שמעתי שביונסה באה לארץ ! :] עם מדונה.. אבל לא

lidlid123

New member
שמעתי שביונסה באה לארץ ! :] עם מדונה.. אבל לא

להופיע.. היא באה בשביל מרכז הקבלה
 
גם אני שמעתי על זה...

יותר מבאס מזה
 
את השמועה הזאת הפיצה טלי מזרחי-דהאן

כתבת בעיתון "ישראל היום" שפרסמה כתבה מוזרה להחריד שביונסה ואשטון קוצ'ר יבואו עם ביונסה. חשוב לציין שהיא מפרסמת שמועות לא נכונות ונראה לי שגם שקרים והמדור שלה הוא הנמוך ביותר, שיא הרדידות האפשרי. ואני אומר לכם: 1) ממתי ביונסה מתעניינת בקבלה? היא נוצריה לגמרי. הדוגמא הבולטת היא קריסמס, היא חוגגת אותו בכל שנה ואף הקליטה עם הדסטיניז צ'יילד אלבום קריסמס. 2) ממתי היא ומדונה חברות? מעולם לא שמענו על קשר ביניהן ואפילו לא ראינו תמונה, למיטב זכרוני, שלהן ביחד. 3) באותה תקופה יש לה הפסקה מסיבוב ההופעות, אבל לפי מה שהבנתי חברת התקליטים שלה מעוניינת שביונסה תקדם את הסינגלים החדשים שלה באותו הזמן... אתם מוזמנים לעשות 1+1 בעצמכם...
 

Just Jason

New member
ביונסה באה בשביל מרכז הקבלה ?!

ביונסה ידוע בתור נוצרית הדוקה ?! מה הקשר שלה ושל הקבלה ?!
 

lidlid123

New member
מה הקשר נוצריה הדוקה? להפך היא אמרה שהיא לא

מסורתית.. כשדבירה על זה שבמקום טבעת של נישואין היא שמה קעקוע עם הספרה 4 ברומית
 
אין לי מושג מאיפה הבאת את המידע הזה.

1) לביונסה יש טבעת נישואים (האלווו?! Put A Ring On It!). 2) למיטב ידיעתי אין לה קעקועים. 3) היא נוצריה.
 

tamir r

New member
lidlid123 צודק, אני קראתי על זה בפנאי פלוס

ביונסה אמרה שהיא קשורה לדת אבל היא לא מסורתית, ולכן במקום טבעת היא וג'יי זי קעקעו על האצבע את הספרה 4 ברומית (IV) כי ביונסה נולדה ב4 בספטמבר, ג'יי זי נולד ב4 לדצמבר והחתונה שלהם התקיימה ב4.4 אני מצטט לך מהעיתון, שמרתי אותו: "ב4.4 השנה, זה קרה. ... ה-4 בחודש הרביעי לא נבחר במקרה: זהו מספר משמעותי בחייהם, יום הולדתה (בספטמבר), יום הולדתו (בדצמבר)."
 
זה עדיין פנאי פלוס וזה צהובון...

עדיין לא ראיתי את זה באף מקור אמריקאי חשוב. תראה לי תמונה של הקעקוע ואני אאמין. בנוסף, כן ראיתי תמונות של הטבעת שלה אותה היא עונדת.
 

tamir r

New member
ג'יי זי הביא לה טבעת

עם יהלום ענקי עליה, היא חשפה אותה בקליפ SINGLE LADIES והרבה לא שמו לב לזה בסוף הקליפ, ב-2:44 היא מראה את הטבעת. הטבעת הזאת היא מתנה לכבוד החתונה, אבל זאת לא טבעת שהיא עונדת בקביעות אלא טבעת סמלית כמתנה מג'יי-זי אליה.
 
למעלה