שלם?

  • פותח הנושא doc86
  • פורסם בתאריך

KallaGLP

New member
ראשית, תפסיק להגיד די. יש לי זכות לכתוב את מה

שאני חושבת ויודעת, בדיוק כמו שלך יש.
שנית, אנחנו עוסקים פה בעניין רפואי וההגדרות היחידות שמעניינות הן הגדרות רפואיות מקצועיות של מה זה מום, שניתן למצוא בספרות ומילונים רפואיים, כמו אינפומד. אין טעם להסביר מה זה מום, זה כולם יודעים, ולהגיד שמום הוא פגם לא מקדם אותנו לשום מקום. הטעם היחיד שיש זה להביא הגדרה רפואית, ממקור רפואי, לכך שהטבור נחשב למום, שיש בו משהו פגום לעומת הנורמה, אם זה מה שאתה מנסה להוכיח.
 

KallaGLP

New member
למשל, אם לכולם יש 5 אצבעות ונולד אדם עם 4 אצבעות - זה מום

כי 4 אצבעות זו חריגות לא תקינה ביחס לנורמה.
 

doc86

New member
"חושבת ויודעת"-אני מותר

אני רושם די- בשביל להוציא עצבים ולא לקלל. אז גם אני ימשיך

"הגדרות רפואיות מקצועיות של מה זה מום, שניתן למצוא בספרות ומילונים רפואיים"-את מציחקה אני שולח לך אתר שפעול על אנשי מקצוע ללמוד עברית. אבל הם לא רופאים אז הם לא יודעים על מה הם מדברים. כול הכבוד לך.

אינפומד- https://www.infomed.co.il/definition-2065/ -הנה הקישור שלך שהיה כול כך קשה להביא לי- ואני חוזר שוב ואת מתעלמת אבל זה לא חדש. אזזזז...
"כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי"
התפתחותי מה התפתחותי-התפתחות של יצור חי עם נושר משהו ונותר פגם זה מום. הם מודים בזה למה את ממשכיה לריב איתי על זה.(נ.ב. תודה הבאת לי קישור שרק מחזק לי את הטעה לי).

את ממציאה דברים "שיש בו משהו פגום לעומת הנורמה" לא רשום באתר הזה בכלל שום מקום שמום זה "פגום לעומת הנורמה" את ממציאה. ועם את ממשיכה אין טעם להמשיך לענות לך.

לגבי ההודעה שנייה שלך-
"למשל, אם לכולם יש 5 אצבעות ונולד אדם עם 4 אצבעות - זה מום"(תיקון מום מולד)-כי זה קרה לו לפני שהוא נולד חור הטבור קרה אחרי שהוא נולד. תבני את זה כבר
 

KallaGLP

New member
זה לא משנה אם קרה לפני או אחרי.

מה שמשנה זה אם זה נורמלי ותקין שזה יקרה, אם זה לא חורג מהתפתחות רגילה כפי שהיא אמורה להיות בטבע. ובמקרה הזה זה לא חורג, זה הכל.
יש הרבה תהליכים טבעיים שמתרחשים בגוף האדם אחרי שהוא נולד. הם לא נחשבים למום רק בגלל שהם מתרחשים אחרי הלידה. סגירת מרפסים, גדילה, וכו'. תינוק נולד ללא שיניים, אז לפי ההגיון שלך שיניים זה גידול שמופיע כמה חודשים לאחר שהתינוק נולד ולכן זה מום. לא, הופעת שיניים זה תהליך תקין בהתפתחות של יונק, בדיוק כמו שטבור היא התפתחות תקינה של יונק.
 

doc86

New member
תעני על וזה ועם לא אני לא ממשיך תדיון איתך (יש לי חיים)

"מה שמשנה זה אם זה נורמלי ותקין שזה יקרה, אם זה לא חורג מהתפתחות רגילה כפי שהיא אמורה להיות בטבע. ובמקרה הזה זה לא חורג, זה הכל"-עוד פעם זה לא משנה זה משאיר סימן תפסיקי לברוח במעגלים אני לא יחזור על עצמי מליון פעמים

"סגירת מרפסים, גדילה, וכו'. תינוק נולד ללא שיניים, אז לפי ההגיון שלך שיניים זה גידול שמופיע כמה חודשים לאחר שהתינוק נולד ולכן זה מום"-יאוו את אדם קשה בכוח תתעלמי מהמציות לא נישאר שום סימן אחרי "גירת מרפסים, גדילה, וכו'. תינוק נולד ללא שיניים" אני לא מבין על מה רבת איתי במשך שעה היום מה זה מום עכשיו את משחקת את עצמך ללא מוח. לא נישאר שום סימן להבדיל
מהטבור


"בהתפתחות של יונק, בדיוק כמו שטבור היא התפתחות תקינה של יונק."-את יכול להוציא אדם מהכלים. אז מה עם זה חלק מהנורמה נישאר סימן למה אני צריך לחזור על זה שוב את רוצה פושט תוחכי לי שאני טועה תפסקי לחזור על זה!!!

תפסיקי כבר לפני כמה ימים אמרת שלא בא לך יותר לענות מה קרה?!?!
 

KallaGLP

New member
אז מה שזה משאיר סימן?

אין לזה כל משמעות כי אין בזה שום דבר חריג או לא נורמלי או שלא אמור לקרות. אתה זה שלא מודה בכך שזה לחלוטין תקין ונורמלי, תפסיק אתה לברוח.
אתה מתלהם וכותב לא יפה, עדיף שתבדוק אם עצמך איזה מן אדם אתה אם אתה אפילו לא מסוגל לכתוב בנימוס ולכבד דעות של אחרים. באמת אין כל טעם להתכתב איתך, אתה פשוט לא מסוגל לנהל דיון נורמלי כמו אדם מנומס ותרבותי.
 

doc86

New member
בורר שאני לא מצליח

דייי אני לא אני באמת בבקשה בבקשה!!!!

"אין לזה כל משמעות כי אין בזה שום דבר חריג או לא נורמלי או שלא אמור לקרות. אתה זה שלא מודה בכך שזה לחלוטין תקין ונורמלי, תפסיק אתה לברוח."-אני בורך אני אני??? אני אומר שוב ושוב ושוב עדיןי שזה נורמה טבעי או איך שלא תרצי לקרוא לזה זה עדיין צלקת-כלומר מום. זה לא משנה הוא עונה את האגדרה של צלקת כן זהו למה את רבה איתי על זה??? אני חוזר שוב עם לא נראה לך שזה צלקת תסברי לי למה.. את לא יכולה כול שנייה להגיד לי שזה נורמלי זה לא משנה!!

"אתה מתלהם וכותב לא יפה, עדיף שתבדוק אם עצמך איזה מן אדם אתה אם אתה אפילו לא מסוגל לכתוב בנימוס ולכבד דעות של אחרים. באמת אין כל טעם להתכתב איתך, אתה פשוט לא מסוגל לנהל דיון נורמלי כמו אדם מנומס ותרבותי."-בורר שאני כותב לא יפה בורר שאיאשפר לעשות שיחה פו אתן בורחות מהנושא חוזרות על אותם דברים מליון פעם ולא מביאות קישורים (חוץ מעכשיו אבל הוכחת אותי) די תסתכלי אנחנו ב70 הודעות עוד מעת וזה לא נגמר וזהו רק שאלה פלוסופית אחת. עם אלה היו שלושה שאלות העינו מגיעים ל300 הודעות!!

"עדיף שתבדוק אם עצמך איזה מן אדם אתה"- תאמני לי אני לא מאמין שעדין לא השתגעתי ממכם ובעיקר ממך למה יש פו שתי בנות שמודות שזה גם מום (אולי גולשות לנושאים אחרים אבל בסדר) אבל הם מקבלות את זה לא כמוך רק ממשיכה לשאול אותם שאלות לא לשלוח קישורים לא לקרוא את מה שכתוב אני מרגיש שאני מדבר עם ילד בכיתה א'. אין תשובה אין תפסקי לחזור על עצמך.
 

KallaGLP

New member
שוב די? אם אתה רוצה להפסיק, אתה מוזמן.

אף אחד לא מכריח אותך להגיב ולהמשיך את הדיון.
אני אמשיך לטעון את מה שנכון והגיוני, ואם אתה לא רוצה לקרוא ולהגיב - אתה באמת לא חייב, אבל אל תשתיק אותי.
 

doc86

New member
בבקשה לא להכניס לי מילים

"אף אחד לא מכריח אותך להגיב ולהמשיך את הדיון."-אני יודע ואני מעוד רוצה שהיסגרו את הדיון הזה כי אני ממש לא רוצה להמשיך גם כי אני הולך עוד מעת ובכללי מספיק אין שום דבר לחדש כאן.
"אני אמשיך לטעון את מה שנכון והגיוני"-מה שנכון לך אני לא מתערב בדעות של אנשים. הגיוני (לא עד שלא תעני לי) אבל בסדר עם לך זה הגיוני שהיה לך לבריאות. אבל זה לא האמת ולחזור על עצמך שוב לא ישנה. עם את רוצהלהביר לי למה זה לא צלקת או מום או משהו שקורה לפני שהתינוק נולד מקובל-(אבל בגלל שזה אחרי שהוא נולד זה נחשב צלקת והסרבתי למה. שוב את יכול עם קישורים לפחות או מכורת מה שבא לך).
&nbsp
"ואם אתה לא רוצה לקרוא ולהגיב"-אני לא אני מפחד שאני יצא מכאן ולא יחזור תגרמו לזה להראות כאילו אני משקר ובאתי לרמות אנשים ובגלל זה אני מעדיף לסגור את הדיון אני לא שומר. אני לא יושב מול המחשב 24/7 ויחכה לתשובה ממכם שקוראת אחרי מספר ימים. זה לא רציני
&nbsp
"אבל אל תשתיק אותי"-ההפך הוא הנכון אני מנסה כבר מהתחלה לעודד אותך לרשום לי תשובות וליצור דיון את סתם חוזרת על אותם נושאים וחוזרת אחרי בנות אחרות שכבר סימנו עליו את הנושא. (כמו הגנטיקה)
דרך אגב הנושא הזה אני פתחתי איתו את הדיון איך חזרנו לזה אלוהים יודע.
 

KallaGLP

New member
אבל מה לעשות, מה שאתה כותב גם לא נכון מבחינתי

וגם חוזר על עצמו, אז גם אני נאלצת לחזור על אותו הסבר שסותר את אותם הדברים שאתה חוזר ואומר. אתה יכול להמשיך או שלא להמשיך כרצונך, אבל תפסיק להגיד לי "די". זו לא צורה לנהל דיון ואין לזה שום השפעה עליי פרט לכך שזה גורם לי להבין שאתה מגיב בצורה מתלהמת ולא מוכן לקבל שמישהו מתנגד לדעתך.
 

doc86

New member
זה שזה לא נכון מבחתך לא הופך את זה לטעות עד שלא תוכיך

"אז גם אני נאלצת לחזור על אותו הסבר שסותר את אותם הדברים שאתה חוזר ואומר"-אוף זה לא סותר כלום את אומרת מה שאני אומר שזה טבעי. אבל אני אומר שזה גם צלקת-מום

זה משאיר צלקת בבטן כן, זה הגיע אחרי שהתינוק נולד כן,זה צפע פתוח שיכול לקבל מחלות כן,יש בזה גלד (אור יבש שמכנסה את הפצע) כן, אין שום שימוש בפופיק כן. תגיד כמה אני צריך לחזור על זה שתעני לי כבר על זה נווווו

"אבל תפסיק להגיד לי "די". זו לא צורה לנהל דיון ואין לזה שום השפעה עליי פרט לכך שזה גורם לי להבין שאתה מגיב בצורה מתלהמת ולא מוכן לקבל שמישהו מתנגד לדעתך"-אני אומר די כי כמה זמן אני עוד יכול ללחוץ אליך עד שתעני לי ולא תחזרי כמו תוקי זה קורה לכולם אז מה תעני כבר על זה.

זה משאיר צלקת בבטן כן, זה הגיע אחרי שהתינוק נולד כן,זה צפע פתוח שיכול לקבל מחלות כן,יש בזה גלד (אור יבש שמכנסה את הפצע) כן, אין שום שימוש בפופיק כן. תגיד כמה אני צריך לחזור על זה עם אין תושבה שלום את חופרת אין כאן שום דיון לא היה לי איתך דיון בכלל את היחידה פו שבונקר ולא מוכנה לקבל כלום את מפחדת לענות לי על השאלה ולא מוכנה לקבל את זה שצלקת קוראת אחרי שהתינוק נולד אפילו שרשום לך. ואת ממשיכה לחזור שלא למה? כי לא ניראה לך ואז תגידי שאני משתיק אותך.
 

KallaGLP

New member
אתה לא חייב להסכים איתי, אבל אתה לא תסתום לי את הפה

ולא תגיד לי "די". כבר אמרתי לך מאה פעם שצלקת ומום זה לא אותו הדבר, אלה שתי מילים נפרדות שממש לא בכל המקרים יש ביניהן חפיפה במשמעות. הבאתי לך הגדרה של מום מולד או התפתחותי ממילון רפואי מקצועי, וזה לא מספיק טוב לך. מצידי אל תשתכנע, אך ברגע שאתה תגיד מה שבעיניי לא נכון, אני אגיב ואכתוב שוב מה בעיניי כן נכון.
שוב - אין איבר או אזור בגוף שלא יכול לקבל מחלות. גם שדיים של נשים הם גושים שמתפתחים רק בגיל ההתבגרות ויכולים לקבל מחלות קטלניות, ועדיין זה לא מום, אלא התפתחות תקינה לגמרי. צלקת, גידול, גוש - כל אלה יכולים להעיד על מום במקרה שהם אינם מתפתחים כראוי, כחלק מתהליך טבעי ותקין וחורגים מהנורמה, אבל כשהם מתפתחים באופן תקין ונורמטיבי לגמרי, כמו שהם אמורים להתפתח אצל כולם, הם לא מום. נהפוך הוא - אם אינם מתפתחים כפי שהם אמורים להתפתח, רק אז הם יכולים להיחשב למום. ואין לי בעיה לחזור על זה גם עוד אלף פעם.
 

doc86

New member
סליחה מלכתי

"כבר אמרתי לך מאה פעם שצלקת ומום זה לא אותו הדבר"-טוב

"אלה שתי מילים נפרדות שממש לא בכל המקרים יש ביניהן חפיפה במשמעות"-על סמך כלום.

"באתי לך הגדרה של מום מולד או התפתחותי ממילון רפואי מקצועי"-לא את לא אני הבתי אותו בסוף את לא שלחת אותו גם אחרי 5 פעמים שבקשתי

"וזה לא מספיק טוב לך"-לא לי זה היה מושלם לך פחות כי רשום שם שמום יכול להוצר מהתפתחות כמה פעמים אני יצתרך לחזור על זה

"אל תשתכנע"-ממה אני כן השתכנתי כי רשום שזה יכול מום יכול להויצר גם מהתפתחות מושלם בשבלי

" אך ברגע שאתה תגיד מה שבעיניי לא נכון, אני אגיב ואכתוב שוב מה בעיניי כן נכון."-אין לך דעה את אפילו מתאלמת ממה שרשום שם "כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי" התפתחותי-רוצה לחזור על זה שוב שזה לא קים?

"אין איבר או אזור בגוף שלא יכול לקבל מחלות. גם שדיים של נשים הם גושים שמתפתחים רק בגיל ההתבגרות ויכולים לקבל מחלות קטלניות, ועדיין זה לא מום"-מה את משווה בכלל לי ידוע ששדיים זה איבר סגור שהתינוק נולד להבדיל מהטבור שהוא פתוח (גם את זה אמרתי לך ושוב חזרת מילה במילה רוצה לנסות שוב אולי הפעם זה יהפוך לנכון) חוץ מזה כאשר מתפתח משהו בתוך הגוף זה כן מום. הוא לא נולד עם זה... זה התפתחות לא רצויה של הגוף

עוד דוגמא: https://he.wikipedia.org/wiki/מום_מולד
"מחלת לב מולדת (CHD): היא נגרמת מבעיה בהתפתחות הלב במהלך התפתחות העובר."-אבל זה מום מולד הוא נולד עם משהו שהתפתח לו בתוך הבטן הטבור מום מאוחר שמתפחת אחרי שהוא נולד ונשאר סימן בבטן

" צלקת, גידול, גוש - כל אלה יכולים להעיד על מום במקרה שהם אינם מתפתחים כראוי"- רגע רגע עכשיו אני מבולבל בהתחלה מום זה משהו שלא קורה לכולם אחרי שהבהת שטעית החלפת לזה שמום לא יכול להתפתח (מאיפה את ממציעה את זה)

"כחלק מתהליך טבעי ותקין וחורגים מהנורמה, אבל כשהם מתפתחים באופן תקין ונורמטיבי לגמרי, כמו שהם אמורים להתפתח אצל כולם, הם לא מום"-את ממשיכה להמציא ולשקר אבל את עושה את זה מהודעה הראשונה אז הכול טוב שוב "כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי, או עקב מחלה או פציעה" מום זה שינוי לא התפתחות ממבנה גופני תקין. איך שהוא נולד או הדרך שבא הוא אמור להיולד עם יש לו מחלות גנטיות. אבל הטבור הוא מבנה הגוף של התינוק זה קורה אחרי מספר ימים אין בוא צורך זה הופך לגלד הגלד נופל ונחשף הטבור משמע לא תקין גם עם זה חלק מהטבע הוא לא נולד עם זה זה התפתח

"אבל כשהם מתפתחים באופן תקין ונורמטיבי לגמרי, כמו שהם אמורים להתפתח אצל כולם, הם לא מום."תמשיכי להמציא אפילו האתר שלך אמור שהתפתחות זה מום. "כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי, או עקב מחלה או פציעה"
https://www.infomed.co.il/definition-2065/

"אם אינם מתפתחים כפי שהם אמורים להתפתח, רק אז הם יכולים להיחשב למום"-מאיפה זה רשום רשום ההפך שזה כן מתפתך זה הופך למום
"כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי, או עקב מחלה או פציעה"

"ואין לי בעיה לחזור על זה גם עוד אלף פעם. "-אני מבין שקשה לך אבל זה לא משנה רשום התפתחותי אמרתי לך כבר 10 פעמים וזה האתר שלך
 

KallaGLP

New member
יופי, עשית סלט שלם ממה שכתבתי.

אני רק מקווה שאתה בעצמך מבין את המשמעות של מה שכתבת פה.
 

doc86

New member
מום..

מום הוא התפתחות של איבר לא משנה עם הוא רצוי או לא את החלתת להוסיף את הרצוי כאשר זה לא רשום אל תשני את האתר.
"כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי, או עקב מחלה או פציעה."-רשום שינוי התפתחות כול שינוי הוצרות הטבור הוא שינוי. נגמר

עם את רוצה להוכיך את תעונתיך תראה לי איפה מום חיב להיות לא רצוי..
חובת ההוכחה חבה אליך בלבד הרי באתר שלך רשום שינוי-משמה כול דבר גם עם הוא רצוי
 

KallaGLP

New member
אם אתה לא מצטט נכון, אז מה נשאר?

מום זה לא התפתחות של איבר ולא כל שינוי התפתחות, אלא שינוי "ממבנה גופני *תקין*". זה תקין ונורמלי שיהיה טבור לכל היונקים השלייתים, מצב לא תקין הוא אם אין טבור.
אתה מוזמן להמשיך לכתוב שזה מום, זה לא ישנה את העובדה שזה לא עונה על ההגדרה הרפואית של מום.
 

doc86

New member
לא זה נגמר

את נדחכת כבר לפינה זה נגמר.
"מום-כל שוני ממבנה גופני תקין, בגלל פגם מולד או התפתחותי, או עקב מחלה או פציעה."
&nbsp
"כל שוני ממבנה גופני תקין"-בבקשה גם עם זה תקין זה עדיין מום
&nbsp
דרך אגב האתר שלך מוכיח את שלי-"כל שוני ממבנה גופני תקין"-ליקוי וגם מום
&nbsp
&nbsp
 

KallaGLP

New member
גם אם זה תקין זה עדיין מום?

אתה קורא את מה שאתה כותב?
הצלחת להצחיק אותי.
 

doc86

New member
למה את ממשיכה

"זה תקין ונורמלי שיהיה טבור לכל היונקים השלייתים"
"כל שוני ממבנה גופני תקין"-הינה גם עם זה תקין זה מום
 
למעלה