שלום שוב

Yellow Moon

New member
שלום שוב ../images/Emo191.gif

אני רוצה להכין עוגה עם 3 קומות,. כל עוגה תהיה עוגת שכבות. איך אעשה את זה בלי פחד שהקומות העליונות יקרסו על הקומה הראשונה?
 

Yellow Moon

New member
בעצם

אני אפרט אולי זה יעזור: התכנון הוא לעשות ככה : שכבה של עוגת שוקולד שכבה של מוס שוקולד שוב עוגת שוקולד קצפת שוב עוגת שוקולד. זה אמור לצאת די גבוהה. מה הסיכוי שאם תהיה על זה עוד עוגה זה ימעך? ממש מפחדת מזה חח.
 

net the jet

New member
בעקרון אין בעיה עם קומות כי שמים תמיכה

אבל את לא יכולה לעשות שכבה של עוגת מוס או מוס... שום דבר לא יחזיק את זה. עוגות של שכבות בונים מעוגות בחושות בלבד. אם את רוצה לשים קרם בתוך כל עוגה, אין בעיה. בלבד שזה קרם עמיד ולא כזה שמצריך קירור.
 

Yellow Moon

New member
אבל

אבל אני שמה מוס על העוגת שוקולד שהיא עוגה בחושה! אז העוגה עצמה תחזיק את זה. המוס זה רק שכבה באמצע. עדיין? ומה הקשר לקירור? אני לא משאירה את זה בחוץ. תודה
 

net the jet

New member
אם המוס הוא באמצע כקרם בלבד, אז אולי בסדר

אבל למיטב ידעתי- מוס צריך להיות במקרר לא ?! את מתכוונת להכניס את כל ה 3 קומות למקרר? גם כמה מוס את שמה ? הרי אם את שמה על מוס עוד עוגה , אלא אם כן המוס קפוא, העוגה תמחץ אותו לא ?! את עוטפת בבצק סוכר ? לא ממש ברור לי כל הסיפור, מצטערת.
 

Yellow Moon

New member
...

אוךך אני בן אדם ככ לא ברור. החלטתי לא לעשות קומות. סתם יהיה מסובך מדי. מוס צירך להיות במקרר, ואכן אני אכניס אותו למקרר ביחד עם העוגה. עזבי. לא חשוב. יהיה בסדר...
 
למעלה