שלום. רציתי לברר לגבי מחירים ומקומות למסאז'.

BreakOfDawn

New member
שלום. רציתי לברר לגבי מחירים ומקומות למסאז'.

לבן הזוג שלי יש יום הולדת בעוד עשרה ימים. רציתי להפתיע אותו ביום של מסאז' ועיסוי רפלקסולוגי בכפות הרגליים, עדיף כמובן אם 2 הטיפולים יהיו תחת קורת גג אחת. אני רוצה לדעת מה המחירים בערך לטיפול ליחיד ולזוג והאם יש המלצות למקומות מסוימים באזור המרכז ודרומה למרכז קצת. תודה מראש.
 

0 אור 0

New member
השאלה אם את מחפשת יום פינוק שמשולב בעיסוי

או רק עיסוי. יש אפשרות להזמין מטפלים אליכם הביתה (או לצימר אם בא לכם גם לילה רומנטי) - מטפלים רבים יגיעו אליכם עם הציוד ויצרו את הספא המפנק בבית - ביניהם אנחנו , ואת יכולה למצוא פרטים בקישור שבחתימה. אפשרות אחרת יכולה להיות יום כיף באחד מאתרי הספא הגדולים , שבהם את מבלה יום שלם עם בריכות, חמות, ג'קוזי ועוד - הרוב אמנם בצפון הארץ , אבל בהחלט יש את חמי געש (שהוא היותר מועדף בעיני), חמי יואב ונווה מדבר. חוץ מהבילוי של כל היום במקום, יש תמיד ספא ואפשר להזמין עיסוי לכל אחד או חבילת עיסוי בחדר זוגי - לכל אחד לפי בחירתו. וכמובן יש המון המון ספאים קטנים יותר שבהם את מזמינה חבילת פינוק - אבל את נמצאת שם בדיוק למה שיש בחבילה - כך וכך דקות בג'קוזי, עיסוי, שתיה ושלום. אנחנו עשינו את זה פעם - ואמנם היינו מאד מופתעים מהצורה שהריצו אותנו מתחנה לתחנה כי עד אז תמיד היינו רק במקומות מסוג יערות הכרמל וכאלו, אבל בסך הכל היה עיסוי טוב ובסוף יצאנו ובחרנו לנו מסעדה מקסימה בסביבה על שפת הים ומאד נהנינו. משהו באמצע אלו הספאים של בתי המלון שנותנים לך חבילה של עיסוי עם ארוחה. מחירים תלויים במה את מכניסה לחבילה , אבל מדובר בכמה מאות ש"ח.
 
ועוד-

יש בספא עיסוי משולב, שעושה מטפל שמטפל שיותר משיטה אחת, ויכול לשלב- למשל- שוודי ורפלקסולוגיה. מומלץ לקחת, במקרה הזה, את הטיפול הארוך יותר, כדי שיהיה מספיק זמן לכל אחד מהם. טיפול בספא מתחיל, במקרים הזולים יותר, בכמאתיים ש"ח, ויכול לעלות בהתאם למשך הטיפול, סוג הטיפול, מקום הטיפול, והדברים שמקבלים בנוסף (מתקני ספא, ארוחות וכו') מזל טוב!
 

BreakOfDawn

New member
האמת שהצטמצמתי מעיסוי לכף הרגל בלבד.

העניין הוא שאני מחפשת בשבילו (ובטח גם בשבילי על הדרך, יחד איתו) מסאז' רפלקסולוגי (עדיף) בכף הרגל וגם פדיקור. אני מניחה שאצטרך שני מקומות שונים... תודה לעונים.
 

0 אור 0

New member
יש לך שתי אפשרויות

קודם כל את הפדיקור אני באמת ממליצה לעשות בנפרד ואצל מישהו שמתמחה בזה - לא נראה מתאים כל כך ליום כיף.... לגבי עיסוי: יש עיסוי רגלים תאילנדי - שהוא עיסוי ממריץ וכיפי ויש רפלקסולוגיה שזו עבודה יותר אנרגטית (במובן של אנרגיה) ויותר עדינה לכף הרגל. אני מטפלת בשניהם - ובהחלט עבודה שונה, גם מבחינת התחושה, וגם מבחינת האפקט, אבל שתיהן כיפיות. ושוב: את יכולה להזמין אליך שני מטפלים, או להגיע לספא - רק שאם את רוצה רפלקסולוגיה תזמיני מראש ותוודאי שזה מישהו שיש לו הסמכה לנושא (יש לא מעט שמסבנים)
 
אפשר במקום אחד

יש ספאים שיש להם גם קוסמטיקאיות (שעושות פדיקור), וגם מטפלים שעושים רפלקסולוגיה ועיסוי. שולח לך מסר
 
למעלה