שמחתי לדעת, שיש פורום חדש , על

שמחתי לדעת, שיש פורום חדש , על

נדל"ן. יש לי הרבה מה לספר לכם, את מה צריך לבדוק, לפני רכישת נדל"ן, מעבר לחוזה! בינתיים רק הזהרה: (שרוב האנשים לא עושים את זה) לפני חתימת החוזה, עם קבלן, על רכישת דירה חדשה, לבדוק היתב את מפרט הטכני!!! לא לבד, עם אדריכל, כי שם בור הגדול של הכסף!!! לפני רכישת דירה יד שניה, גם כן, חשוב לבדוק את מצב הדירה, את אפשרויות השינוי, עם אדריכל. הוא/היא גם צריך לבדוק את תיק הבניין במחלקת הנדסה! בבדיקה אפשר לחסוך הרבה כסף, ואוגמת נפש, לאחר שחתמתם על החוזה! דיונים טובים לכל משתתפי הפורום: אווה עמיחי מנהלת פורום: תכנון, שיפוץ ובנייה מס´ 342
 

שנער

New member
../images/Emo51.gif גם אני שמח שביקרת אצלנו ...

ומקווה שנשתף פעולה אתך ואם קהילת שיפוץ ובניה
 
לפני שהולכים לרכוש נכס מקרקעין

פונים למומחה לנדל"ן שהינו שמאי מקרקעין ! לשכת שמאי המקרקעין טוענת ובצדק כי הציבור הישראלי שהולך לרכוש רכב יד-שניה הולך למכוני בדיקה ואילו בנכסי נדל"ן סומכים על ידע אישי..מזל.. לכן יש צורך להפיץ לציבור הרחב כי עסקה במקרקעין הינה עיסקה שחייבת בדיקה מעמיקה לפני שחותמים על חוזה. עו"ד טוב בודק רק את הצד המשפטי, אך מה עם יתר הבדיקות, צרכן נבון ישקיע סכום שכיום להערכתי לא יקר במקום לגלות אח"כ טעויות שעלולות לעלות ביוקר.
 
חובתו של עו"ד

הינה לבדוק גם שהעיסקה תקינה כלומר, הדירה נבנתה כחוק ואין צווי הריסה. בדיקה של שמאי מקרקעין מכסה גם את אחרויותו של עורך הדין אשר במרבית המקרים אינו בודק לבד (זו גם לא תחום מומחיותו).
 

ציפי ג

New member
שמעתי שבאנגליה

ישנו מקצוע מיוחד של בודק בתים, שמאחד בתוכו את השמאי ואת המהנדס.
 
למעלה