|שמש
סקר ראשון!

|שמש../images/Emo41.gifסקר ראשון!../images/Emo41.gif../images/Emo42.gif

האם את/ה רוקד/ת פלמנקו?
האם את/ה אוהב לשמוע מוזיקת פלמנקו? ממליצ/ה על משהו?
יצא לך לראות מופע פלמנקו מתישהו?
איך הכרת את הפלמנקו?
קדימה להתחיל לענות
 

סיסטולה

New member
יא! גלו גירל את מזל סרטן חחח אני

גם!! מתי נולדת? אני ב-22.7 ביום האחרון חח :)
 
../images/Emo42.gifסרטן רולזזז

יה איזה חמודים אתם שאתם עונים על הסקר
סיסטולה- אני ב-2 ליולי...באמצע
 
אני עונה ../images/Emo188.gif

האם את/ה רוקד/ת פלמנקו? לא האם את/ה אוהב לשמוע מוזיקת פלמנקו?כן ממליצ/ה על משהו? אני ממליצה עלojos de brujo , Chambao , Gipsy Kings ועל estopa שרוב שהיא להקה מעולה ורוב השירים שלה זה פולקלור... יצא לך לראות מופע פלמנקו מתישהו? כן איך הכרת את הפלמנקו? הכרתי... לא זוכרת איך
 

סיסטולה

New member
חחח אני חדשה אבל אני יענה :)

חחח קודם כל אני יציג את עצמי- אז קוראים לי אביטל ואני בת 13, למדתי פלמנקו שנה וחצי. אני לא יודעת אם הרוב כאן בני עשרה או כבר מבוגרים, אבל בכל זאת אני יירשום קצת, כי אני מתה על פלמנקו!! :)
האם את/ה רוקד/ת פלמנקו? רקדתי והפסקתי לפני שנה...המורה לימד אותנו דברים שבארגנטינה לומדים בחודש (בלי הגזמה!)
האם את/ה אוהב לשמוע מוזיקת פלמנקו? ממליצ/ה על משהו? אני אוהבת לשמוע ולנסות לרקוד ממה שאני יודעת:) ו...אני לא יודעת בדיוק על מה להמליץ...יש משהו שנקרא "קצ'ריטו" שזה לדעתי נפוץ..:)
יצא לך לראות מופע פלמנקו מתישהו? כן, 2 :)
איך הכרת את הפלמנקו? חסרה המליצה לי על החוג, ומשם זה התחיל (בלי קשר שכל הצד של אימא שלי מארגנטינה ושמעתי בגלל זה הרבה פלמנקו :) וזהו חחחח
 

Zidan de Toledo

New member
אפשר גם?

האם אני רוקד פלמנקו? הממ..אני מודה שכן, אבל באופן עממי ולא מקצועי בעליל. בכל זאת, אי אפשר לחיות בדר' ספרד ולא להפנים כמה צעדים פה ושם, ואיזו אסקוביה קטנה.. האם אני אוהב לשמוע מוסיקת פלמנקו? ת'אמת? אני לא מבין מה שמעתי כל השנים עד שגילית את המוסיקה המדהימה הזו.אז כן והרבה. המון.המון. אם יצא לי לראות מופע פלמנקו? אפשר לומר שכן..(גם מהכיוון של הבמה..:) ) איך הגעתי לפלמנקו? כמו כמעט כל דבר טוב אחר - לגמרי במקרה.. סיפור ארוך, ליום ארוך אחר, אבל השתלשלתי בחבלי הנגינה והגיטרה הספרדית, ונשאבתי לעולם שאין לו גבולות..
 
למעלה