שרשור התוכנית השבועית לתאריך 18.1 יוצא לדרך

ליאור144

New member
שרשור התוכנית השבועית לתאריך 18.1 יוצא לדרך

קדימה חברה לשרשר אחרי התוכנית חברי הפאנל להיום הם:ליאור שליין גורי אלפי אורנה בנאי ויהונתן גפן חברת הכנסת שתהיה איתנו היום היא :לימור לבנת
 

OOOO0

New member
היה מצוין!

הם הרגו אותי מצחוק! במיוחד גורי. אהבתי את הראיון עם לימור לבנת ואת העקיצות ההדדיות בינה לבין יהונתן גפן. גם הקטע עם עלמה זק היה משעשע. איזה כיף ששבוע הבא עינב גלילי באה!
 

ליאור144

New member
תוכנית נהדרת אין ספק :}

יהונתן גפן היה מצוין אהבתי תרעיון שלו שבר תפרסם ת f16 זו גם דרך לנקום חח :} גורי היה מעולה גם כמובן.אהבתי תקטע שהוא השתלט על הקהל והשפיע עליהם ליאור שליין - אהבתי תעקיצה למס הכנסה ופיני גרשון חח לא יפה.בדיחת ביבי ושרה עם האח הגדול גם הייתה מצחיקה מאוד.המשחק מילים של אשפוז בכפיה היה קצת נמוך מדי לדעתי אורנה בנאי הביאה פאנצים טובים אהבתי במיוחד אצלה את הבדיחות על הפררו רושה וההגנות ...[כמו שראיתם חילקתי תהתחלה לפי הבדיחות שאהבתי של כל 1 ו1 ] השילוב של אולסי גם היה חמוד. הקטע וידאו בהתחלה מצליח להפתיע אותי כל פעם מחדש חח זה רעיון מצוין שמשלבים את זה בתוכנית לדעתי. השיחה עם לימור לבנת היתה מצחיקה וקולעת העקיצות שלהם אליה היו מצוינות.קטע הוידיאו על הידיעות בחדשות היה חמוד וקולע בהומור עלמה זק באה במונולוג קורע ומזדהה עם שרה חח כל הכבוד לה :}. תאמת תגידו ששליין אמר אנחנו יוצאים להפסקת פרסומת ככה קצרה כבר חוזרים לא הזכיר לכם תיציאה לפרסומות לפני השיר בסוף בהלילה עם ליאור שליין?
 

OOOO0

New member
כן, גם לי זה הזכיר את היציאה לפרסומות בסוף

 
למעלה