שני דפים שעיצבתי בזמנו למשחק

Serpent Axis

New member
שני דפים שעיצבתי בזמנו למשחק

לפני כשנה(?) אני והמייג'ור מצאנו את עצמו בהזדמנות נדירה לשחק ביחד, כשני שחקנים תחת מנחה אחר, במשחק Vampire: The Masquerade. במידה ואתם קוראים את זה בעצלתיים ומושכים בכתפיים בלי להבין למה זה מיוחד - תזכרו שישראל היא מו"דלנד. אם זה לא מו"ד, זה לא משוחק בשום מקום ואף אחד לא יהיה מוכן לגעת בזה גם עם מקל. נדיר מאוד למצוא דברים אחרים. אז עוד למצוא מישהו שמציע לנו בבת אחת להריץ משחק כזה הוא מישהו שעונה על כמה קריטריונים מאוד נדירים בישראל: 1) בן אדם אחר שמכיר את המשחק, 2) מעוניין לשחק אותו, 3) פנוי לשחק אותו, 4) שיחק אותו בעבר ו-5), מוכן להריץ בו משחק מרצונו החופשי.

המשחק עצמו נפל אחרי שתי פגישות.
כל מה שאני יכול להעיד על הפרשה הוא שבאמצע הפגישה השנייה עצרנו את המשחק כדי שאני ועוד שחקן נקפוץ למטה לקיוסק כדי למלא מחדש את תחמושת השתייה והחטיפים, בזמן שהמייג'ור נשאר לבד עם המנחה. מעולם לא גיליתי מה נאמר בין השניים - אני יודע רק שכשחזרנו, חמש דקות אחרי זה, המנחה החליט שהמשחק לא הולך ושהוא לא יכול להריץ יותר בזמן הקרוב. אני יכול רק לשער שהשיחה ביניהם כללה שימוש לא חוקי בכוחות ג'דיי. לא ברור אם אלו היו כוחות ג'דיי לשימוש עצמי.

בכל אופן, הדבר היחיד שנשאר מהמשחק הזה הם שני דפי דמות שעיצבתי, לדמות שלי ולדמות של המייגו'ר.

הנה הראשונה, הדמות של המייג'ור.
הוא שיחק ערפד משבט ברוחה, אני לא זוכר בדיוק מה היה הקונספט שלו, אבל אני חושב שהוא היה סוג של Fixer של העולם התחתון.
המייג'ור בחר את התמונה והעיצוב לבקשתו, כולל קעקוע על גב היד של הדמות שהוא רצה להוסיף. את העיניים חתכתי מתמונה של זאב כדי לנסות להעניק להם מראה קצת יותר על-טבעי.
 

Serpent Axis

New member
(הדמות שלי)

זו דמות שחשבתי עליה בתור מעין אצבע משולשת ל"דמדומים".

בחייו מוריארטי היה נגר פשוט, ערירי ואחד אותם אנשים עלומי-שם שנבלעים בין ההמון של רחובות ניו-יורק. הוא מת באותו אופן עלום, תחת ניביו של ערפד משבט מלקוויאן שהקים אותו לתחייה מסיבות שרק מלקוויאן אחר היה מבין, ומאז הוא נותר באותו בית בו חי עם אלמנתו, חבוי בצללים שרק הוא הכיר. כשנכנסה לשם משפחה חדשה, זוג בורגנים ובתם בת-העשרה המעורערת, הוא נותר שם בתור עוד אחד מסודות הבית הישנים. בלילה הוא קם, ניזון מהבורגנים הישנים ומשגיח על הנערה בסתר. כשאירועי המשחק התחילו, זו הייתה הפעם הראשונה שהוא יצא מהבית ודיבר עם אחרים מזה עשרים שנה.

החלפתי את הדמות תוך פגישה אחרי שהרגשתי שהדמות קצת אפלה ומטרידה מדי עבור השחקנים האחרים (ספציפית שחקן אחר שהיה חדש למשחק ודי רגיש).
 

DDN

New member
אהבתי את העיצובים

זה תמיד היה תחום שהיית חזק בו.
מזכיר לי שלפני כמה זמן ניקיתי את הגלריה של הטלפון, מצאתי שם ציור שציירת של אמדיאה. ישן ישן.
 
למעלה