שלום, שאלה בנושא

שירה194

New member
שלום, שאלה בנושא

לפני כמה ימים עשו לי בדיקה מה נכון לגוף שלי מבחינת תזונה. המטפל אמר בכל פעם שם של מאכל ולחץ על הידיים שלי. אוכל לא טוב - הידיים ירדו, אוכל טוב- נשארו במקום. תכלס, לא צריך להיות גאון כדי לדעת שלחם לבן לא טוב לאף אחד, וירקות מצויין, אז נראה לי שפשוט באוכל לא טוב הוא הפעיל יותר כח, מה דעתכם?
 
האם זה מה שהרגשת ?

האם הרגשת שהוא הפעיל יותר כח במזונות מסויימים ? בבדיקת מזונות אנו בודקים מה ההתאמה של הגוף לסוג המזון ואם יש רגישות או תגובה אלרגית למזון. לא הייתי קובע באופן מוחלט מה נכון לגוף ומה לא מכיוון שאם אין רגישות למזון מסויים (גם את הרגישות ניתן לשחרר) אז ניתן לבדוק מה רמת ההתאמה לגוף ואיזו כמות מתאימה. בקשר לבדיקה, אם לפניה אכלת כמות גדולה של מזון מסויים השריר יכול להראות החלשות בכל אותם מוצרים שמכילים את אותו סוג מזון, ולכן ע"פ דעתי לא נכון לבדוק בצורה כזו מה מתאים או לא. יותר נכון יהיה לשאול מה מתאים לי לרגע זה. גם סוכר לבן שנחשב כמזיק לגוף, אם תשימי כמה גרגרים על הלשון את תראי איך השריר נחלש (הגוף מזהה אותו כרעל) וכמה שניות לאחר מכן הוא יתחזק מכיוון שהוא יכול להסתדר איתו ולאזן אותו. אז גם בבדיקת מזונות יש הרבה אפשרויות ולא הייתי לוקח את הדברים כמוחלטים.
 
ותתפלאו שיש אנשים

שסוכר לבן וקמח לבן לא מחליש אותם כלל. לרב במיוחד ל-2 מוצרים האלה הכמות היא זו שקובעת. אך אם תבדקו עגבניות או חצילים (כל משפחת הסולניים), תקבלו תשובות להפסד כח זה רק מזכיר לנו עד כמה 1. כל אדם זה עולם בפני עצמו 2. עד כמה מי שבודק חייב לרוקן את מוחו ממחשבות כדי לא להשפיע על התוצאה שהרי כלנו יודעים שמחשבה חיובית או שלילית יכולה להשפיע על הבדיקה הקינסיולוגית חג שמח
 
למעלה