שמיכה שהיא גם לחורף וגם לקיץ שלא מצריכה ציפה

שמיכה שהיא גם לחורף וגם לקיץ שלא מצריכה ציפה

אני מחפשת שמיכה עבה שמתאימה גם לקיץ. מחפשת שמיכה מחממת, אבל לא דקה, אבל כזאת שלא נהוג להכניס אותה לציפה, למרות שהיא עבה, וזאת כיוון שהיא נוחה מאוד בלי ציפה, ומתאימה לא רק לחורף אלא גם לקיץ ושיישמר למזכרת גם בעוד 30 שנה (אחרי כל הכביסות).
האם תוכלו להציע לי רעיונות למילות מפתח ותכונות, דגמים וסוגים של שמיכות שמתאימות לזה ושטווח המחירים של שמיכה כזאת יגע גם בתחתית של 100 ש"ח ולא החל מ 200 ?

אודה על הדרכה, למשהו טוב ומתאים ומשתלם לשמיכה שהיא לא דקה כמו כל שמיכות הקיץ שנראות זולות, אבל גם לא עבה מידי (כדי שבקיץ לא תיראה כשמיכת חורף שתבייש את מי שמתכסה בה בימי הקיץ החמים).
 

blanket111

New member
מחפש מישהי שתעשה לי במחיר סביר שמיכה אישית‬

קרובת משפחתי היא ילדה שחולה בסרטן, ואין להוריה כסף. אני סובל מנכות ומתקיים מקצבת נכות כללית, משלם שכר דירה, אין לי רכוש ויש לי חוב על שכר הדירה.
אני מבקש טובה מחברות הפורום לתפור לי 2 שמיכות טלאים שהמגע שלה הוא כותנה מלאה נעימה למגע עם הקדשת ברכה עבורה במחיר סביר שמתחשב עבורי (פרטים במסר אישי או באימייל) כאשר אני אצטרך במהלך העבודה, כשהבד מ 100% כותנה מלאה שמהווה את השכבה החיצונית של השמיכה (השכבה שמשני צדדי השמיכה באה במגע עם העולם), לשלוח להדפיס את התמונה שלה (בנוסף להקדשת הברכה רקומה) בהדפסת סובלימציה בפוטו. אני צריך 2 שמיכות כאלה; שמיכת טלאים לחורף ושמיכת טלאים כזאת לעונת המעבר ולקיץ.
אפשר להשאיר הצעת מחיר ותוך כמה זמן יהיה מוכן באימייל שלי:
[email protected]
 

blanket11

New member
חיפוש באזור המרכז לצורך כתיבה בצבע אקרילי

על בסיס מים על בד מכותנה לשכבה חיצונית של שמיכת קייצית.

אני צריך שמיכת קיץ לא דקה כמו פיקה. השכבה החיצונית צריכה להיות מבד שעשוי מ 100% כותנה, אבל לפני שתופרים לי אותו אני צריך לעשות 4 הדפסות סובלימציה על גביו של תמונות שכל אחת בגודל דף A4.
ועוד דבר שאני צריך לעשות לפני שתופרים לי את הבד לשמיכת קיץ, זה לצייר ולכתוב על הבד באמצעות צבע אקרילי על בסיס מים פרחים, ולכתוב ברכה שבנויה מ 9 מילים (32 אותיות).

הברכה שבנויה מ 9 מילים (32 אותיות) תיכתב כך שאחרי שהבד יהפוך לשכבה חיצונית של שמיכת קיץ, אז הברכה תופיע פעמיים משני צדדי השמיכה הקייצית ותכסה את שטחו של כל אחד משני הצדדים.

קניתי בד 100% כותנה ואני רוצה לדעת על אנשים מאיזור המרכז שמומחים בכתיבת מילים וציור על בדים באמצעות צבע אקרילי על בסיס מים.

וכמו כן, על חברות ותעשיות או עסקים קטנים שיש להם את הציוד להדפיס אותיות שעובדות על צבע אקרילי על בסיס מים על בד שאפשר להגדיר למכונת ההדפסה את הברכה (9 מילים שמורכבות מ 32 אותיות) ואת הציורי פרחים שמסביב לברכה (בקצוות של כל אחד משני צדדי השמיכה יהיו פרחים).
אני לא רוצה שהברכה תהיה תמונה (גם לא סובלימציה) וגם לא רוצה שיירקמו לי ברכה, אני רוצה שיעשו לי את הברכה רק באמצעות ציור בצבע אקרילי על בסיס מים ולא שום תמונה ולא שום לרקום אותה מתפירה.
האם תוכלו להדריך אותי לעסקים, תעשיות או חברות שמדפיסים ציורים וכותבים מילים באמצעות מכונות שעובדות על צבעים אקרילים על בסיס מים באיזור המרכז שיוכלו לעזור לי ?
 
למעלה