שרון עזב ולקח את כל העבריינים שהביא

kkkkli

New member
שרון עזב ולקח את כל העבריינים שהביא

במהלך שלוש השנים האחרונות נוצר הרושם שמרכז הליכוד כולו מורכב מנוכלים מושחתים ורודפי בצע, ואני חושב שיש אמת בדבר . אבל אם תבדקו טוב טוב מאיפה הגיעו הגורמים המושחתים תראו שרובם הצטרפו למפלגת הליכוד רק במערכת הבחירות האחרונה (2003) ומכאן אולי הזינוק מ19 ל40 מנדטים. בדיעבד אולי עדיף היה להריץ לראשות הממשלה מועמד אחר למשל ביבי לזכות בראשות הממשלה עם נניח 30 מנדטים אבל 30 ח"כ של הליכוד ההוא היו מייצגים הרבה יותר טוב את השקפת עולמו של הליכודניק האמיתי. לשמחתי שרון פרש ולקח איתו את כל הגורמים העוינים לליכוד ולמדינת ישראל. אני מקווה שהבוחר לא טיפש ויוכל להבין כי הגורמים העבריניים ממרכז הליכוד הם בעצם שותפיו של שרון של שרון למפלגה החדשה. ולכל ההמונים מתנגדי ההתנתקות ובוחרי הימין האמיתי, צריך לאחד את כל הימין כל מפלגות הימין כי ליכוד שבור כמו ששרון_חסר_המוסר השאיר, לא יוכל להנהיג מדינה, כולם להתאחד סביב מפלגת ימין גדולה מאוחדת מפלגת חירות אמיתית ורק כך נוכל להביא מפלגת ימין לשלטון.
 

yuvi55

New member
שרון עזב את הליכוד בגלל מורדי הימין

שרון עזב את הליכוד כי המורדים עשו לו את המוות,ובקושי אפשרו לו להעביר החלטות מדיניות שראה בהם צורך לקידום השלום. הוא השאיר מאחוריו את כל המאפיות של מרכז הליכוד וכל המושחתים למיניהם, ראינו את השחיתות בפריימריס האחרונים, משהו כמו בדרום אמריקה. נכון , שלשרון יש תדמית של שלטן, אולי רודן, אבל הוא היחידי שמזיז דברים,כמו בולדוזר, בכל נושא בוא עסק, ביטחון, חקלאות,תעשייה, תשתיות,שיכון וראש ממשלה, רק הוא היה מסוגל לעשות כזאת התנתקות, אין עליו.
 

kkkkli

New member
לצערי השקר עובד גם עליך..

תראה אני לא יכנס איתך לויקוח אם ההתנתקות היתה צודקת או לא. אני רק אגיד לך שאפילו אם היא היתה צודקת וזה נדע רק בעתיד אני יכול להגיד לך שהאישור שלה לא היה מוסרי כיוון שהוא כלל התעלמות מהבוחרים שרון היה צריך ללכת לבחירות\משאל עם לפני ההתנתקות ואם הוא היה זוכה לראשות הממשלה לאחר ההצהרה על ההתנתקות היא היתה באמת לגיטימית. כמו שאמרתי קודם לצערי המניפולציות של שרון עבדו הוא נכנס לליכוד ולהזכירך הוא בעצמו מסובך עם החוק ובנו בכלל עבריין מורשע אז אל תגיד לי שהשחיטות נובעת ממרכז הליכוד היא נובעת בדיוק מהחלק שבאורח פלא הצטרף לליכוד עם התמודדותו של שרון. ודבר נוסף אני לא מבין למה קוראים להם מורדי הליכוד אם הם הרוב והוא המיעוט? שרון הוא המורד האמיתי שבגלל הגורמים המושחטים שהכניס לליכוד הוא נבחר לראשות הליכוד.
 
משאל עם

מעולם לא השתמשו במשאל עם על מנת לקבל החלטות במדינה. מדוע דווקא כעת, היה ראוי בעיניךלערוך משאל שכזה?
 

kkkkli

New member
האמת שאלה חכמה שהרבה שואלים, אז ככה

זה נכון שהחזרנו שטחים בעבר (למשל סיני,לבנון אם זה נחשב בעינך)ללא משאל עם. אבל קיים הבדל דק, שבמבט חטוף עלולים לפספס. ההבדל הזה, הוא שמצרים היא מדינה מוגדרת, מוכרת עם שלטון יציב יחסית שעם כל הכבוד לפלשטינאים אין. וכמובן אין מה להשוות בין הסכמי השלום עם מצרים לבין הנסיגה מעזה שהרי בהסכמים עם מצרים הובטח לך שלום וכמובן שלא התפוצצו לך אוטובוסים ברחובות, נכון גם אז היתה התנגדות מצדם אבל אבל שם נכנס השלטוי שידע פחות או יותר לרסן את כוחות ההתנגדות(על עף חיסולו של אנואר סאדת)החזיקו הסכמי השלום ,(אומנם יחסים קרים אבל לא אלימים)עד היום. אבל שלטון פלשטינאי כמו שקיים היום לא רוצה וגם אם רוצה לא יכול להשתלט על כוחות ההתנגדות (להלן אירגוני הטרור). תכנית כמו זו של מסירת שטחים בסדר גודל כמו זה, לקבוצת אנשים שחוץ מטרור ופשע שום דבר לא מאורגן אצלם וכל זה עוד בלי שום התחייבות מצידם, תכנית כזו מעולם לא הייתה ולכן תכנית ההנתקות היא תקדים בהסטוריה של מדינת ישראל ולא ניתן להשוות אותה לשום מקרה אחר. ועכשיו אתה בטח אומר לעצמך, טוב אז לא היה תקדים אז עדיין למה משאל? הסיבה פשוטה, אני ושאר התומכים במשאל היו מעדיפים בחירות שבהם היה מצהיר שרון באופן גלוי על קוונתולקיים התנתקות ומהלכים נוספים כמוהה. אם היה נבחר היה מקיים את ההנתקות אם לא אז לא. אבל למה לו לשרון ללכת לבחירות אם הוא יכול לעשות מה שבא לו, על חשבון קולות שהוא רימה? בקיצור במסגרת המשאל הוא בדק האם בוחריו מעוניינים בהנתקות, כזכור הם התנגדו למהלך, במקרה כזה היה צריך שרון לגשת מייד לבחירות ולקבל מחדש את אמון בוחריו אך הוא לא עשה זאת כנראה שחשש כי הציבור לא מאחוריו. ומה קיבלנו? מהלך שנוי במחלוקות שגרם לקרע בעם וגם בחירות בין כה וכו חצי שנה לאחר מכן בקיצור להתנתקות היו הרבה פחות מתנגדים פעילים במקרה ששרון היה ניגש לבחירות או משעל עם. בנוסף זהו מהלך של אל_חזור ואם הוא לא נכלל במערכת בחירות אתה לא יכול להיות בטוח ברצון העם. פרט לכך אני רוצה לאמר שלא כל מהלך דמוקרטי הוא מוסרי ומהלך שלא נערך תחת תנאי לחץ כמו תנאי מלחמה לא צריכה ליפול ההכרעה על ידיהם של 120 אנשים יקרים שלהזכירך הם בעלי אינטרסים וחלקם אף פועלים עלפיהם
 

nitzan111

New member
../images/Emo45.gif

צודת במאה אחוז. הבחירות האלה הן הראשונות שיש לי בהן זכות בחירה ואני מתכוונת לבחור בשרון.
 

איתיet

New member
גם האינטיליגנציה נוטפת ממך

אוסף של שטויות. כחבר תנועת הליכוד, המורד הוא שרון, המפלג והפורש הוא שרון. העם לא מטומטם. העם בחר הליכוד בגלל דרך מסויימת ולא בדרך שזהה למרצ.
 

kkkkli

New member
לאיתי

תסלח לי אני חדש בעולם הפורומים , התקוונת אלי?
 

kkkkli

New member
נוח לתקשורת לא לדבר על סיריל קרן

ולא על האי היווני וגם מימון המפלגות של עומרי לא מככב יותר מידי. שלא ימכרו בולשיט לאנשים המושחתים הגדולים ביותר הם שרון ויורשו שאולי יזכה לראות את אביו מפסיד בבחירות מהכלא.
 

kkkkli

New member
רגע אתה שואל אותי על אריק וגלעד?

הם אכן עדיין לא הורשעו אבל תנסה לחשוה למה? בסביבות החודשיים לפני פרסום החקירה הראשונה כנגד אחד מבני משפחת שרון נבחר יועץ משפטי חדש בניגוד לכל הציפיות..(מר מני מזוז) עכשיו כמובן שהוא נבחר ע"י אריק, אז מה, עכשיו הוא ינעץ לו סכין בגב? בקיצור תחשוב לבד למה הם ועוד רבים אחרים לא מורשעים,זה הרבה מעבר למה שאנחנו יודעים ומה שנדע אי פעם.
 

מורנא007

New member
לא בטוח בכלל

שמוסר חברון שהבצביע בעד הנסיגה מעזה ודאג לתקציבה, היה משאיר את ההתנחלויות בעזה על כנם.
 
עובדות, ידידי

האם צחי הנגבי, מבכירי הליכוד, שנשאר בליכוד, נקי כפיים? אמנם המקום הראשון בתחרות השר המושחת הוקנה לו בעקבות סקר דעת קהל, אולם העובדות אינן רחוקות כל כך מתוצאות אותו הסקר. האם נעמי בלומנטל לא נגעה בשחיתות? יחיאל חזן? לימור לבנת? אילו מן ה"מושחתים" עברו עם אריאל שרון אל מפלגתו החדשה?
 

kkkkli

New member
המושחתים שעברו עם שרון ומה איתו?

הוא לא מושחת מספיק ? והבן שלו, לא בדרך לכלא? ובנו השני גלעד לא נחקר בהזהרה?
 

SHRlKE

New member
ומה לגבי הרצוג

שזכה כשר הלא "מושחת" ועמד אחרי כל עמודת של המערך?
 
למעלה