שלום שלום

e m u n a

New member
שלום שלום../images/Emo140.gif

ענת אורפז וכולן, מציצה לכן, ומעיזה לטבול את האצבע במים. רוצה גם, פעם... לדעת לעשות את מה שאתן עושות
מלבד עבודות פשוטות ביותר שעשיתי בעבר עם ילדים בהדבקת רצועות נייר עיתון על קערות עם דבק קמח, אין לי שום נסיון בעבודה עם עיסת נייר. לאחרונה סביב מחשבות על אקולוגיה ומיחזור נורא נורא מתחשק לי לשפץ את הכסא הזה, ומפתה אותי לשדרג אותו בעיסת נייר. בתקווה שזה לא יומרני מדי , אשמח להדרכה ותמיכה למתחילים. מה הצעד הראשון שעלי לעשות?
 
אמונה שלום - לדעתי וזו דעתי בלבד

מאוד קשה להתחיל מכסא, אף על פי שהיתה כאן מישהי שהצליחה וזו לה עבודה ראשונה. אני מאמינה שצריך להתחיל בשלבים וכאשר מרגישים מספיק בטוחים. זה חלק מהכיף לגלות עוד ועוד טכניקות לגלות בטחון וכו' אם את עדיין מתעקשת על הכסא אני אשמח לעזור לך.
 

e m u n a

New member
תודה

לא מתעקשת אבל אשמח לנסות. אפילו אם אכסה רגל אחת של הכיסא זה יהיה לימוד. אעשה זאת בשלבים. איך מתחילים? מקווצ'צ'ים עיתונים וממלאים את החללים של הרגליים ותחתית המושב עם נייר דבק? או שיש משהו אחר שצריך לעשות קודם? אשמח לקבל הנחיה צעד צעד, בתקווה לבצע, להביא לכאן תמונה (שעורי בית) ולקבל את הצעד הבא.
 
../images/Emo13.gifהיי אמונה

כם זה ממש ההתחלה. קחי עיתונים ותתחילי לקווצ'ץ אותם. תמלאי את החללים ברגליים וגם בכיסא ותעטפי הכל בנייר דבק (נייר דבק מ-נייר ולא הנייר דבק מפלסטיק - לא השקוף. מקווה שאני ברורה). תתחילי ונמשיך לאט לאט, אני אשמח לעזור ואני בטוחה שתקבלי עזרה מכולם פה... יש לנו פה ממש משפחה קטנה. אז ברוכה הבאה
 
e m u n a../images/Emo140.gif

ראשית - ברוכה הבאה
אני שמחה שיצאת לאור!!! בנוגע לכסא: 1. מלאי בעזרת עיתונים את החללים אותם את רוצה להעלים!!! 2. מסקנטייפי (מלשון לעטוף במסקנטייפ) את הכל!!! 3. עטפי בעיסה או רצועות נייר לבחירתך!!! 4. צבעי באופן מקסים ומדהים ביותר!!! 5. לאכה והביתה!!! וכמובן - לא לשכוח להראות לנו כאן את התוצאות. בקרוב מאוד אעלה לקישורי הפורום את שירשור הכסאות המדהים מהקומונה - משם תוכלי לקבל השראת צביעה!!!
 
למעלה