שרשור התוכנית השבועית לתאריך 1.3 יוצא לדרך

ליאור144

New member
שרשור התוכנית השבועית לתאריך 1.3 יוצא לדרך

היום יהיו איתנו : ליאור שליין גורי אלפי אורנה בנאי וחבר הפאנל ה4 יהיה דני סנדרסון :}ח''כ שיהיה איתנו היום הוא השר גלעד ארדן בנוסף יהיו איתנו גם : מורן אטיאס והראל סקעת ובסוף התוכנית דני סנדרסון ישיר לנו כשהוא מביא איתו את תמר אייזנמן המצוינת מלהקת הלילה שזכורה לטובה :}
 

ליאור144

New member
תוכנית טובה :}

הסטלבט בהתחלה על דני איילון מתחיל לתפוס
הקטע וידאו מערוץ 2 עם התקלה בשידור היה גדול
.אהבתי תרעיון של אורנה לקבוע את החתונה על הגמר כדי לגרום רגשות אשם
.אהבתי תרעיון של שליין להחליף בין רמלה לרמלה
טוב. אכזרי להחליף את המשוך בדחוף
.גורי ואורנה בתוך ערוץ הקניות שנהיה בית האח הגדול
.ליאור נעלם ל3 שנים בערוץ 10
בדיחה שלא נס ליחה ערוץ 10 הזה. הראיון עם הראל סקעת היה עוקצני. גורי נתן שאלת פתיחה טובה עם ההד ארצי
.כל העצות שניתנו לו היו הזויות במיוחד לדעתי
.אנחנו נאחל לי לי ולי בהצלחה
. הראיון עם גלעד ארדן היה נחמד אהבתי תעקיצה שלו שהם ממחזרים בדיחות
.גם הירידה על שליין והקסדה הייתה קטלנית
.מי בוכה יותר תינוק בן שנה או מופז
.העקיצה שלו לרון קופמן הייתה אכזרית לדעתי אבל מובנת יש לו פה מלוכלך .השיחה על העמלות בינו לבין גורי הזכיר לי את הפינה הישנה מימי הלילה''עמלה או לא עמלה'' נכון גלית ? מאיה ואייל שוב חזרו היום והפעם נכנסו בחיפה :}גדול שהם הביאו ''ריאה'' איתם זה ההומור ששייך להם.מאיה ממשיכה להכות את אייל מה יהיה עם זה
.חיפה לא יפה היא פשוט ממוקמת ליד נשר
אני אוהב אותם אין עליהם. השיר של דני בסוף היה נהדר .היה נחמד לראות את תמר אייזנמן שוב בפריים התגעגתי אליה. איזה מבאס שלא יהיה שבועיים תוכנית עכשיו
הוא אמר שבוע הבא מלכת היופי ואחרי זה יש את הקדם ארוזיון הרי.
 
התוכנית הייתה סבירה

לדני סנדרסון היו הרבה בדיחות שחוקות שבקושי סחטו ממני גיחוך של אמפתייה. במחשבה שנייה, הוא לא בדרן אז אפשר להבין... (בצעירותו הוא לא כתב/ כיכב במספר מערכונים? כנראה שחוש ההומור שלו קהה מעט עם השנים בהן לא עסק בתחום...). הראיון עם גלעד ארדן היה אחד המצחיקים, כמו גם התכנונים לערב הגמר של "האח הגדול"
- להחליף בין רמלה לרמאללה
, להחליף "משוך" ל"דחוף"-ענק! גורי הספיידרמן בעמוד הראשי של העיתון
. הפינה של מאיה ואייל הייתה עם רגעים סבירים ועם רגעי שפל. הם תמיד משחקים על הגבול הדק של הטעם הטוב... יש להם עכשיו יותר משבועיים לכתוב פאנצ'ים על מקום אחר. נקווה שיתעלו על עצמם. מחיצת האף של אייל באמת לא הייתה לעניין. אני מקווה שהם לא עשו יותר מדי טיירים על הקטע...
 

OOOO0

New member
ואו, היה פשוט מעולה!

תוכנית מצויינת, נהניתי מכל רגע. דני סנדרסון השתלב מצוין. הראיון עם גלעד ארדן היה מצחיק מאוד, הג'ינג'ים היו גדולים כרגיל, הראל סקעת היה מדהים וזורם גם הוא, וגם השיר בסוף של דני עם תמר הנהדרת היה מגניב וקליט. כן, גם לי השיחה על העמלות הזכירה את הפינה "עמלה או לא עמלה". איזו באסה שעכשיו שבועיים לא תהיה תוכנית......למה הכל צריך ליפול דווקא ביום שני? אה, ואם תהיתם למה בסוף מורן אטיאס לא הייתה, היא פספסה את הצילומים בעקבות עיכוב לא צפוי בשדה התעופה:http://www.nrg.co.il/online/7/ART2/070/628.html
 

S™eX

New member
תכנית מצוינת!

שליין,גורי ואורנה היו מעולים כרגיל ודני סנדרסון השתלב יפה... אהבתי במיוחד את הסיכום השבועי ואת ההצעות להראל סקעת לייצוג בארוויזיון: "זה באוסלו נכון? אל תחתום על שום דבר!"
ועכשיו,כמה דברים שלא לגמרי ברורים לי: מה גורי וארנה עשו בערוץ הקניות? מי זאת תמר אייזמן? מה הקשר בין אפוד זוהר,קסדה ויחסי מין? ומה זאת אומרת שלא תהיה תוכנית שבועיים?! מתי הם אמרו את זה?
 

OOOO0

New member
אז ככה:

1. גורי ואורנה לא באמת היו בערוץ הקניות, זה היה מערכון פארודיה על הכניסה של ארז טל ואסי עזר לבית האח הגדול לפני שבוע. 2.תמר אייזנמן היא זמרת מדהימה, והיא מופיעה בין השאר גם עם דני סנדרסון. אתמול היא הייתה אחת מזמרות הליווי שלו. אנחנו הכרנו אותה לראשונה בתור הגיטריסטית מתוכנית "הלילה". 3. את זה גם אני לא ממש הבנתי... אני מנחשת שזו הייתה בדיחה על זוגות שרוצים להתבודד ולהתמזמז בטבע ולא יכולים כי הקסדה והאפוד הזוהר מסגירים אותם. 4. שליין אמר בסוף התוכנית שבשבוע הבא טקס מלכת היופי ובעוד שבועיים הקדם אירוויזיון ולכן לא תהיה תוכנית שבועיים.
 

S™eX

New member
אממ

1.אהה,אני פשוט לא כל כך עוקבת אחרי "האח הגדול" אז לא הבנתי את המערכון...אני צריכה לראות את הקטע שוב. 2.כן,אבל היו שם כמה זמרות ליווי. 3.
יש מצב שהיא התכוונה לזה... 4.איזה עצבים!למה הם חייבים להפיל את הכל על המשבצת הזו?
 

OOOO0

New member
היא זו שהייתה הכי קרובה אליו

הנה תמונה שלה: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5:071212-tamar_eisenman.jpg וכן, זה ממש מעצבן שהכל יוצא ביום שני, כנראה זה היום הכי חלש של "רשת" מבחינת רייטינג אז הם החליטו להלביש את כל השידורים המיוחדים על היום הזה כדי להרים אותו וכדי לא לפגוע בימים אחרים.
 

S™eX

New member
כן,אה

,שמישהו יסביר כבר איך ל"צחוק מעבודה" ול"שבוע סוף" יש רייטינג יותר גבוה מ"מצב האומה", זה פשוט מעצבן!
 

OOOO0

New member
נכון...

בעצם רק עכשיו, שנים אחרי ש"משחק מכור" ירדה סוף סוף מעריכים את ההומור שלה ואומרים כמה מצויינת היא הייתה וכמה היא חסרה היום. אז זלזלו בה והעדיפו את "ארץ נהדרת" על פניה.
 
זה מה שירים את יום שני?!

להלביש את "השידורים המיוחדים" ולהפשיט למחצה בנות עשרה... "טקס מלכת היופי" זה מה שיעלה את הרייטיניג?! אולי במגזר הגברי ו/או הפדופילי (ויעלה שם גם דברים אחרים...), ו/או במגזר המשועמם שלא ימצא שום דבר יותר טוב לעסוק בו או לצפות בו בשעת השידור... ו"קדם ארוויזיון" ממש יביא גאולה ל"רשת"...מילא אם היו מתחרים נוספים...אבל זה רק הראל סקעת...וכל שיר שהוא ישיר ישמע טוב. אז מה הטעם בכלל?! אני משערת שהשנה לא יבחר שיר עם מסר, בניגוד לשנה שעברה, אלא דווקא משהו קיטשי ודביק. אולי אם סקעת ילבש אחת מהשמלות החושפניות של "מלכת היופי" זה יתן לנו כמה נקודות זכות... הטקסים האלו גורמים הרבה יותר נזק מאשר תועלת, ולא רק ברייטינג אלא גם בצופים שמחפשים משהו קצת יותר אינטיליגנטי לצפות בו. צריך לפגוע בתוכנית שטחית ע"י תוכנית שטחית אחרת, כך ישמר מאזן הכוחות, וכך נוכל להמשיך להנות מליאור שליין כאוות נפשנו... איזו פנטזיה שמימית... מתי יגיע הסוף של "שבוע סוף"?????? ולמרות "חופשת הסמסטר" שנכפתה על התוכנית, אני מאחלת לכולנו ערב טוב וסופ"ש נעים!
 

OOOO0

New member
חח כן, גם לי זה נשמע הזוי

עוד החלטה תמוהה כמו הרבה החלטות תמוהות של "רשת"......לא נראה לי שהטקסים האלה יביאו רייטינג גבוה במיוחד. חוץ מזה, אם אני לא טועה, כל השנים הם תמיד השתדלו לקיים את טקס מלכת היופי ביום שלישי, אבל השנה הם החליטו לשדר אותו ביום שני. אז או שזה באמת כי יום שני זה היום הכי חלש והם חושבים שזה מה שירים אותו, או שמישהו ב"רשת" משום מה מקשר בין הטקס הזה לפמיניזם וחושב שצריך לשדר אותו ביום האישה הבינלאומי. אירוניה במיטבה. גם לא נראה לי ש"רשת" תצליח לשחזר את הקדם של "קשת" עם בועז מעודה, ונתוני הקדם עם הראל סקעת יהיו די פושרים.
 
"אירוניה במיטבה"-מילים כדורבנות...

טקס "מלכת היופי" ביום האישה הבינלאומי זה אחד הפאנצ'ים היותר סאטירים שהתמזל מזלנו להיות עדים לו. על כן עלינו לשמוח בחלקנו, לפחות לראות את הצד החיובי שבדבר...לראות את "היד השלייניסטית" המכוונת...מי יודע, אולי הייתה לו יד כלשהי בדבר...
. אני מציעה שנחשוק שפתיים, נהייה חזקים, ואפילו נפרגן לחברי התוכנית על החופשה שלהם.
שבת שלום לכולנו!
 

OOOO0

New member
חח נכון....

באמת מדובר פה בפאנץ' סאטירי מוצלח, כמו שאנחנו מעריצי שליין אוהבים. אולי באמת עדיף לנו לראות את הצד החיובי בדבר הזה במקום להתעצבן. שבת שלום לכולנו וחופשה נעימה לצוות התוכנית!
 

ליאור144

New member
דברתי בבוקר עם מאיר מההפקה והוא אישר לי שכמו

שאמרתי שבועיים הם יהיו בפגרה ואז הם חוזרים. ושבוע אחרי זה הם יוצאים לחופשת פסח שתהיה גם שבועיים......... אחרי זה הם ישדרו עד המונדיאל ושוב פגרה ארוכה יותר כנראה.
 
למעלה