שלום :) שאלה מקצועית חשובה

Ronnie O

New member
שלום :) שאלה מקצועית חשובה

אני מתלבטת מה ללכת ללמוד באוניברסיטה. חשבתי על סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. ע"מ להתחיל לעבוד בעבודה קצת יותר רצינית לאחר התואר הראשון ולנצלו במידת מה- האם אחרי תואר ראשון אוכל להתחיל לעבוד בניהול משאבי אנוש? האם רק מסיימי תואר במשאבי אנוש עובדים במשאבי אנוש? האם בכלל יש עבודה מתגמלת במקצוע?
 
אני ממליצה לך לקרוא את תשובתי לשלומית 131

שנשאלה בצמידות אליך כאן בפורום. אם את מכוונת לעבודה במשאבי אנוש דרוש כעקרון תואר במדעי החברה. תואר במשאבי אנוש הוא לא יהיה זה שבהכרח יקדם אותך, אלא ישמש שובר שויון במידה ותחרי עם מישהי בעלת רקורד דומה על אותו תפקיד ולך יהיה תואר במ"א ולה בקרימינולוגיה לדוגמא. תואר ראשון בלבד והרבה מזל וקשרים יעזרו לך להשיג תפקיד זוטר של רכזת בארגון אפשרות אחרת היא להתחיל כרכזת בחברת השמה וגם שם תצטרכי לפלס דרכך קדימה מאחר ורבות הבנות במצבך.רבות מספור. במשאבי אנוש עובדים אנשים מסוגים שונים שהגיעו לתחום מכיוונים שונים ומשונים ובדרכים שונות פגשתי עורכות דין שהפכו מנהלות משאבי אנוש. מנהלות אדמינ' שהצליחו לעשות שיפט למ"א, יועצות ארגוניות,ואף בנות שלמדו גאוגרפיה. החיים מזמנים לנו הפתעות. עבודה מתגמלת ? ואו איזה שאלה... אם תכנסי לחברת השמה כיום השכר ההתחלתי שלך במקרה ואין לך בונוסים גבוהים יחל ב-5000 ש"ח. מנהלת משאב אנוש בכירה יכולה להרוויח היום בממוצע סביב 15-20 ש"ח. לא כולל דרגות VP. אם את אוהבת את התחום בכל מעודך וכל מה שכרות בו תרגישי מתוגמלת גם אם השכר יהיה נמוך.
מקווה שעניתי . סופ"ש נעים גילה גדעון יועצת מדיה חברתית וניהול גיוס www.gilagideon.co.il | www.effectiva.co.il מקווה שעניתי לך
 
למעלה