שרשור הודעות לנוער -רגל של אמת.

שרשור הודעות לנוער -רגל של אמת.

**** הודעה זאת לא תימחק אין בה שום דבר העובר על התקנון. הודעה ראשונה- האמת היא רונית שכבר התייאשתי מלנסות להשיג אותך בפלפון,(כמה אפשר לנסות יום, יומיים, 3 ימים? 4 ימים? שבוע?! פעם אחת ביום? פעמים ביום? 3 פעמים ביום? 5 פעמים ביום?!!!). ולכן, את זוכרת על מה דיברנו בפעם האחרונה? שאת בעוד כבערך בחודש (ושוב לא הבטחת ובלי נדר) תדעי להגיד לי ממש דברים חדשים ושאוטוטו!! הינה העינינים הולכים להסתדר, ואני מצידי אמרתי שהינה אני חורק שיניים עוד זמן ואין לי בעיה אני אדם סבלני. והינה עברו כבר תר מחודש ימים וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי... ועבר יום ועוד יום ושום דבר לא השתנה ואין שום ממש בשורה. ועכשיו אני אומר לכם, ואני מתכוון ברצינות חברי חברי הנוער, ומה שאני כותב כאן הוא לא בגלל שאני כועס עליך רונית וכו.. אני הבנתי שזה לא ממש אשמתך וזה אשמות של רון וכו... ואני גם יוצא מתוך הנחה שדיי השתדלת לעשות לנו אסיפה, אני כותב דברים אלה מתוך ייאוש עמוק האמת היא שאני כבר לא כועס, אני פשוט מבין שאת לא מסוגלת פשוט לא מסוגלת. עלינו לקחת את גורלנו בידנו! ולעשות בעצמנו אסיפה! אין בעיה, אם טל לא יכול בבית הגדול שלו ואם רונית לא יכולה בבית הגדול שלה ואם שני לא יכולה בבית הגדול שלה וגם תמיר לא יכול, אז הינה החלטתי להרים את הכפפה. ואני מציע את הבית שלי כמקום לעשות את האסיפה, ויש בוא מספיק מקום גם לכמות כפולה מנוער שינוי קיום הינה אפשר לעשות אסיפה! ויותר מכך!! נשמעו תירוצים שצריך כסף בשביל נסיעות , אז שלא יהיו תירוצים כי אני מוכן לממן מכיסי למי שירצה את הנסיעות של כל משתתפי האסיפה!! כמובן שנדאג למשקיף באסיפת הנוער, וכמובן רונית מוזמנת והיא תיהיה אורחת הכבוד ואם כך גם מתוקף תפקידה היא תיהיה המשקיפה על האסיפה. אני מדגיש ואומר מספרים חברים מסויים בתנועה איינו בסיס לעשיית אסיפה אלא אסיפה היא בסיס לקידום התנועה ופילוס דרכו של הנוער לעבר העתיד שאנחנו ראווים לו, תנועה גדולה חזקה ודמוקרטית.חוץ מזה שזאת לא הבעיה!! שתדעו שגם לפני שהייתה ההחלטה של המזכירות שצריך כיביכול 15 איש גם אז רונית לא הייתה מסוגלת לעשות לנו אסיפה, כך שה15 איש הם בעצם עוד מין סוג של תרוץ או משהו כזה. כי אני האמת היא שלא הכי מאמין שגם אם נגיד היום יש לנוער 15 איש גם אז אני לא בטוח שפתאום רונית תעשה לנו אסיפה. (ושוב רונית אני כבר לא כועס עליך). אנחנו אומנם מספר מועט... ויהיו כאלו שיגחכו לעצמם (חיחי איזה קטע 5 נערים עושים להם אסיפה).... אבל אנחנו לא נוותר ונעשה אסיפה רצינית לכל דבר וענין, נשנה את התקנון , נבחר את היו"ר או היו"רית הבאים שלנו , נחדש את עצמנו, וכל המגחכים יאכלו את את הכובע. צריך לזכור שאם רונית כן הייתה מסוגלת לעשות לנו אסיפה כפי שהתחננתי כבר לפני חודשים טובים באסיפה הזאת היו אפילו אולי מעל 8 איש... אבל איך שאני אמרתי ככל שהזמן עבר עוד חבר ועוד חבר עזב.... אני מציע שכבר בשרשור הזה, כל אחד יציע תאריך מסווים שהוא חושב שיהיה נוח לכולם, וכמו כן אם הוא מעדיף שהאסיפה תחולק לשתי ימים או ביום אחד... וכמובן הצעות למבנה האסיפה למשל מתיי תתחיל מתי תסתיים מתי נדבר על זה ועל זה וכו.. יש לנו לא מעט עבודה עד לאסיפה והמלאכה ארוכה אך התוצר הסופי שווה את המאמץ, זאת ההזדמנות אולי האחרונה לשנות את התנועה.
 
הודעה שניה.

אני כותב כאן אויל משהו שמעט ירגיז אנשים, אבל צריך להגיד את האמת. רונית קיבלה את הכבוד להיות "אדומה" בפורום נוער שינוי. צריך לזכור שכבוד זה ניתן ליו"ר הנוער, ואם נגיד אין יו"ר אז לסגנו ואם אין סגן אז לאישיות בחירה מאוד בתוך ומאוד חשובה. את קיבלת רונית להיות אדומה לפני כמה חודשים ואני לא יאצתי בכלל נגד זה ואפילו בירכתי על זה כי חשבתי שמגיע לך... אך היום לאחר ככמה חודשים טובים עם התואר הזה שלך כאשר הפעילות שלך בתור האחראית על הנוער מסתכמת בטקס זיכרון ליצחק רבין ז"ל.(שגם זה משהו שלא הכי קשור לתנועה). ולאחר שלא הצלחת לעשות לנו אסיפה ועכשיו זה לא הכי משנה אם זה באשמתך או לא(ואני בכלל לא מאשים אותך ברובך). אז אני אומר אם לנו אין יו"ר תנועה ואין לנו אסיפה, אין שום סיבה שאת תמשיכה להיות אדומה אין שום הצדק שלך יהיה את התואר המכובד הזה. איך במשפט שלמה כתוב "גם לי גם לך לא יהיה גיזרו!" לנו אין יו"ר ואין אסיפה לך גם לא צריך להיות התואר הזה. ואני כאן אני לא דורש ממך ואני גם לא אבקש משני שתסיר מעליך את התואר הזה. (לפחות לא בזמן הקורב אלא אם יתרחשו דברים חדשים). אני פשוט מבקש ממך אנא לא מתוך ממש כעס עליך אנא הסירי את התואר ממך למען כבודך ובעיקר למען כבוד התנועה.
 
הודעה שלישית

אני יודע שאולי הודעה זאת גם כן תרגיז כמה אנשים, ואולי יש אפילו שייטענו שאני חותר תחת התנועה,. אבל לא כך אני לא בה כאן בשביל להרגיז ואני אוהב את התנועה שלי ודווקא בגלל שאני אוהב אותה אני כותב את מה שאני כותב. חברים, כפי שאתם יודעים יש מה שנקרא שקר רגיל (שחור) ויש שקר לבן שהוא בה בעיקר למטרות טובות. כפי שאתם יודעים יש לנו פורום, עד היום שתקתי ולא אמרתי לגבי זה שלתנועה שלנו יש פורום למרות שהיה מעט אנשים בתנועה אבל לא ממש מעט כמו היום ולכן אומנם זה היה שקר לעצמנו ולתפוז פורומים אבל שקר לבן כי זה עדיין לטובת התנועה ועדיין ראיתי אני בתור חבר בנתעוה הזאת צורך גדול בזה שיש לנו פורום.. אבל עכשיו שבקושי יש לנו 5 חברי תנועה, אני לא מוכן להיות שקרן!! אותי ההורים חינכו אותי לא לשקר! כן מותר לשקר לפעמים שקרים לבנים אפילו אפורים אם זאת למטרה טובה! אבל עכשיו נאחנו משקרים את עצמנו ומקרים את תפוז פורומים ואנחנו מביישים את האינטגרטי שלנו!! ולכן אני בתור כותב בפורום הזה ובתור חבר תנועה שאוהב את התנועה הזאת, אשלח בימים הקרובים הצעה להנהלת תפוז פורומים לבטל לנו את הפורום (פשוט לא מגיע לנו) ולעשות לנו קומנה, שכמובן המנהלים ישארו ואתם מנהלים. תבינו!! לא מגיע לנו! יש תנועות ויש קומונות עפ פי כמה וכמה חברים פעילים בקומונת האלו שבטח מתחננים לפורום אבל לא נותנים להם!! אין לנו עדיפו תעל אף אחד, ומה שלא מגיע לא מגיע לנו. כאשר אני אראה ששוב נחזור להיות תנועה נורמלית ושוב יהיו לנו לפחות מספר חברים נורמלי בתנועה, אני איהיה הראשון שאגיד תשמעו הנהלת הפורומים חזרנו למייטבנו ומגיע לנו בתור תנועה ככל התנועות פורום משלנו.
 

תמיר1991

New member
אתה צודק, ואני אכן בעד הפיכתנו

לקומונה. אנחנו מבזבזים מקום בשרת של תפוז עם הקיקיוניות שלנו...
ולגבי הורדת התואר מרונית, לא גיבשנו דעה. אם היא רודפת כבוד, שיבושם לה, אבל די חבל לי. תמיר.
 

אשרת

New member
יש לי שאלה רצינית.

נדמה לי שנוער שינוי מכיל אולי חמש איש. עם יד הלב, מה הטעם ביו"ר לקבוצה של חמש אנשים? אתם הרי יכולים להתכנס יחד ולהגיע להחלטות משותפות גם מבלי לעשות סוג של היררכיה שהיא לא תהיה בכלל אפקטיבית.
 
זה ההבדל!

אנחנו לא קבוצה נאחנו תנועה!אין כה דבר לכל תנועת נוער פוליטית יש יו"ר!! נאחנו תנועה או לא תנועהוהסיבה היא לא שנאחנו 5 הסיבה היא שמפחדים לתת לנו כוח מפחדים לתת לנו לפרוש כנפים ולהתפתח מפחדים לעשות אסיפה!! יו"ר לתנועה זה דבר בסיסי! לשנות תקנון תנועה מידי פעם זה דבר בסיסי! ואי אפשר להעמיד אותנו ככה באוויר..צריך להגידד תאמת.אשרת את צרכיה להבין שנאחנו תנועהואני אומר לך עכשיו בשיא הרצינות,נמאס, נמאס לשחק איתנו, אחנו הנוער כל בוקר שואלים את עצמינו, להיות או לא להיות??!!תפסיקו לשחק איתנו! אם אתם רוצים תנועה אז תנועה עד הסוף אבל אם לא.אין בעיה אבל תחליטו תכנסו את מועצת שינוי או מזכירות המפלגה או מה שזה לא יהיה ותבטלו את נוער שינוי!!אני לא חוזר בדבריי תבטלו את תנועת הנוער של המפלגה!! ככה יהיה טוב לכולם! לנו יהיה יותר קל כי נוכל לקום בבוקר עם יותר ודעות! לכולם יהיה יותר קל וזהו!! דיי לשחק בנו!! זהו רגע של אמת!!
 

אשרת

New member
אפשר להבין למה אתה תוקף אותי?

אם היית טורח לעקוב את ההודעות שלי בעבר, במקום להציק לי ולשלוח לי שירים במסרים הפרטים, היית מבין שאני בהחלט בעד !!! הנוער ואני חושבת ויודעת שעתיד המפלגה הוא בין השאר בנוער שינוי! אבל .. פה כנראה אתה מקפיד לפספס. אתה משום מה מפספס תמיד את ההגיון. אתם בסך הכל 5 אנשים. נגיד , אחד יהיה יו"ר, שני סגנים, אחד המזכירות - ומה יעשה החבר החמישי? אתם בהחלט יכולים להתאסף ולקבוע לעצמכם תקנון. וללחוץ חזק למעלה, על יצירת פעילויות, ואם אתם רואים הזדמנות טובה לעשות מעשה טוב או כל דבר אחר שיקדם אותכם ואחרי כן את שינוי אז עשו זאת! לגבי, צר לי, אני לא יודעת למה אתה חושב שאני בעלת השפעה שם, אבל אני מבטיחה לך, שאני משתדלת להתרחק מכל הפוליטיקה הפנימית של המפלגה. במקרה הזה, רונית הכתובת לעזרה, לא אני .
 
קודם כל אני לא תוקף אותך.

אני קורא המון הודעות וגם שלך, ואני לא מציק, אולי את פשוט לא אוהבת שאני מנסה להיות מה שנקרא אדם נחמד אליך. וזה לא מספיק רק לכתוב או להגיד "אני בעד הנוער" צריך לעשות ולהלחם. מענין שאת רק הגבת לעינין אסיפת הנוער שכיביכול שיש רק 5 אנשים אנחנו לא צריכים לעשות אסיפת נוערו הגבת רק לזה אבל בדברים שקרובים יותר אליך כמו למשל רונית והפורום לא רצית "להתלכלך" למה לא הגבת? תני את דעתך! להגיד שנאחנו לא צריכים לעשות איספה את יכולה, אבל להגיד לרונית שמגיע לה או לא מגיע לה להיות אדומה בפורום של תנועה בת 5 אנשים את לא יכולה אה? להגיד את דעתך בנוגע לפורום של 5 אנשים את לא יכולה,... אבל רק בנוגע לאסיפת נוער את יכולה. אז אני אראה לך היגיון! אנחנו 5 אנשים בעבר היינו 6 לפני זה היינו 7 לפני זה היינו 9 הים נאחנו 5 מחר ניהיו 4 תוך שבוע ניהיו 3 ותוך חודש כבר לא תיהיה תנועה את יודעת למה?! כי כבר כל חברי התנועה יעזבו! ואת מפספסת את ההיגיון נאחנו חייבים אסיפה עכשיו אי אפשר עוד לחכות זהה עינין שלהיות או לחדול!! אם היינו עושים אסיפה ממזמן אז היה לנו אז יו"ר בראש של מעל 8 אנשים והיום היה לנו יו"ר בראשם שמעל 15 אנשים! את יודעת למה? כי היה מי שמוביל אותנו! מי שעומד בראושנה ואז הוא היה מחליט על פעולה כזאת וכזאת, והיינו מחליטים איתו ואז גם היה לנו תקנון נורמלי וכו.. את מגזימה! למה את כמניסה דבירם סתם? מישהו אמר 2 סגנים? יעלה בדעתו של מישהו כזה דבר? יהיה יו"R אחד ומקסימום סגן אחד (ואגב אם נחליט שיהיו 2 סגנים גם כן זכותנו) אם נורמלי זה שיש לפורום הזה 3 מנהלים! אז תאמיני לי שונרמלי שיהיה לנתועה הזאת אפילו 5 סגנים טוב? וושב יהי יו"ר אולי סגן יו"ר אני מניח שנבחר נציג אחד למועצת שינוי, ושוב האסיפה זה הדבר בנתים אולי היותר שולי. החושב הוא שינוי התקנון הצעות לסדר, שינוי טופס ההצטרפות תוכנית פעולה וכו.. החבר החמישי ישחק דוקים, או ... יצטרף בתור מנהל רביעי לניהול הפורום הענק הזה.. (הרי לא מספיק 3 מנהלים). אני לא יודע עד כמה את בעלת השפעה, אבל את בטח בעלת השפעה יותר גדוהל ממני ובתנועה של 225 חברים בתור אחת במתוך 225 יש בך כוח רב. ולא רונית בעינין הזה לפחות כבר לא ממש הכתובת לעזרה, אנחנו צריכים לקחת את גורלנו ביידנו.
 

אשרת

New member
אני אגיב על מה שבא לי.

אנ לא צריכה לתת סיפוק ליצרים המוזרים שלך.
 
ואם נאחנו נרצה להיות

להפוך לקבוצה!! אז תנו לנו איסיפה מישהו יציאה את זה ואם יהיה רוב אנחנו אפילו נודיע מאיתנו לתנועה שנמאס לנו להיות תנועה ואנחנו רוצים להיות סתם קבוצה של 5 ילידם שלא יודעים מה הם רוצים לעשות עם עצמם וזהו. אבל לא נאחנו ילידם נבונים ובוגרים שיודעים מה הם רוצים מעצמם ומה הם רוצים לעשות ואנחנו רוצים לשנות!
 

תמיר1991

New member
../images/Emo45.gif

לטעמי, אסף צודק. הגיע הזמן לקחת את גורלו בידנו. אם לא תהיה היענות נוספת לכך נוסף עלי, או אסיפה אלטרנטיבית לכך, אני עוזב. ככה תישארו ארבעה... חייבים להחזיר את הנוער לקדמותו. תמיר.
 
למעלה