אני ממש שמחה על השינוי בפרסומת.
אפילו במקרה שזה לא בזכות פועלכן, כל הכבוד! למרות שיהיו מי שיאמרו שזו רק פרסומת ``ומה את עושה עניין ומה את מחפשת ממה להתעצבן``, לדעתי כיום פרסומות מהוות טקסט תרבותי לכל דבר ויש להן השפעה מלבד ההשפעה האדירה של מכירת המוצר. עצם העובדה שאפשר להשמיע קול, למחות ולהודיע למפרסמים שאנחנו לא נקנה את השוביניזם, להוביל לשינוי, ממש מעוררת בי תקווה. וכל הכבוד לבחורה באורנג` שמטפלת בפרסומות, גם אם קודם לכן הסוכריה על מקל לא הפריעה לה במיוחד.