שרשור גראמי 2016

DAN1EL

New member
שרשור גראמי 2016

טוב, אני לא יודע אם מישהו פה עדיין מכבד את הטקס הזה, אבל בכל מקרה - מה חשבתם על הטקס (למי שראה, או ראה חלק)?
מה חשבתם על הזוכים?

אני ממש לא מבין את הזכייה של טיילור סוויפט באלבום השנה, בלשון המעטה.
כאילו, טיילור, אני הולך לתת לך לסיים, אבל לקנדריק למאר היה את האלבום הכי טוב של השנה, אוקיי?
והאלבום שלה יצא ב-2014, וכאילו...וואט דה פאק? בכוח לתת לה פרסים?
את האלבום עצמו (1989) אני מודה שלא שמעתי, אבל לא אהבתי אף סינגל מתוכו (וגם לא שום סינגל אחר של טיילור סוויפט, לצורך העניין)

מחשבות נוספות:
קנדריק מלך.
מארק רונסון לאט לאט מקבל את תואר המלכות שכל כך מגיע לו כבר מזמן. כאילו, סוף סוף אנשים באמריקה מתחילים להבין עם איזה גאון יש להם עסק (כבר מזמן! כאילו, הבן אדם אחראי על כל מה שמדהים באלבום BTB של איימי, אוקיי? רק על זה מגיע לו פאקינג כוכב בהוליווד), ולתת לו את ההערכה שהוא ראוי לה.
קטגוריית ה-Best New Artist - הממ...מה אני אגיד לכם, אני לא חושב שהזכייה של מייגן טריינור מוצדקת (ובאופן מוזר היא הייתה הכי מוכרת מבין כל המועמדים השנה). למה דה וויקנד לא היה מועמד? ואל תגידו לי שהוא הוציא כבר אלבומים לפני 2016 ושטכנית הוא לא אמן חדש, כי זוטות מהסוג הזה אף פעם לא הפריעו לחברי האקדמיה של הגראמי.
כאילו, לא יודע. הקטגוריה הזאת כללה בעבר זוכים כמו הביטלס וטרייסי צ'אפמן, ובעבר הלא רחוק זוכים כמו בון איבר, איימי וויינהאוס ואדל. אני מרגיש שיש איזו מסורת מכובדת לקטגוריה הזאת (למרות ה"קללה" שמיוחסת לה) שצריכה להישמר, ואני לא בטוח שמייגן באמת הוכיחה את עצמה מעבר ללהיט אחד חביב מאוד ואחר כך כמה חיקויים יותר סתמיים שלו (בעיניי).

מה דעתכם?
למישהו יש כוח לפרסם את רשימת הזוכים המלאה, או לפחות בקטגוריות העיקריות?
 

ערן1987

New member
עוד לא ראיתי את ההופעות

אבל כן קראתי מי הזוכים.. בסה"כ מרוצה, חוץ מאלבום השנה - אני סבבה עם טיילור, תמיד חיבבתי אותה והביקורות גם היו מאוד בעד "1989", אבל זה מרגיש לי שקנדריק היה צריך לזכות כי זה מרגיש כמו אלבום (בלי ששמעתי אותו בכלל) שבאמת יזכרו אותו בעוד הרבה שנים, כזה שידברו עליו עוד ועוד, והוא גם זכה להצלחה מסחרית גדולה וגם לביקורות סופר מפרגנות כבר כשיצא. ו"1989"? קיבל ביקורות טובות מאוד, כמובן שהצליח, ועדיין, זה לא אלבום שייזכר. מישהו זוכר את Speak Now שלה, שגם זכה באלבום השנה? לא, אף אחד. דאמט, אפילו הייתי מעדיף שאמן הקאנטרי ההוא יזכה ולא היא.
&nbsp
לגבי דה וויקנד (זה לדניאל חח).. השנה זאת הייתה קטגוריה למל"מית לגמרי ב-BNA, חבל שכך. למה הוא לא מועמד? הוא היה מועמד לפני שנתיים, נראה לי שמבחינת החוקים זה פוסל אותם (מותר לך להיות מועמד בקטגוריה כלשהי, ולא לזכות בה, בשנה מסוימת ואז להיות שנה אח"כ מועמד ל-BNA.. אבל לא בהפרש של שנתיים).
&nbsp
וכן, מייגן לגמרי 2HW (יש לה כבר 2 להיטים חח.. אפילו 3). אני חשבתי שסם האנט יזכה, הוא שם עולה בעולם הקאנטרי-פופ.
 

Music Man XD

New member
לא יודע אם זה קופץ,

בכל מקרה -
&nbsp
טקס הגראמי 2016 צריך להיזכר כלילה שבו שדדו את קנדריק למאר.
"אבל הוא זכה ב-5 פרסים!", "אבל בז'אנר שלו הוא זכה!"
&nbsp
אחלה, אז מה. ב-2015 היה "אלבום השנה" כל כך מובהק, בפער כל כך גדול מהשאר - והוא To Pimp A Butterfly. העובדה שהשופטים בגראמי היו פחדנים ובחרו להעניק עוד פרס לטיילור על עוד אלבום סתמי ומעפן (מודה ששמעתי רק את הסינגלים אבל קשה לי להאמין שדעתי תשתנה אם אשמע הכל) - במקום לתת את הכבוד לאלבום השנה האמיתי - היא פשוט בושה מבחינתי! הם החליקו על השכל!
&nbsp
קחו את הפרסה הזו, וצרפו אותה לנתון הזה:
http://www.hotnewhiphop.com/hip-hop-has-won-12-of-major-grammy-awards-since-1989-news.20210.html
&nbsp
וקיבלתם תמונה עגומה מאוד.
&nbsp
ידעתם ש-MBDTF של קאניה, מהאלבומים החשובים בעשור עד כה, יצירת מופת אדירה - לא היה מועמד לפרס אלבום השנה בכלל?
&nbsp
ידעתם שפרנק אושן הפסיד בשנה שלו לממפורד & סאנס? למרות שבאותה השנה היה כמעט קונצנזוס לגביו?
&nbsp
ידעתם שזו לא הפעם הראשונה שקנדריק מפסיד את התואר הזה? גם עם האלבום הקודם שהיה ראוי לזכיה הוא הפסיד, לדאפט פאנק.
&nbsp
ויש עוד דוגמאות. לא יודע, לי זה מרגיש קצת מוגזם, קצת "עקבי".
&nbsp
 

ערן1987

New member
לגבי MBDTF

קנייה עצמו אמר שהטעות הגדולה שלו הייתה, מבחינת הגראמי, זה שהוא שיחרר את האלבום הזה יחד עם האלבום המשותף עם ג'יי זי ושזה בטח חילק את הקולות מביניהם. אבל לפחות הוא זכה על האלבום הזה בפרס אלבום הראפ.
&nbsp
וחייב לציין שהאחרון של דאפט פאנק לא רק זכה להצלחה מסחרית גדולה, הוא גם אשכרה קיבל ביקורות מצוינות פלוס ונחשב לזכייה מאוד ראויה!
 
למעלה