שרשור הכרות קצרצר לכל חברי הפורום החדשים.

roteria

New member
../images/Emo82.gif

שם:רתם אזור מגורים: ת"א הכי מתחבר/ת לפעילות בתחום: בעיקר שילוב מאבקים. זב"ח, מגדר, אקולוגיה, אנרכיזם וכו... מכיר/ה את הסלון: מתנדבת שנתיים + משהו חמוד על עצמי: אני יודעת את בת הים הקטנה בע"פ... הדבר האנרכיסטי שהכי בא לי לעשות עכשיו: שאלה מוזרה... פועל/ת בעיקר: בסלון... בפרופיל חדש וזב"ח תמונה חמודה:
 

אורי 0

New member
אם כך

שם: אורי אזור מגורים:מַדִינַת בַּית אלמַקדִס (ירושלים) הכי מתחבר/ת לפעילות בתחום: טרנסג'נדריוּת, פלסטינים, פמיניזם מכיר/ה את הסלון: מלידתו עד לפני 3 שנים. משהו חמוד על עצמי: אני בן 44. הדבר האנרכיסטי שהכי בא לי לעשות עכשיו: ללכת לתל אביב, כל הדרך (טוב עד בן שמן לפחות)/ להרצות בכנס אקדמי כשאני לבוש... פועל/ת בעיקר: לא פועל כרגע (להזמין טכנאי). תמונה חמודה:
 
אה

קוראים לי דניאל וזהו, אין לי עוד מאפיינים אישיותים. לפעמים אני כותב מהמשתמש jewish swastika יעני
 

YASMINR10

New member
גם אני מצטרפת ../images/Emo3.gif

שם: יסמין אזור מגורים:תל אביב הכי מתחבר/ת לפעילות בתחום:זב"ח מכיר/ה את הסלון:כן אבל עוד לא יצא לי להיות שם
משהו חמוד על עצמי: אין לי הדבר האנרכיסטי שהכי בא לי לעשות עכשיו:מהפחה טבעונית
פועל/ת בעיקר:ממש קצת באנונימוס
תמונה חמודה:
 

קטרפי

New member
אין לך משהו חמוד על עצמך¿../images/Emo2.gif../images/Emo110.gif

אפילו אני כבר חשבתי על כמה
 

b0redavid

New member
מזל טוב! ../images/Emo65.gif

שם: דייוויד אזור מגורים: ת"א הכי מתחבר/ת לפעילות בתחום: זב"ח מכיר/ה את הסלון: את הישן, בחדש לא הייתי. משהו חמוד על עצמי: אני חושב שהמילה "גויאבה" מצחיקה. הדבר האנרכיסטי שהכי בא לי לעשות עכשיו: לאכול במבה - מה? אמרנו כרגע! פועל/ת בעיקר: זב"ח - עבר תמונה חמודה: חמודה/עצובה, 4 גורי חתולים נטושים (היו 5
) שאני ובת זוגתי מטפלים בהם כבר חודש+ ומחפשים בתים אוהבים אצל אנשים שמאמצים בע"ח לא ע"י גזע/צבע! שמבינים את הזכות הגדולה בלחיות עם בע"ח יותר נחמדים מאיתנו.
 

n0n

New member
הי :)

שם: מעין אזור מגורים: נגב, כרגע בפנימייה בירושלים הכי מתחבר/ת לפעילות בתחום: זכויות בע"ח וזכויות אדם (זה ספציפי) מכיר/ה את הסלון: יש משהו מעבר לפורום? משהו חמוד על עצמי: אין הדבר האנרכיסטי שהכי בא לי לעשות עכשיו: לשחרר בע"ח ממשקים פועל/ת בעיקר: עוד לא... יום נפלא לכולם!
 

n0n

New member
../images/Emo13.gifתודה

(סליחה על הדיליי ראיתי את זה רק עכשיו - אני לא מספיקה להגיע למחשב)
 

SOD220

New member
טיפ שלי!

פרטיי האישיים לא כל כך חשובים כמו המסר שברצוני להעביר: חיבור ואיחוד בין כל בני האדם הוא המפתח לטוב האמיתי! כי כל אדם הוא עולם קטן וכולנו תאים מגוף אחד אז בואו נתייחס זה לזה באהבה ובינינו יתגלה האור והשלווה. זה לא מיסטי ולא דימיוני- זה קורה עכשיו! יחס גורר יחס אז כדאי לשים לב איך אני מתייחס..
 
../images/Emo140.gif

ולכן הפרטים הם לא כ"כ אישיים אולי מלבד שם, אפילו כתבתי איזור מגורים ולא מקום ניתן היה להבין את זה כדרום צפון וכאלה... אבל לגמרי איתך!
 

שפוצי

New member
אז..

שם: נטע אזור מגורים: ירושלים הכי מתחבר/ת לפעילות בתחום: בעלי חיים מכיר/ה את הסלון:לא ממש משהו חמוד על עצמי: האמ בהיגמלות מחלבה..יש לי קריז מזה באמת.. הדבר האנרכיסטי שהכי בא לי לעשות עכשיו: לגרום לבעלי חיים לשלוט על העולם פועל/ת בעיקר: לא יכולה לראות חיה במצב לא טוב ולהתעלם תמונה חמודה: האמ קצת מוקדם מידיי.. בהמשך..
 
אני מוכרח להודות שאני מעט משועשע

פורום הנושא בגאון את דגל האנרכיזם מהווה חלק מתפוז...חברה ציבורית שבפעם האחרונה שבדקתי בהחלט משחקת את המשחק הקפיטליסטי.(זהירות ספקולציה: זה מוביל אותי לחשוב שאולי האנרכיזם פשט את הרגל ולא מהווה עוד איום על הסדר הקפיסטלסטי, ולכן אפשר לבצע הכלה שלו-ע"ע חולצות צ'ה גווארה
. אגב,זה מזכיר לי שפעם מצאתי אתר קזינו שהכתובת שלו היא fightimperialismstandtogether.org
מילא. לא ממש אנרכיסט. הנושאים שאני מתעניין בהם הם הסדר הקפיטלסטי, מדינת הלאום, תרבות ותקשורת המונים. הדבר הכי אנרכיסטי שבא לי לעשות עכשיו: לשרוף את ידיעות אחרונות, אד באסטינג, להחשיך את ערוך 2. לגרום לחברות התרופות לפתח תרופה לאפילפסיה במקום להנות מסבלם של מליוני אנשים בגלל בצע כסף. מכיר את הסלון, לא ביקרתי בו. קורא לפעמים באתר של אייל רוזנברג קטעים-קטעים.
 
למעלה