שאלה טובה.
מאמינה שהם יעדכנו.
לפי עמוד הבית שלהם, הם מתכוונים לחזור לתפקוד תוך יום יומיים.
יש שם גם לינק לשירות הלקוחות שלהם
http://asos.custhelp.com/
כרגע הם ממליצים להישאר עם ההזמנות ואני מאמינה שהכל יהיה בסדר.
הם מספיק גדולים בשביל להזמין עוד סחורה מהספקים אם המלאי הנוכחי נשרף.
הזמנתי מהם הרבה בשנה האחרונה.
עד היום הם לא נתנו לי שום סיבה לא לבטוח בהם, ואני האמא של החשדניות.
לעניות דעתי, כל עוד מה שנשרף זה סחורה ולא הדאטה בייס עם נתוני ההזמנות, אין סיבה לפחד.
אבל זו רק אני.