מדברים על כך שמערכת הקיימת
מורכבת מטלאי על טלאי אך למעשה המערכת החדשה תהיה עוד יותר טלאי על טלאי 240 יש לו כפל עם קו 40 בקטע בין מכון מור למצבה בבת ים זו לא פיצול זה שני קוים שונים 40 מגיע מעתידים,240 מגיע מבני ברק שזה שני מקומות שונים,40 מהמצבה ימשיך לטיילת,240 לחלק המזרחי של בת ים על איזה פיצול הם מדברים?,אלה שני קוים שונים בתכלית 2.קוים 39,139,239 בקטע גדול בתל אביב יש להם כפל מסלולים,קו 239 הוא מבצע חיבור בין צפון דיזנגוף לדרום-מזרח תל אביב שקו 9 ימשיך לבצע,ויסע בציר מקביל לקו 204 ,לפני שמבטלים קוים חשובים ויבדקו אם הקוים החדשים לא יהיו כפילים של קוים אחרים,אין בעיה עם כך שיפתחו אותם,אבל שלרא יבוטאו על חשבון קוים אחרים קו 139 יהיה קו מיותר,כי ניתן לשדרג את תדירות קו 64 שמחברא כיום בין דיזנגוף לתל השומר במקום לבטלו,63 מגיע קרוב לדיזנגוף,55 מחבר בין תל השומר לצפון דיזנגוף,39 יסע כמו 139 עד דרך השלום,קו 73 מחבר בין קרליבך לתל השומר דרך השלום ואלוף שדה,רק צריך לשדרג את תדירותו