שמירות של חברי הפורום

sok777

New member
השמירה הראשונה שלי בFM 2009

כל אחד מוזמן לשרשר להודעה הזאת (ולהודעה הזאת בלבד, אם תשרשרו להודעה אחרת ההודעה תמחק) את השמירה הראשונה שלו בFM 2009, זה יכול להיות גם הדמו... נא לא להאריך יותר מדי, לתת בהודעה אחת פירוט של: הקבוצה, מי הבאתם מי עזב, מה אהבתם בחידושים של המשחק, מה לא אהבתם בחידושים... מה חקרתם, מה גיליתם ומה מצבכם. :) תבלו!
 

sok777

New member
ראשון כדוגמא: מנצ'סטר סיטי

טוב, למען האמת לקחתי כקבוצה ראשונה את הפועל חיפה והצלחתי לא רע בגביע הטוטו לפני תחילת העונה (מקום ראשון אחרי 4 מחזורים) אבל פתחתי את הליגה רע (2 תיקו ו2 הפסדים) וקצת לא הבנתי את המשחק אז... החלטתי למחוק את השמירה ולהתחיל דף חדש עם FM 2009 עם מנצ'סטר סיטי. כמובן שמנצ'סטר סיטי הולכת להיות אולי ה-אתגר של המשחק. עם תקציב מטורף שהמינימום בו הוא 55 מיליון פאונד לרכש ומאזן של 210 מיליון בבנק, יש לה בסיס טוב. כמו כן - רוביניו, ג'ו, קומפאני, אלאנו ואחרים הולכים לעשות את הדרך לצמרת עוד יותר מעניינת. מי שמכיר אותי כמנג'ר במשחק יודע שאני די פרפקציוניסט, אוהב אימונים קשים ברמה גבוהה, ואני איש פיננסיה. מה הכוונה? אני לרוב מעשיר את המועדון וגורם לו להכנסות גדולות ופעם בכמה שנים (2-3 שנים) מוציא כסף על שחקנים טובים, אבל לרוב די מרגיזה אותי המחשבה על להוציא יותר מ10 מיליון פאונד על שחקן, אפילו אם יש לי 100 מיליון בתקציב. הפעם, אחרי שהצהרתי שאני רוצה להגיע לאירופה בסוף העונה (והציפייה המינימלית ממני היא להעפיל לגביע אופ"א) קיבלתי תקציב עתק של 72 מיליון פאונד לרכש ו1.65 למשכורות. ה-מ-ו-ן. בניגוד לתמיד, לא פחדתי להוציא הרבה, והוצאתי יותר מחצי התקציב שלי. מכרתי את: גרידו המגן הספרדי וג'ו הארט השוער. הבאתי מספר שחקנים טובים לחזק ובעיקר לעבות את הסגל: 1. מרסלו מריאל מדריד - 4.4 מיליון. מביך המחיר 2. יורי ז'יקרוב מצסקא מוסקבה - 11.5 מיליון. נשמע יקר, אבל ראיתם את הציונים שלו?! 3. ראפינה משאלקה 04 - 15.5 מליון. טוב, אולי קצת הגזמתי אבל לקחתי את זבלטה כקשר ימני ואין לי מגן ימני טוב.. עכשיו יהיה לי אחד לטווח ארוך 4. וולקן דמירל מפנרבחצ'ה - 15.75 מיליון. כנ"ל לגבי שוער... והבאתי כרגע שחקן אחד לעתיד - דור מלול ממכבי ת"א ב300 אלף. קניתי גם ילדון בן 16, ברזילאי, שיגיע בינואר 2010 - 3 מיליון פאונד. סה"כ אחרי ההפרש עם ההכנסות, הוצאתי 42.5 מיליון פאונד! שזה הרבה מאוד, אבל יחסית לתקציב הענק זה קצת יותר מחצי בסך הכל. חוץ מזה, כל הקניות למעט ז'יקרוב הם קניות לטווח ארוך שבשנה הבאה לא אצטרך לחזור עליהן. פתחתי את העונה עם ניצחון ביתי 3:0 על בנגור סיטי הוולשי בגביע אופ"א. המשכתי עם משחקי ידידות טובים ועם 1:0 בחוץ על אותה בנגור ועליתי לשלב המוק' השני. בסיבוב השני הספקתי לנצח בבית 5:0 את דג'ורגרדן השבדים. עכשיו אני מתחיל את הליגה מול ווסטהאם: הפסד 1-0. צורם, גול מבעיטה חופשית ואני עם 2 קורות... אוץ'. מה שאהבתי במשחק: מסיבות העיתונאים, הממשק יותר מהיר (אצלי בכל אופן עובד יותר חלק), יש הרבה יותר נוחות ופחות שגיאות ובאגים. קל להגיע לכל מקום! כמו כן, מסיבות העיתונאים והדעתנות של שחקנים הופכת את המשחק להרבה יותר מעניין וריאליסטי. מה שלא אהבתי - את המנוע הגרפי של התלת-מימד. הוא ממש מוריד לי את החשק מהמשחק, בינינו - המנוע הגרפי החדש ברמה נמוכה כמו של איזה פיפא 96.... במקרה הטוב. אני מעדיף את העיגולים הישנים והטובים. אפילו שאפשר להעביר אליהם, זה עדיין מפריע לי שקיימת אפשרות של תלת מימד. כמו כן, לא אהבתי שיש ציונים של 6.4 למשל במהלך המשחק, זה מציק ולא נותן מדד ברור, ייקח זמן להתרגל להזה.
 

mongol1

New member
גם אני פתחתי בדמו עם סיטי

והבאתי את ג'יקרוף הלחץ התקשורתי השפיע עלי לסיטי יש את התקציב הגדול במשחק מן הסתם, ואתה יכול להגיע ל160 מליון איתם אם אתה עושה תיקון תקציבים, המון כסף להתפרע איתו. רק צ'לסי וריאל בעלות תקציב מתקרב(72 ו60 בהתאמה), אבל עדיין לא מתקרבות לזה של סיטי. הבאתי כמה שחקנים איתם ביניהם הילד פלא הבלגי ויסטל(בכלל לבלגיה וסטאנרד יש כמה כשרונות טובים שיצאו מהם). בלי קשר לזה שמתחילים עם ארסנל שימו לב לראמזי, אומנם הנתונים שלו עדיין לא התפתחו מן הסתם כי הוא בן 17, אבל הוא פשוט מצוין שיחקתי קצת עם ארסנל בהתחלה וכל משחק הוא סיים או מצטיין או בין המצטיינים, בהחלט טלנט.
 

vagz

New member
אני :טוטנהאם =]

אז ככה שמירה ראשונה כל משחק חדש שיוצא אני אוהב להתחיל עם טוטנהאם, וזה גם תמיד יוצא השמירה הכי ארוכה שלי.. המשחק החדש מאוד שונה מהמשחק הקודם ולכן היה צריך להתרגל התחלתי עם תקציב של 60 מיליון דולר, וקבוצה יחסית חלשה מאוד.. כל העברות החדשות חוץ ממודריץ' כמעט ולא תורמות כלום, יש לי חור מרכזי במרכז ההגנה ובקישור. לצערי את החור במרכז ההגנה גיליתי מאוחר מדי ולכן בתקציב הבאתי את ארשאבין, רכש מצויין היה שחקן המפתח שלי בחודשיים הראשונים ועכשיו כמובן הוא פצוע =\ בהתחלה בגלל הביטול של החצים שיניתי המון מערכים כדי לחפש מערך אידיאלי לקבוצה ולצערי עדיין לא מצאתי כזה, חוץ מארשאבין הבאתי גם את אלאנו מסיטי לחזק את הקישור הימיני. לצערי למרות כל הציפיות מפבליוצ'נקו הוא לא מתפקד ונאלצתי להוריד אותו לספסל לעומתו בנט כבר עם שישה שערים והוא בכושר מצויין. כרגע המצב שלי בליגה לא מזהיר מקום 9 אחרי 7 מחזורים עם 2 ניצחונות 4 תוצאות תיקו והפסד. באירופה אני בשלב הבתים ואופ"א ואני לא אמור להתקשות להעפיל לשלב הבא. ממש לקראת סוף עונת העברות החלטתי שכדי לחזק את ההגנה אני אביא קשר אחורי טוב ולכן הבאתי את ולוסו אחת הרכישות המוצלחות. מבחינת השינויים הכי אהבתי את התלת מימד מכיוון שללא קשר לגראפיקה, אפשר לראות איך באמת השחקנים מתפקדים על המגרש מה צריך לתקן ולשנות בצורה הרבה יותר נוחה לעומת זאת המסיבות עיתונאים ממש מיותרות ומציקות ואני תמיד שולח את העוזר.
 
יונייטד

זה אתגר לא קטן בגלל כל הפציעות שיש, והקבוצה הממש לא שלמה שיש לקבוצה. בשביל זה הבאתי את ארשביין ושחררתי את טבס שעשה לי סרט שהוא בדיכי בגלל שלא קיבל שיחרור בהתחלה לריעל. בנתיים זה נראה לא רע, קבוצה משחקת כדורגל התקפי ומהנה אבל בשני משחקים רשמיים עדיין לא מצליחה לכבוש למרות המשחק הטוב. נקווה להמשך טוב יותר.
 
אה ואני מאד אוהב את התצוגת תלת מימד

החדשה. למרות שזה נראה לא גמור זה בהחלט מוסיף המון.
 
ברצלונה

הצהרתי שאני הולך על אליפות וקיבלתי 18 מליון יורו לרכש. מכיוון שהסגל שלי נבנה מחדש ויש הרבה שחקנים חדשים, אין לי הרבה מה לשנות, אבל פשוט אין לי קשר התקפי טבעי בצד שמאל, אז הייתי חייב להביא מישהו. ארשבין פשוט מושלם בשבילי, שילמתי 15 מליון יורו וקיבלתי שחקן מצוין לרוטציה, שיכול לשחק בכל מקום התקפי במגרש, ככה גם כיסיתי את אגף שמאל וגם יש לי עוד מחליף למסי. (אם מסי וחלב היו פצועים זה היה אסון- הייתי צריך לשחק עם אסולין!) בנוסף, הצוות שלי לא משהו, כולם צעירים ולא מהרמה הגבוהה ביותר, אז החלפתי כמה אנשים שיכלתי, הבאתי כמה רופאים אחרים, סקאוטים, ומאמנים. שיניתי קצת את האימונים לקשים יותר, והוספתי להנרי, גודיונסן וחלב שיתאמנו על עמדה חדשה- קישור התקפי שמאלי. ההרכב המתוכנן שלי למהלך העונה הוא פחות או יותר ככה: 4-3-3 עם חלוץ חוד, שתי שחקני כנף, שתיים באמצע ואחד אחורי. ואלדס בשער פויול ומארקז/מיליטו בלמים. אלבס ואבידל מגנים. סילביניו ופויול מחליפים כשצריך. קשר אחורי- יאיא מועדף עלי, אבל לא חסרים לי מחליפים כשהוא לא משחק טוב, יש את קייטה, בוסקט, מארקז, פיקה וצאבי. שתיים באמצע- המנוע הכי טוב שיש היום- צאבי ואינייסטה. ימין מסי, שמאל קצת בעייתי, הנרי לא נותן 100% שם (בנתיים), אז הוא יהיה שם ברוטציה עם חלב/ארשבין. חוד- אטו. כרגע מסי פצוע, אז ניסיתי 4-4-2 כשבחוד הנרי ואטו, והלך מצויין. נראה איך דברים התפתחו, אולי אשאר ככה. אז המטרות שלי הם כל התארים, לשמור על הרגליים של מסי, לקבל תוספת במשכורת (כסף וירטואלי אבל הרגשה טובה
) ולהביא את אגוארו עונה הבאה, שבשביל זה צריך לחסוך 60 מליון יורו.
 
דילמת מארקז

חלון ההעברות נסגר אוטוטו ואינטר רוצה את מארקז שלי בדחיפות, הם הציעו לי 27 וחצי מליון יורו (!) על הבלם ששווה 15 מליון. כל כך קשה להחליט, מצד אחד יש לי שתי בלמים ברמה הגבוהה גם בלעדיו- פויול ומיליטו, ומחליפים כמו פיקה וקסארס (והרננדס שיחזור בסוך העונה מלברקוזן) שלא משחקים היום הרבה, ומצד שני זה מארקז... אחד הותיקים והאהובים עלי. החלטתי להפסיק את המשחק, לחשוב על זה במשך השבוע, ונחליט מה נעשה.
 

DrBall20

New member
לאאאא.. מארקז מלך! יותר טוב ממיליטו

טובת הקבוצה מעל הכל
 
לא מכרתי בסוף

אני צריך כסף בשביל אגוארו, אבל לא נורא. זה מועדון גדול, זכיות בתארים יביאו הרבה כסף. אני רואה גם כל חודש שהמועדון מרוויח.
 

the big G

New member
Arsenal

אז ככה ,בכל פעם שיוצא מנג'ר חדש אני בוחר את הקבוצה האהובה עליי והיא ארסנל, וגם הפעם התחלתי איתם. אחרי שאמרתי שאני הולך על התואר, ההנהלה נתנה לי אחלה תקציב של 80 מיליון דולר!, בהם קניתי את השוער הצרפתי מאנדנדה את החלוץ ההולנדי יאן הונטאלאר (בתור מחליף) ואת הנרי סאיבט כי הוא היה בלי חוזה (גם כן בלי חוזה, לקחו לי עליו 13 מליון דולר כי הוא קטין
) שם לדעתי היו הבעיות הכי גדולות של הקבוצה. הגביעים לא עיניינו אותי יותר מידי ושחקתי עם המחליפים (עושה רושם שג'ק וילשר מתפתח להיות אחלה שחקן) ואומנם הבסתי את וולבס בגביע הליגה 5-0 אך לאחר מכן הוגרלתי נגד ניוקסל ועפתי, כנ"ל הגביע האנגלי והחבר'ה הצעירים הוגרלו על הסיבוב הראשון נגד צילסי והפסידו רק 1-0 בליגת האלופות עליתי לשמינית הגמר רק בגלל בית קל שקיבלתי ובליגה אחרי 27 מחזורים הקבוצה ממוקמת במקום הראשון (3 נקודות ממנצ'סטר יונייטד 6 ממנצ'סטר סיטי ולברפול ו11 מצלסי המאכזבת) בנתיים הקבוצה רצה טוב ומפגינה כדורגל יפה על השחקנים: ההגנה עם קלישי גאלאס טורה ואבואה יציבה וטובה מאוד במרכז הקישור פברגס דיאבי דנילסון וסונג לא יציבים מספיק ולכן יש בנייהם הרבה רוטציה, וראמסי למרות שהרשים במשחקי ההכנה, מתקשה בליגה באגפים יש לי צרות של עשירים, ואן פרסי(שעשוי מקלקר ונפצה כל 20 דקות), וולקוט, נאסרי ורוסצקי (שחזר מפציעה) כולם בכושר טוב ותורמים למשחק ההתקפה, וכמובן וואלה שלמרות הנתונים שלו וההזדמניות שהוא קיבל עדיין לא מרשים, מחכה כרגע להשאלה ההתקפה חוץ מאדביור לא יציבה במיוחד. בנטנר נפצה המון ולא מצליח להכנס לכושר, והונטאלאר (לא ציפיתי שיהייה טוב כמו במנג'ר הקודם) משחק לא רע והבקיע כמה שערים חשובים לדעתי אחלה משחק וארסנל היא אחלה קבוצה ותודה לכל מי שנשאר עד הסוף
 
4-4-2?

אני חושב שעם ארסנל הייתי מנסה 4-2-3-1, שתי קשרים קשוחים במרכז, שתי קיצונים, אחד AM וחלוץ דבעיור, (כמו בארסה של רייקרד) במיוחד שדה סילבה יחזור. איך סאמיר נאסרי נראה/משחק? ותשמע, אני לא מרוצה מחלב אצלי! אני רוצה את כספי בחזרה!
 

the big G

New member
מצטער אחי, דה סילבה כבר מזמן בפיורנטינה

משום מה אני לא אוהב את השחקן הזה אממ אני חולה על ה4-4-2 , לדעתי זאת ה-שיטה! אבל אני אקח לתשומת ליבי את ההצעה שלך, כי אני זוכר שהיא עבדה טוב מאוד עם מילאן ב FM07, נאסרי אחלה שחקן אבל הוא צעיר ועדיין אין לו חוסן פיזי לשחק בקישור האמצעי. יכול להיות שבעמדת הקשר ההקתפי יהייה ניתן לפיק ממנו הרבה יותר חח אני אשמח לקבל את חלב חזרה(גם אני ביילרוסי
) בכמו קנו אותו, תזכיר לי?
 
למעלה