שמיים כחולים

droriko

New member
שמיים כחולים

דיווחים
שמיים כחולים
אם ישראל כץ יעביר מחר את החוק אני אהיה הראשון להוריד בפניו את הכובע,וזאת למרות מה שאני חושב עליו.

כמו בכל מדינה נורמלית,הגיע הזמן שגם פה תהיה תחרות חופשית בתחום הטיסות. באל על מאיימים שההסכם הזה יכול להביא לסגירת החברה. אני לא יודע אם זה רציני או לא,אבל איום זה בטח לא. אם אל על תיסגר בעקבות ההסכם אז זה פשוט בגלל שהחברות החדשות שיכנסו לשוק יתנו שירות יותר טוב ממנה. מה שקורה היום עם אלעל זה בדיוק מה שקורה עם רכבת ישראל. יש מונופול מנופח וכושל,שנותן שירות מחורבן במחירים מופקעים, אין לי בעיה שאלעל תמשיך להתנהל גרוע,אבל לפחות שיתנו לציבור גם אלטרנטיבות אחרות,אם אלעל רוצה להמשיך להידרדר שתעשה את זה לבד,שלא תיקח אותי איתה.
 

droriko

New member
*פתוחים

שמיים כחולים
אם ישראל כץ יעביר מחר את החוק אני אהיה הראשון להוריד בפניו את הכובע,וזאת למרות מה שאני חושב עליו.

כמו בכל מדינה נורמלית,הגיע הזמן שגם פה תהיה תחרות חופשית בתחום הטיסות. באל על מאיימים שההסכם הזה יכול להביא לסגירת החברה. אני לא יודע אם זה רציני או לא,אבל איום זה בטח לא. אם אל על תיסגר בעקבות ההסכם אז זה פשוט בגלל שהחברות החדשות שיכנסו לשוק יתנו שירות יותר טוב ממנה. מה שקורה היום עם אלעל זה בדיוק מה שקורה עם רכבת ישראל. יש מונופול מנופח וכושל,שנותן שירות מחורבן במחירים מופקעים, אין לי בעיה שאלעל תמשיך להתנהל גרוע,אבל לפחות שיתנו לציבור גם אלטרנטיבות אחרות,אם אלעל רוצה להמשיך להידרדר שתעשה את זה לבד,שלא תיקח אותי איתה.
*פתוחים
 

amit1270

New member
ההשוואה לרכבת קצת מופרכת

שמיים כחולים
אם ישראל כץ יעביר מחר את החוק אני אהיה הראשון להוריד בפניו את הכובע,וזאת למרות מה שאני חושב עליו.

כמו בכל מדינה נורמלית,הגיע הזמן שגם פה תהיה תחרות חופשית בתחום הטיסות. באל על מאיימים שההסכם הזה יכול להביא לסגירת החברה. אני לא יודע אם זה רציני או לא,אבל איום זה בטח לא. אם אל על תיסגר בעקבות ההסכם אז זה פשוט בגלל שהחברות החדשות שיכנסו לשוק יתנו שירות יותר טוב ממנה. מה שקורה היום עם אלעל זה בדיוק מה שקורה עם רכבת ישראל. יש מונופול מנופח וכושל,שנותן שירות מחורבן במחירים מופקעים, אין לי בעיה שאלעל תמשיך להתנהל גרוע,אבל לפחות שיתנו לציבור גם אלטרנטיבות אחרות,אם אלעל רוצה להמשיך להידרדר שתעשה את זה לבד,שלא תיקח אותי איתה.
ההשוואה לרכבת קצת מופרכת
איך תיצור תחרות לרכבת ישראל? תסלול רשת מסילות מקבילה? תביא מפעיל נוסף על הרשת הקיימת?
 

droriko

New member
אבל תסכים איתי שלפחות צריך לעשות שם רפורמה

ההשוואה לרכבת קצת מופרכת
איך תיצור תחרות לרכבת ישראל? תסלול רשת מסילות מקבילה? תביא מפעיל נוסף על הרשת הקיימת?
אבל תסכים איתי שלפחות צריך לעשות שם רפורמה
שהרכבת היא חברה מסואבת ומושחתת. שאם אתה לא מפריט אז לפחות אתה מוחקק חוקים שמגבילים את חופש השביתה שלהם. לא יכול להיות שהם יאיימו בשביתה על זה שההנהלה הדיחה מישהו שלדעתה לא ביצע את תפקידו כראוי או על זה שמקצצים משכורות מנופחות וחסרות פרופורציה.
 

amit1270

New member
יש ברכבת ישראל הרבה בעיות

אבל תסכים איתי שלפחות צריך לעשות שם רפורמה
שהרכבת היא חברה מסואבת ומושחתת. שאם אתה לא מפריט אז לפחות אתה מוחקק חוקים שמגבילים את חופש השביתה שלהם. לא יכול להיות שהם יאיימו בשביתה על זה שההנהלה הדיחה מישהו שלדעתה לא ביצע את תפקידו כראוי או על זה שמקצצים משכורות מנופחות וחסרות פרופורציה.
יש ברכבת ישראל הרבה בעיות
גם בעיות קשות מאוד. לא בטוח שהפרטה תפתור אותן. גם חלקן ייפתרו, סביר שייווצרו בעיות קשות יותר.
 

droriko

New member
הדו"ח הפנימי שהוסתר: אל על עלולה לקרוס

שמיים כחולים
אם ישראל כץ יעביר מחר את החוק אני אהיה הראשון להוריד בפניו את הכובע,וזאת למרות מה שאני חושב עליו.

כמו בכל מדינה נורמלית,הגיע הזמן שגם פה תהיה תחרות חופשית בתחום הטיסות. באל על מאיימים שההסכם הזה יכול להביא לסגירת החברה. אני לא יודע אם זה רציני או לא,אבל איום זה בטח לא. אם אל על תיסגר בעקבות ההסכם אז זה פשוט בגלל שהחברות החדשות שיכנסו לשוק יתנו שירות יותר טוב ממנה. מה שקורה היום עם אלעל זה בדיוק מה שקורה עם רכבת ישראל. יש מונופול מנופח וכושל,שנותן שירות מחורבן במחירים מופקעים, אין לי בעיה שאלעל תמשיך להתנהל גרוע,אבל לפחות שיתנו לציבור גם אלטרנטיבות אחרות,אם אלעל רוצה להמשיך להידרדר שתעשה את זה לבד,שלא תיקח אותי איתה.
הדו"ח הפנימי שהוסתר: אל על עלולה לקרוס
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4370007,00.html

בלי קשר לויכוח על שמיים פתוחים כן או לא. ההתנהלות של משרד התחבורה עם הדוח היא מרתיחה. אם היה לכם את הדוח הזה ביד כל כך הרבה זמן למה לא פרסמתם אותו מעולם? למה אתם מפרסמים אותו רק כשזה משרת את האינטרסים שלכם. ההתנהלות הזאת מוכרת לנו גם מתחום האוטובוסים. משרד התחבורה שומר על חיסיון ברמה של הכור בדימונה,ומטפטף דברים רק כשזה משרת אותו.
 
זה לא דוח שמנבא קריסה

הדו"ח הפנימי שהוסתר: אל על עלולה לקרוס
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4370007,00.html

בלי קשר לויכוח על שמיים פתוחים כן או לא. ההתנהלות של משרד התחבורה עם הדוח היא מרתיחה. אם היה לכם את הדוח הזה ביד כל כך הרבה זמן למה לא פרסמתם אותו מעולם? למה אתם מפרסמים אותו רק כשזה משרת את האינטרסים שלכם. ההתנהלות הזאת מוכרת לנו גם מתחום האוטובוסים. משרד התחבורה שומר על חיסיון ברמה של הכור בדימונה,ומטפטף דברים רק כשזה משרת אותו.
זה לא דוח שמנבא קריסה
זה דוח שאומר מה המשרד יעשה אם.

כלומר קם מישהו במשרד התחבורה, ואומר "בוא נתעלם מהמצב וונבדוק מה המדינה תעשה אם יקרה הדבר הכי פחות הגיוני, קריסה של אלעל"

מדובר פה בהכנת תוכניות מגירה למצב כמעט בלתי אפשרי. וזה דווקא ציון לטובה למשרד התחבורה
 
למעלה