שרשור הכרות

me123

New member
בעצם יש לי סקייפ!!!

למרות שאני לא יודע מה לכתוב כדי שימצאו אותי.
 
אחלה פורום ,נעים מאוד

טוב אז ככה אני מנהל רדיו אינטרנטי ,הייתי אומר הגדול ברשת רדיו ClickFM אממממ בעצם אני לא אוסיף מילים אני מעתיק לכם משהו שכתבתי באתר שלי כמעריץ של נלי והכל קרה לאחרונה שנייה מחפש את זה :) נלי פורטדו: יחידה ומיוחדת ראובן לוי מספר מה גרם לו להתאהב בנלי פורטדו, ובין השורות מגלה: זה לא רק בגלל איך שהיא נראית... מאת: ראובן לוי ,2007/04/22 הכל התחיל לפניי חודשיים, נסעתי עם משפחתי לצפון הארץ לצימר באחד הקיבוצים. יום למחרת, ביום שישי סגרירי מעט, שקט תרתיי משמע, הנפש רגעה מלחץ העיר ונחתי לי על מיטת הצימר. הדלקתי את הטלויזיה על ערוץ MTV ופתאום ראיתי אישה מדהימה ביופיה, מושלמת שנראית כמו הדוגמנית הכי יפה. היתה זו נלי פורטדו בסינגל/קליפ החדש שלה דאז "Say it Right". בתחילה לא זיהיתי אותה כי השיר לא היה מוכר. לאחר שהתרכזתי הבנתי שזו ה-זמרת: אחת הפופולריות היום בעולם המוסיקה, עם הקול שמזוהה רק איתה ואי אפשר לטעות. אז מי היא אותה זמרת ששבתה את ליבי ואני מעריץ אותה ? נלי נולדה ב-2 בדצמבר 1978. הוריה הם שילוב של קנדיים ופורטוגזים. בשנת 2001 הוציאה את אלבומה הראשון שמזוהה עם השיר "I´m Like A Bird", אלבום שהצליח בכל העולם, וגרר אחריו עבודה על אלבום נוסף, שני במספר. בשנת 2006 הוציאה נלי אלבום נוסף "Loose". הפעם נלי נשמעה שונה ובוגרת, ויש האומרים שהשינוי חל בזכות שיתוף פעולה מלא באלבום עם הזמר, המלחין והמפיק האמריקאי Timbaland. האלבום זכה להצלחה מסחררת בכל העולם והוא מזוהה עם השירים "טורפת הגברים" ועוד שיר נוסף "הבטחות". הסינגל "טורפת הגברים" (ManEater אם עוד לא הבנתם) כבש כל מצעד אפשרי בעולם ולא ירד משידוריי תחנות הרדיו חודשים רבים. השירים של פורטדו מאוד מאופיינים בקול שונה שהוא רק שלה. אני לא חושב שישנה זמרת שמזכירה אותה. השירים שלה משלבים מגוון רחב של מוסיקה, שימוש בשפות שונות וכליי נגינה רבים. לאחרונה קיבל הרדיו את סינגל הרימיקסים של הלהיט האחרון "Say it Right", ובאולפנינו לא מפסיקים לרקוד :) לאלו מכם שיקנו את הדיסק - תהנו מהשירים, אבל אל תשכחו להסתכל על עטיפת האלבום משניי צדדיו - פשוט מושלם.
 
מסכים עם כמעט כל מילה

רק תיקון קטן אחד לשיר של נלי לא קוראים "הבטחות".. זה פשוט הכיר שלה שאני הכי אוהב אז זה נושא רגיש.. הבטחות זה פרומיסס ולשיר קוראים פרומיסקיואס שזה משהו זול כזה.. חח! חוץ מזה אחלה דברים כתבת על נלי.. והיא מלכהה!
 
עונהההההה!===>

שם: עומרי (לביא) גיל: 19.5 זמר אהוב: דנידין , שון פול, ג'אסטין (לפעמים). זמרת אהובה: נלי פורטאדו (דאא), ג'ניפר לופז שהיא הזמרת הכי הכי יפה שיש, ביונסה, מאיה בוסקילה- האישה והקול!, וכמובן ג'סיקה סימפסון ה100ממת. להקה: pussycat dolls המושלמות, ודסטיניז צ'יילד איסיקיו- במסרים מסנג'ר- בעעע סקייפ- מה זה??? ספרו קצת על עצמכם- מאוהב בדיסק של נלי ובדיסק JLO איך הכרתם את נלי? כמובן מהשיר ILAB ולקח לי שנה להבין שזה אני כמו ציפור ולא "אני מחבבת ציפור" חח שיר אהוב של נלי- הכי הכי הכי יפה שלה בעולם Promiscuous וגם- On the Radio+ TOTL+SIR תמונה --> :)
 

avivoOsh2

New member
אני :]

שם: אביב גיל: 13 זמר אהוב: ג'סטין טמברלייק ועוד כמה חח זמרת אהובה: פרגי, סיארה , וונסה הדג'נס נלי כריסטינה אבריל מיסי אליוט ועוד
להקה אהובה: אוונסנס סינרגיה בלאק אייד פיז MCR ניקלבאק FOB ועוד מלא ;) איסיקיו: X מסנג'ר: במסרים^^ סקייפ: X ספרו קצת על עצמכם: קרצייה מהלכת.
ולשאלה-איך הכרתם את נלי? מ-I'm like a bird הענקי
^^ שיר אהוב של נלי: SIT
תמונה שלכם: נוותר. טוב !? S:
 

CapitanSparrow

New member
יו! יו!

שם: ירדן גיל: 716 זמר אהוב: לא יודעת. |: זמרת אהובה: כריסטינה, מדונה, נלי... להקה אהובה: בקסטריט בויז איסיקיו: מסר מסנג'ר: כנ"ל סקייפ: - ספרו קצת על עצמכם: ממ, אני אובססיבית לסרט שודדי הקאריביים.
וCSI זו הסדרה הכי שולטת!
חיחיחיחי. ולשאלה-איך הכרתם את נלי? שמעתי turn off the lights בMTV שיר אהוב של נלי: try תמונה שלכם לא אחראית להקאות
 

West Doll

New member
../images/Emo192.gif

שם: חן. גיל: עוד חודש, 18. זמר אהוב: אין מישו ספציפי
זמרת אהובה: הרבה... להקה אהובה: מלא
[מה, אין לי כוח לחשוב] איסיקיו: בקושי מתחברת. מסנג'ר: [email protected] סקייפ:
ספרו קצת על עצמכם: אני מסטולה מה, לא מספיק? ולשאלה-איך הכרתם את נלי? ממזמן...מאחותי
שיר אהוב של נלי: כמעט את כל האלבום האחרון, הרבה מהראשון וקצת מהאמצעי
[אני בתגובה מהירה אז אין תמונה
]
 
../images/Emo60.gif

שם:מעין גיל:17 וחצי זמר אהוב:אביב גפן,עברי לידר זמרת אהובה:נינט טייב,נלי פורטדו
להקה אהובה:דיימונדז,היהודים,סינרגיה,אוונסנס[נו מה,קשה לי לבחור אחד
] איסיקיו:346114834 מסנג'ר:[email protected] סקייפ:barefoot89 ספרו קצת על עצמכם:ממ אני אוהבת מוזיקה
ולרקוד
ולשאלה-איך הכרתם את נלי?כמובן מהקליפ הראשון שלה.. איים לייק א בירד:) שיר אהוב של נלי:יש מלא
תמונה שלכם
אני במהירה, תסלחו לי? :)
 
עונה [=

שם: נתנאל גיל: 18 זמר אהוב: אביב גפן
זמרת אהובה: בריטני ספירס, שירי מימון, כריסטינה אגילרה, נלי פורטדו, מדונה, פינק, קליס ועוד... להקה אהובה: אוונסנס איסיקיו: רק בפרטי נותן מסנג'ר: [email protected] סקייפ: ספרו קצת על עצמכם: אוהב לצאת לבלות, לקנות בגדים, להיות עם החבר'ה, לשמוע מוזיקה כמובן! ובלי סיגריה... איך אפשר שלא? ובחוג ריקוד [= ולשאלה-איך הכרתם את נלי? נלי, אוו.. נלי. מאיים לייק א בירד
שיר אהוב של נלי: All Good Things תמונה
קצת ישנה.. אבל אני אוהב אותה
ולמנהלים - חשבתי לפנות לתפוז לפני לא מעט זמן על מנת לפתוח פורום נלי פורטדו אך מסיבות אישיות לא עשיתי זאת. יש אפשרות שלפחות אני אהיה אדום בפורום? אני מבטיח לתרום הרבה לפורום.
 
למעלה