שלום שוב

אדומה2

New member
שלום שוב ../images/Emo13.gif

זוכרים אותי? הייתי פה לפני כמה זמן, שאלתי שאלת התחלה.... בכל מקרה. ישבתי, חשבתי, ניסיתי לכתוב ולבנות משהו ע"פ הרעיונות שנתתם לי, וגם מכל מיני דברים שמצאתי באינטרנט. במקביל התחלתי להיות בקשר עם מט"י, אבל עקב החגים היה קצת מסורבל לקבוע משהו. ממש עכשיו סגרתי את הטלפון וקבעתי פגישה ליום שני בעוד שבוע, במט"י רעננה. להביא איתי את הדברים שהכנתי? לא להביא איתי כלום (פרט לכסף כמובן)? יש דברים שכדאי לשאול שאולי אני לא חושבת עליהם? תודה, יעל
 

beky1

New member
חבל שתלכי לפגישה לא מוכנה

וזה נכון לגבי כל פגישת עסקים הכנסי לאתר של מטי רעננה ונסי להתרשם מה מדבר אליך והכיני חומר גם מכאן. תזכירי לנו , אנחנו קצת לא זוכרים על מה זה היה.
 

אדומה2

New member
רענון

תודה על התגובה בקי. אני עוסקת ברפואה סינית. הקמתי את אתר "סינית- מרכז בוגרים ברפואה סינית", תוכלי (ותוכלו) להתרשם ממנו דרך הקישור המצורף בחתימה. הרעיון הוא לקחת את המרכז הזה ולהפוך אותו לעסק- להוות מרכז לכל הבוגרים בארץ ולתת מענה לכל השאלות- החל מאיך להתחיל להריץ קליניקה ועם מי לדבר, דרך בניית מאגרי מידע שיתנו למטפלים רפרנס בהמשך דרכם, וכלה בעזרה במציאת עבודה בתחום. בין לבין יש כמובן עוד רעיונות, אבל זה השלד הכללי מאוד. אני מתארת לעצמי שבפגישה אני אתן מידע מפורט יותר, אבל אם יש לכם רעיונות מה כדאי להכין מראש, אשמח לשמוע. תודה על הקישור, אכנס אליו עכשיו.
 
למעלה