שמתן לב לפירסומת של אורנג` בראש הדף

sista

New member
שמתן לב לפירסומת של אורנג` בראש הדף

על שום מה ולמה הבחירה בבת ישראל המשתעשעת בסוכריה על מקל קדימה ואחורה? אותי זה קצת מרגיז, בכל אופן.
 
צודקת. אעביר אימייל להנהלת הקהילות

בבקשה להוריד את זה מכאן. יראו את זה רק ביום ראשון כמובן, סורי. חנה
 

augustus

New member
``ונעבור לפרסומות``

פרסומות זה נושא אהוב על וותיקי הפורום. לעניין הפרסומת הספציפית, כבר לפני יומיים שאלתי חברה ללימודים איזה מסר הפרסומת מנסה להעביר (לדעתה) ולמה נשים הגולשות בפורום פמיניזם הן קהל היעד שלה :)
 
ידוע, שלחתי אימייל לנטע בבקשה

להוריד אצלינו ולשאוף לשינוי מול אורנג` בכל הפורומים. חנה
 

augustus

New member
מה לא הבנת, חנה?

לא אהבנו את הפרסומת! לא הבנו מה היא עושה אצלנו בפורום (עכשיו אני מבינה שהיא בכל הפורומים, טוב, יכולתי להניח זאת). אם עדיין לא הבנת - לכי לישון, חנה ! (((((-:
 
כבר התרגלתי שאוגוסטוס יורדת עלי

ואני בדרך לאהוב את זה אפילו אבל לא ניתן לזה להסיט אותי מתגובה עניינית לשינוי בפרסומת....שימו לב למעלה - היא שונה. האמת היא שאין לי מושג אם זה היה בתכנית, אם נטע פעלה בנדון או שזו מלאכה של חברה שלי עובדת אורנג` שהתקשרה הבוקר ואמרה שהיא ראתה את המחאה בפורום ופונה לבחורה באורנג` שמטפלת בפרסומות. כך או כך - לפחות הפרסומת לא איתנו יותר... חנה
 

augustus

New member
זאת לא ירידה, זאת דאגה כנה

לכי לישון, עכשיו שבע וחצי בבוקר. וכל הכבוד על השינוי בפרסומת, למי שמגיע לו...
 

sista

New member
אני ממש שמחה על השינוי בפרסומת.

אפילו במקרה שזה לא בזכות פועלכן, כל הכבוד! למרות שיהיו מי שיאמרו שזו רק פרסומת ``ומה את עושה עניין ומה את מחפשת ממה להתעצבן``, לדעתי כיום פרסומות מהוות טקסט תרבותי לכל דבר ויש להן השפעה מלבד ההשפעה האדירה של מכירת המוצר. עצם העובדה שאפשר להשמיע קול, למחות ולהודיע למפרסמים שאנחנו לא נקנה את השוביניזם, להוביל לשינוי, ממש מעוררת בי תקווה. וכל הכבוד לבחורה באורנג` שמטפלת בפרסומות, גם אם קודם לכן הסוכריה על מקל לא הפריעה לה במיוחד.
 
למעלה