שנויים במסלולים שלא פורסמו עדיין

מצב
הנושא נעול.

guyweiss

New member
מקווה שאחד השינויים יהיה ב - 240
שבמקום שייכנס לבני ברק (160, 161, 140 אמורים להספיק כדי להגיע לציר ז'בוטינסקי/בגין ולהחליף אוטובוס ואם לא אז שיעשו את 140 כל היום ולסיים את הסאגה על החיפור של ביטול 54). כך שימשיך ישר עד גהה, יפנה ימינה וייצא בגבעת שמואל, ייסע דרך גבעת שמואל והמשך מסלול 45 שבוטל ולתת את הביקוש הכ"כ מתבקש בין גבעת שמואל ותל השומר. שינוי מתבקש נוסף הוא כניסת 139 לבית החולים וסיומו במסוף קציר.
חיפור=סיפור
 

אוהד11

New member
קו 240 אין מקום לקו שכזה
עדיף להשאיר את קו 54 ללא שנוי
 

oshri5917

New member
מדברים על כך שמערכת הקיימת
מורכבת מטלאי על טלאי אך למעשה המערכת החדשה תהיה עוד יותר טלאי על טלאי 240 יש לו כפל עם קו 40 בקטע בין מכון מור למצבה בבת ים זו לא פיצול זה שני קוים שונים 40 מגיע מעתידים,240 מגיע מבני ברק שזה שני מקומות שונים,40 מהמצבה ימשיך לטיילת,240 לחלק המזרחי של בת ים על איזה פיצול הם מדברים?,אלה שני קוים שונים בתכלית 2.קוים 39,139,239 בקטע גדול בתל אביב יש להם כפל מסלולים,קו 239 הוא מבצע חיבור בין צפון דיזנגוף לדרום-מזרח תל אביב שקו 9 ימשיך לבצע,ויסע בציר מקביל לקו 204 ,לפני שמבטלים קוים חשובים ויבדקו אם הקוים החדשים לא יהיו כפילים של קוים אחרים,אין בעיה עם כך שיפתחו אותם,אבל שלרא יבוטאו על חשבון קוים אחרים קו 139 יהיה קו מיותר,כי ניתן לשדרג את תדירות קו 64 שמחברא כיום בין דיזנגוף לתל השומר במקום לבטלו,63 מגיע קרוב לדיזנגוף,55 מחבר בין תל השומר לצפון דיזנגוף,39 יסע כמו 139 עד דרך השלום,קו 73 מחבר בין קרליבך לתל השומר דרך השלום ואלוף שדה,רק צריך לשדרג את תדירותו
 

nitsansh

New member
מדברים על כך שמערכת הקיימת
מורכבת מטלאי על טלאי אך למעשה המערכת החדשה תהיה עוד יותר טלאי על טלאי 240 יש לו כפל עם קו 40 בקטע בין מכון מור למצבה בבת ים זו לא פיצול זה שני קוים שונים 40 מגיע מעתידים,240 מגיע מבני ברק שזה שני מקומות שונים,40 מהמצבה ימשיך לטיילת,240 לחלק המזרחי של בת ים על איזה פיצול הם מדברים?,אלה שני קוים שונים בתכלית 2.קוים 39,139,239 בקטע גדול בתל אביב יש להם כפל מסלולים,קו 239 הוא מבצע חיבור בין צפון דיזנגוף לדרום-מזרח תל אביב שקו 9 ימשיך לבצע,ויסע בציר מקביל לקו 204 ,לפני שמבטלים קוים חשובים ויבדקו אם הקוים החדשים לא יהיו כפילים של קוים אחרים,אין בעיה עם כך שיפתחו אותם,אבל שלרא יבוטאו על חשבון קוים אחרים קו 139 יהיה קו מיותר,כי ניתן לשדרג את תדירות קו 64 שמחברא כיום בין דיזנגוף לתל השומר במקום לבטלו,63 מגיע קרוב לדיזנגוף,55 מחבר בין תל השומר לצפון דיזנגוף,39 יסע כמו 139 עד דרך השלום,קו 73 מחבר בין קרליבך לתל השומר דרך השלום ואלוף שדה,רק צריך לשדרג את תדירותו
זה בדיוק הקונספט של הרפורמה
"קוי מזלג" מאפשרים תדירות גבוהה בחלק המשותף ומעבר בין הקוים.
 

cwen

New member
יורדים
אבל בודדים מהם גם עלו בחלק המשותף
אני חושבת שאתה מגזים
המון אנשים עולים ויורדים בקטע המשותף. אני רואה אותם כשיוצא לי לעתים לנסוע בקו 40 מרמת החייל לעזריאלי. המון אנשים עולים מז'בוטינסקי וגם יורדים עד עזריאלי, והקטע המשותף ממשיך עוד הרבה אחרי זה.
 

droriko

New member
אני חושבת שאתה מגזים
המון אנשים עולים ויורדים בקטע המשותף. אני רואה אותם כשיוצא לי לעתים לנסוע בקו 40 מרמת החייל לעזריאלי. המון אנשים עולים מז'בוטינסקי וגם יורדים עד עזריאלי, והקטע המשותף ממשיך עוד הרבה אחרי זה.
אני לא יודע מה נקרא אצלך המון
אבל רק מיעוט קטן מהאוטובוס עושה את זה. כשאתה יוצא מעזריאלי לכיוון בת ים אתה כל כך מפוצץ שאי אפשר להעלות עוד אנשים, ככה שה"המון" שירד בעזריאלי לא ממש עזר לעומס.
 

nitsansh

New member
אני לא יודע מה נקרא אצלך המון
אבל רק מיעוט קטן מהאוטובוס עושה את זה. כשאתה יוצא מעזריאלי לכיוון בת ים אתה כל כך מפוצץ שאי אפשר להעלות עוד אנשים, ככה שה"המון" שירד בעזריאלי לא ממש עזר לעומס.
ובין עזריאלי ובת ים לא יורדים?
 

nitsansh

New member
יורדים,אבל לא הרוב
אני אצתרך לכתוב את זה עוד הרבה בשירשור הזה?
מה שהיה זה לא בהכרח מה שיהיה...
מכיוון שיש קוים מקבילים בחלקם אפשר לצפות שהנוסעים בחלק המשותף יתחלקו ביניהם
 

cooldan612

New member
שנויים במסלולים שלא פורסמו עדיין
אני מבקש לא להגיב על המסלולים החדשים כי נערכים תיקונים ברגעים אלו ממש בנושא נא להמתין לפרסום רישמי ובלי ספוקלציות בנושא זה כי יש שיפורים במסלולים. תודה
האם כל האוטובוסים בקו 43 של דן יהיו מפרקיים?
 

cooldan612

New member
נראה לך... המגמה היא להוריד מפרקיות.
כיום יש איזה 6 או 7 מפרקיות בקו. אני מניח שכך זה יישאר.
אני פשוט שאלתי בצ׳אט
ושם ענו לי שבין הקווים שישררו המפרקיות זה קו43. שנאמר, שיש לי הרגשה שבקו זה רוב האוטובוסים יהיו מפרקיים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה