שמתם לב שכל הזמן שיפרה מחרמנת את...

אוי היא כל כך מעצבנת אותי כשהיא נאנחת

בצורה מזעזעת שכזאת,מאוהבת בעצמה בטירוף,כזה מעצבן.
 

no nick 1989

New member
חח דוגרי.

צבר הזה פשוט לא מביע רגשות,זה מוזר לגמרי. אתמול שהם ישבו שפרה,לאון צבר ואינה איך ראו ששפרה מתה מקנאה על זה שאינה יושבת ליד צבר ונדבקת אליו...האמת?ריחמתי עליה קצת[למרות שאני מתה שיהיה משו בין צבר לאינה].אפילו שאני לא מסמפטת אותה בלשון המעטה.
 

juspan

New member
ירד ירד, אבל אם שמת לב

כששפרה קמה מהם כי הטבע קרא לה עלק, אז ליאון התחיל עם צחקוקי ה"כרוב סגול" שלו (הקוד שהוא ושפרה המציאו כשהם מתים לברוח מאינה או משהו כזה, כאחרוני בני 14 "מקובלים" בחצר בית ספר) ואז גם הוא נס על נפשו והייתי בטוחה שצבר ינסה גם ללכת, לפחות למראית עין. לא כי היא נורא סובל, אלא כי הרי הבטיח להם דברים שלשום, נחרד כביכול שכולם חשבו שהוא יתפתה לפלירטוטיה של אינה (מבחינתי זו היתה הצגה של מבוהל וסוג של טקטיקה, ולא באמת הצהרת נאמנות רומנטית לשפרה). והנה, לא רק נשאר לבד עם אינה, עוד העביר אותה זמן ממש ארוך בשיחה הזו (שפרה וליאון כמובן לא חזרו).
 
אוי טיפשים, נמאסתם

היא סיפרה על התאהבות שהיתה לה בבחורה זה עוד לא עושה אותה לסבית גם לא העובדה שהיא מלטפת את רנין מה זה השטויות האלו
 
אנחנו טיפשים? כנראה את זקוקה לאיזכור

ערב אחד כולם היו בבריכה ושיחקו "אמת או חובה". ערן שאל את שפרה האם שכבה עם בחורה. תשובתה של שפרה: כן, שכבתי עם בחורה ונהניתי מאוד. אז מי טיפש עכשו?
 
גם אם את חושבת שאני טיפשה

זו לא המצאה שלי. שיפרה סיפרה ששכבה עם בחורה, שיפרה סיפרה ששכבה עם ערבי וכן הלאה וכן הלאה, וכל זה מול המצלמות ובשידור חי. אז אם אני טיפשה אין בעיה, אבל אני לא טיפשה כמו שיפרה. גם זוגות נשואים יודעים שצריך לשמור על מסתורין ולא לספר הכל הכל הכל, אז אם שיפרה בחרה לדווח לכל המדינה על מעלליה - אנחנו בפורום מגיבים לזה.
 

MineraL

New member
קודם כל אני בן

שנית, מה הקשר בין זה שהיא שכבה עם בחורה לבין זה שהיא לסבית?
 
לא נכון, היא לא אמרה את זה

ערן שאל אותה באמת או חובה אם היה לה קטע עם בחורה, והיא השיבה לו שהיה לה והיה כיף, אבל שהיא לא לסבית. ולמרות זאת לא הייתי מתנגד לראות קטע בין הבנות שוילה, למשל שפרה עם רנין, או עם אינה, או שלושתן ביחד. מה שבטוח שזה יכול להעלות להם את הרייטינג בגדול.
 
למעלה