3

New member
אה-אז לפרס היתה אמא ערביה??

ואני נתתי את הדוגמא על ביבי סתם כקונטרה. לא הייתי מעיז להפיץ תמונות כאלו גם אילו היו באמת. אבל אתה כנראה לא מכבד את מדינתך-אם אתה מסית נגד נשיאה! אתה גם צוחק ממישהי שמנסה להביע את עמדותיה כאן. אתה סתם מיותר!
 

gershon17

New member
הסתה מילה כל כך זולה אצלך

אני אומר דבר פשוט - לא כל דבר שלא מוצא חן בעיניך זו הסתה. חופש הביטוי חשוב יותר מכבודו של פרס, או שלך בעצם. צריך לשים עליו מגבלות, אבל אתה רוצה לשים עליו מגבלות בערך איפה שהן נמצאות היום בקובה.
 

amiron3

New member
לומר על פרס שאימו ערבייה

זה חופש ביטוי?? זו בדיוק הסתה לשמה! זה שאין בארץ עונשים בחוק על הסתה-עדיין לא נותן לך שום לגיטימציה מוסרית לשקר באשר לאיש ציבור-ובטח לגבי איש ציבור שהוא נשיא המדינה. הכל מותר? גם לומר שאמך מוצצת לאחמניג'אד? גם לומר שאביך שכב עם ערפאת ובגלל זה הוא קיבל... גם לומר שביבי הוא כלב בן כלב? גם לומר שאתה זבל שצריך לדחוף לתוך האדמה? אם אתה מקבל את כל הנ"ל-אז סבבה... (וכל מה שנכתב למעלה, הינו רק בחינה למר גרשון, ואין לראות בתכן הדברים מאום מלבד לגבי גרשונוביץ גרשונינו)
 
תפסיק להתווכח עם אנשים כמוהו...

שלא יודעים אפילו מה זה הסתה, ולא עושים כלום בפורום חוץ מלהטפל לאנשים (וגם זה לא בהצלחה יתרה).
 

gershon17

New member
אני מאמין שהביטוי האינטרנטי המדוייק הוא

פחחחחחחחח. תמונה של פרס בכפיה היא לא הסתה לשום דבר. האמירה "לכו לרצוח את פרס" היא הסתה, האמירה "הלוואי שאלוהים יהרוג את פרס" היא לא, ותמונה שלו בכפיה - אדרבא. מי בדיוק מוסת מתמונה של פרס בכפיה? האם צריך לאסור על ערבים להצטלם בכפיות מחשש לחייהם?
 

EverMan

New member
מה ההבדל העקרוני

בין "הלוואי שאלוהים יהרוג את פרס" לבין "אם מישהו ירה בו אני אהיה שמח" ?
 
למעלה