שמיים כחולים
אם ישראל כץ יעביר מחר את החוק אני אהיה הראשון להוריד בפניו את הכובע,וזאת למרות מה שאני חושב עליו.
כמו בכל מדינה נורמלית,הגיע הזמן שגם פה תהיה תחרות חופשית בתחום הטיסות. באל על מאיימים שההסכם הזה יכול להביא לסגירת החברה. אני לא יודע אם זה רציני או לא,אבל איום זה בטח לא. אם אל על תיסגר בעקבות ההסכם אז זה פשוט בגלל שהחברות החדשות שיכנסו לשוק יתנו שירות יותר טוב ממנה. מה שקורה היום עם אלעל זה בדיוק מה שקורה עם רכבת ישראל. יש מונופול מנופח וכושל,שנותן שירות מחורבן במחירים מופקעים, אין לי בעיה שאלעל תמשיך להתנהל גרוע,אבל לפחות שיתנו לציבור גם אלטרנטיבות אחרות,אם אלעל רוצה להמשיך להידרדר שתעשה את זה לבד,שלא תיקח אותי איתה.
שמיים כחוליםדיווחים
אם ישראל כץ יעביר מחר את החוק אני אהיה הראשון להוריד בפניו את הכובע,וזאת למרות מה שאני חושב עליו.
כמו בכל מדינה נורמלית,הגיע הזמן שגם פה תהיה תחרות חופשית בתחום הטיסות. באל על מאיימים שההסכם הזה יכול להביא לסגירת החברה. אני לא יודע אם זה רציני או לא,אבל איום זה בטח לא. אם אל על תיסגר בעקבות ההסכם אז זה פשוט בגלל שהחברות החדשות שיכנסו לשוק יתנו שירות יותר טוב ממנה. מה שקורה היום עם אלעל זה בדיוק מה שקורה עם רכבת ישראל. יש מונופול מנופח וכושל,שנותן שירות מחורבן במחירים מופקעים, אין לי בעיה שאלעל תמשיך להתנהל גרוע,אבל לפחות שיתנו לציבור גם אלטרנטיבות אחרות,אם אלעל רוצה להמשיך להידרדר שתעשה את זה לבד,שלא תיקח אותי איתה.