שרשור זוגי

שרשור זוגי../images/Emo38.gif

שני דברים טובים שקרו לאחרונה/עומדים לקרות: שני דברים פחות טובים: שני שירים של דנה שהכי מתנגנים אצלכם לאחרונה: שני שירים של זמרים אחרים שהכי מתנגנים אצלכם לאחרונה: שני אלבומים שהכי אהובים אצלכם: שתי הופעות הכי טובות שהייתם בחיים:
 

ישיוש

New member
...

דבר טוב שקרה לי לאחרונה זה: ההופעה של קרן פלס בזאפה...היא מדהימה... דבר טוב שיקרה לי: ידידה טובה שלי חוזרת מחו'לללל... דבר לא טוב שקרה לי השבוע: שצבר לא באח הגדול יותר---מצטער זה עדיין מעצבן אותי!! חחח שני שירים של דנה שמתנגנים אצלי לאחרונה הם: ב"רגע"...מאוהב בשיר הזה...ו.."מוצ"ש" שני שירים של זמרים אחרי: "יומן יקר" של דפנה דקל היפייפיה!! "לשנות אותי" של מאיה בוסקילה... שני אלבומים האהובים עלי הם: אחד של דפנה דקל השני...ו.."רמזים" של ריטה!! שתי ההופעות הטובות ביותר שהייתי הם: מאיה בוסקילה ו...דנה אינטרנשיונל המלכה...(אני מקווה שבקרוב אני יוכל להוסיף את דנה לפידות...אני מת להיות בהופעה שלה...מתתתת...
 

I מ י ר ב I

New member
עונה

שני שירים של דנה שהכי מתנגנים אצלכם לאחרונה:הפוכים,חצות שני שירים של זמרים אחרים שהכי מתנגנים אצלכם לאחרונה:סוף הרגש-קרן פלס,הגשמה עצמית-אריק ברמן שתי הופעות הכי טובות שהייתם בחיים:יש כמה,קשה לי בחור 2.קרן,אריק,מירי גם אצל דנה מאוד נהנתי.
 
עונה../images/Emo118.gif

שני שירים של דנה שהכי מתנגנים אצלכם לאחרונה: 'הפוכים' ו'מרחב אחר' שני שירים של זמרים אחרים שהכי מתנגנים אצלכם לאחרונה: 'חוץ ממך', 'In the ayer' שני אלבומים שהכי אהובים אצלכם: האלבום של דנה ויש עוד כמה שקשה לבחור ביניהם
שתי הופעות הכי טובות שהייתם בחיים:דנה בזאפה , עברי לידר ועוד כמה:)
 

NoyB8

New member
:p

שני דברים טובים שקרו לאחרונה/עומדים לקרות:ממ..הייתי בהצגה :] ו..עברתי את המבחן באיכסטורה!!! שני דברים פחות טובים:חחע מה שקרה אחרי ההצגה..רק מיכלוס יודעת..ו...ממ.....לאדעת שני שירים של דנה שהכי מתנגנים אצלכם לאחרונה:הפוכים ורוחות של קיץ שני שירים של זמרים אחרים שהכי מתנגנים אצלכם לאחרונה:מלאאא.. שני אלבומים שהכי אהובים אצלכם:של הראל סקעת ודנה שתי הופעות הכי טובות שהייתם בחיים:אמ..הייתי נראלי רק בשל הראל חחחחח אז הראל D:
 
למעלה